The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Onpa harmaata ja kurjan näköstä ulkona,ei paljon houkuta mennä pihalle ja mikä toi tuuli on?! Monta päivää jo tuullut,en tykkää.
ja miks täällä on porukka herännyt koloistaan eilen heti kun olen mennyt nukuksimaan,mokomat:vampire:

Nyt kuppi hunjavettä kun taas kurkussa jotain ehkä olen nukkunut suu auki...
 
Huomenta! Koira oli yöllä ilahduttanut minua oksentamalla karvamaton pilalle. Roskiin vaan. Tekis laittaa koira samaan pönttöön.. Muutenkaan oikein välitä siitä, niin tämmöisen vielä teki. Se varasti eilen pojan suklaamunat ja söi ne papereineen, liekö joku myrkytys kun oksennusta oli pitkin kämppää. Itse koira näkyy voivan harmittavan hyvin. Kärsis ees vähäsen :kieh:
 
Huomenta! Koira oli yöllä ilahduttanut minua oksentamalla karvamaton pilalle. Roskiin vaan. Tekis laittaa koira samaan pönttöön.. Muutenkaan oikein välitä siitä, niin tämmöisen vielä teki. Se varasti eilen pojan suklaamunat ja söi ne papereineen, liekö joku myrkytys kun oksennusta oli pitkin kämppää. Itse koira näkyy voivan harmittavan hyvin. Kärsis ees vähäsen :kieh:
:hug: noi eläinten oksentelut on sitten ärsyttäviä :x
Meillä tyttökissa taas oksenti aamulla, tällä kertaa sentään paljaalle lattialle, eikä matolle tai sänkyyn.
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Mikäköhän siinä on et eläimet hakeutuu aina maton päälle kun oksentavat? Mulla kissa teki sitä samaa ja sit jos rupes kuuluu et nyt se oksentaa niin äkkiä juosten nostamaan sitä maton päältä pois,aina ei kerennyt ja sit pääskin mattopyykille.
 
Päivää ja pääsiäistä.

Kävin tyhjentämässä nurkkabaarin kahvipannun ja muiden kiusaksi ratkoin iltapäivälehtien ristikot valmiiksi.

Omiin olemattomiin pääsiäissuunnitelmiini tuli muutos. Pikkulisko ilmoitti noutavansa meikäläisen huomisaamuna, kuskaavansa uuteen kämppäänsä, lyövänsä oven kiinni perässäni ja päästävänsä minut ulos kun remppa on valmis. Ruokaa ja röökiä tulee vissiin postiluukusta?
 
kahvikirahvi
Nyt on renkaat vaihdettu, en tiiä miks menin niin innoissani uhoomaan niitten vaihtamisesta ko en tietty muistanu että ne talvivanteiden pultin kolot on niin ahtaat että ei rengasavain mahdu läpeen ja pitää räikällä avata :kieh: ja kerranki viutti olla pieni, meikä hyppi ja pomppi ihan hiki päässä räikän päällä ku vipuvartta tietenkään saatavilla, eikä hievahtanu. No velipoika onneks toi paremmat välineet (joita ämpäri ei ole autoansa varen hankkinu) niin saatiin kesäkumet alle. Vittu, vaiha enää ikinä mitään ilman nosturia ja pulttipyssyä.
 
Nyt on renkaat vaihdettu, en tiiä miks menin niin innoissani uhoomaan niitten vaihtamisesta ko en tietty muistanu että ne talvivanteiden pultin kolot on niin ahtaat että ei rengasavain mahdu läpeen ja pitää räikällä avata :kieh: ja kerranki viutti olla pieni, meikä hyppi ja pomppi ihan hiki päässä räikän päällä ku vipuvartta tietenkään saatavilla, eikä hievahtanu. No velipoika onneks toi paremmat välineet (joita ämpäri ei ole autoansa varen hankkinu) niin saatiin kesäkumet alle. Vittu, vaiha enää ikinä mitään ilman nosturia ja pulttipyssyä.
Oon niin neiti etten edes teoriassa tiedä miten renkaat vaihdetaan, joten pointsit sulle! :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä