Miksi nainen antaa pillua ekalla kerralla?

• Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
helppo vai
Menin sänkyyn vain jos harkitsin vakavasti suhdetta. Ja jos harkitsen suhdetta, niin haluan ensin kokeilla sängyssä toimiiko kemiat. Jos ei, niin seuraava mies sitten vain kiitos. Ja kyllä kannatti, täydellinen mätsi löytyikin sitten tuolla tavalla ja onnellinen ja kiihkeä elämä on ollut siitä lähtien.

Kyllä minä ainakin sain heti ekalla kerralla mieheni kanssa orgasmin. Ensimmäisen koko elämässäni, vaikka miehiä ja suhteita olikin ollut. Sen oikean tunnistaa minun mielestäni sängyssä parhaiten :)

Kih
Itse nuorempana harrastin yhden illan juttuja, mutta totesin ne täysin turhaksi, KOSKA, miehet ovat usein niitä, jotka eivät joko hetkeen ole naista saaneet, tai sitten niin innoissaan uudesta tuttavuudesta, että tulevat niin sanotusti melkein reisille. En saa siitä mitään irti.

Olen aina ollut orgasmikykyinen nainen, enkä todellakaan jaksa tätä "pitää vain antaa kun mies tahtoo" käytäntöä. En tunne itseäni tyydyttyneeksi jos en saa orgasmia, joten miksi pitäisi haaransa levittää miehelle, joka minuutissa saa oman tyydyksensä, eikä sen jälkeen vaivaudu edes käsin/suulla tyydyttämään sitä kumppania? Poikkeuksiakin toki on ollut onneksi.

Ei yksikään terve mieskään alkaisi panemaan jos eivät laukeaisi, enkä minä masturboi niin, että kiihotan ensin itseni, ja sitten lopetan kesken että "kyllä tämä nyt riittää"

Parisuhteessa on helpompaa, kun molemmat oppivat ja haluavat oppia tuntemaan sen, mistä toinen pitää, ja halutaan oikeasti tyydyttää se toinen osapuoli. Yhden illan jutuissa kyse on usein pelkästä seksistä, toki niitä poikkeuksiakin on ollut.

Lähettäjäinliitto Oy
Onpas taas omituista paskanjauhantaa. Jokainen ihminen on edelleen oma persoonansa ja täten heillä on omat kiksinsä. Joku saattaa haluta seksiä vaikka vaan sen takia, että jää rikkoutuu ja on helpompi täten tutustua toiseen kun ollaan jo oltu "sillai".
Tai voi se syy olla mikä tahansa.

"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja Lähettäjäinliitto Oy;29723467:
Onpas taas omituista paskanjauhantaa. Jokainen ihminen on edelleen oma persoonansa ja täten heillä on omat kiksinsä. Joku saattaa haluta seksiä vaikka vaan sen takia, että jää rikkoutuu ja on helpompi täten tutustua toiseen kun ollaan jo oltu "sillai".
Tai voi se syy olla mikä tahansa.
Olisiko nopea seksi kuitenkin enemmän yhteydessä siihen että naiset pyrkivät nykyään (Suomessa) myös käyttämään aktiivisesti seksuaalista valtaa. Eli sillä varmistetaan se kuvio, että nainen ei jää nyyhkimään miehen perään tyhjin käsin vaan joku "palkinto" naiselle tulee.

Ymmärrän tuota logiikkaa, mutta olen huolissani siitä, jos ihmiset hylkäävät romantiikan, johon olennaisesti kuuluu haluaminen ilman että välttämättä saa. Nimittäin on myös miehiä, jotka eivät kohtele naista pahoin eli hylkää äkisti toiseen.

antaako?
[QUOTE="Vieras";28414294]Kun monikaan nainen ei saa orkkua tuntemattoman kanssa tai pelkästä yhdynnästä, niin miksi te annatte miehelle heti ja annatte itsestänne helpon kuvan?

Suhteessa ollessa vaaditaan sitä ja tätä arvostusta, lämmittelyä yms,. mutta vieraan ja uuden miehen alle hypätään heti ja jalat auki kohti pyhintä!

Ettei vaan takana olisi huono itsetunto ja menettämisen pelko? Pakko antaa sitä mitä mies haluaa ja toki siinä oma huono itsetunto kohoaa kun joku roiskaiseen nautintonsa sinun avullasi?[/QUOTE]

No, onhan se niinkin ettei moni saa koskaan edes sen rakkaansa kanssa orkkua, vaan näyttelee sitä. Eipä hätiä pääasia et puhutaan asiasta ja nautitaan puhumisesta ja sen jälkeen molemmat kaikesta kivasta hellyydestä keskenämme. Niimpä se ennen kokematon orkku voikin tulla yllättäen ja johtaa enen tuntemattomaan hyväänolon tuntemukseen. Oi, se kiva tuntemus, siksi se rakkaus on kaiketi ihanaa sen oman mukavan luotettavan rakkaan kanssa;) Rakastakaa ja nauttikaa toisistanne. Se jo jokin nuorentaa silmissä..Orgasmin saaminen on elämän eliksiiriä, se tuntuu kutiavalta ja ihanan nautinnolliselta varpaista sormiin asti. Orgasmin haluaa jatkuvan loputtomiin, niin ihanalta se tuntuu. Tosi orgasmin vaikutus hivelee jokaista hermoa ihanasti, olen kokenut sen täydellisesti.

rakastelu on ihanaa
Ottaa jos annetaan ja jatkekin kelpaa.
Moikka, miehen mietteitä. Haluisin tietää moniko nainen haluaa selvinpäin ja saati sitten mies sen vuoksi seksiä että jää rikkoontuu ja voidaan sitten keskustella kaikenlaisista asioista. Seksi murtaa kaikki rajat. Kokemuksia monilta vuosilta, moni nainen rikkoo rajansa kun kännissä ja sen jälkeenkö keskustellaan monista henkevistäkin asioista, no joo kännissä. Saati kun tunnut olevan vastuuntuntoinen mies joka hoitaa kivuttomasti ja vastuuntuntoisesti jälkikasvunsa sekä todistavansa rakastaa naisystäväänsä loppuelämänsä. No naiset tekevät tietty näitä petturi liikkeitä myöskin, eli tasoissa ollaan;) Mutta kuitenkin, vastuuntuntoisia miehiä on paljon. mukava suhde perhe ja onnistunut rakastelu suhde on wow.

"muumimamma"
Yksinkertaisesti siitä syystä, että seksi on niin tärkeä osa suhdetta, että koeajo on suoritettava alkuvaiheessa, en ainakaan itse vois kuvitellakaan et odottaisin ja treffailisin ja rakastuisin ja sitte huomaisin että mies ihan surkea sängyssä...

"Ettei vaan takana olisi huono itsetunto ja menettämisen pelko? Pakko antaa sitä mitä mies haluaa ja toki siinä oma huono itsetunto kohoaa kun joku roiskaiseen nautintonsa sinun avullasi? "

Ja mä hulu kun kuvittelin seksin tähtäävän orgasmiin. Vanhaksi vissiin tullut...

Wieruus
Itse ainakin olin ihan lomapanoa etsimässä joten tarkoitus oli naida sinä yönä ja nykyinen puolisoni sattui torjumaan äitini iskuyritykset ja lämpeni minusta joten miksi en olisi nainut heti ekana yönä. Sitähän olin hakemassakin enkä mitään kädestä pitämistä.

"mies1"
Mulle on aina tosi outoa, jos joku sukupuolelta nainen lähestyy seksiä suoritteena, siis samoin kuin vaikka autolla ajoa tai vasarointia. :) Ikään kuin miehessä olennaista olisi olla "sänkyinsinööri". Ei kovin eroottinen tai esteettinen näkemys se, ja siksi mulle niin outo naiselta.

"mies1"
Eli henkilö on nainen ja näkee seksin jonain liukuhihnatapahtumana...
Kuten jossain nettikeskustelussa nainen väitti kivenkovaa, että jos seinässä olisi reikä ja siinä muna niin ei muuta tarvitsisi tyydytykseen, muu on epäolennaista.

Mä oon itse paljon keskieurooppalaisempi ja jotenkin kyllä "raakaa" ja tosi funkkista mulle tuon tason analyyttisyys naiselta. Myös erittäin harvinaista ulkomaailmassa naisilla kokemukseni mukaan "antiklassisuudessaan".

Itse nuorempana harrastin yhden illan juttuja, mutta totesin ne täysin turhaksi, KOSKA, miehet ovat usein niitä, jotka eivät joko hetkeen ole naista saaneet, tai sitten niin innoissaan uudesta tuttavuudesta, että tulevat niin sanotusti melkein reisille. En saa siitä mitään irti.

$
Yhdenillanjutuissa kannattaa suosia näitä ns. "pelimiehiä", ne on yleensä hyviä sängyssä, eivät muuten ois niin monelle naiselle kelvanneet. Eikä ole tuota liikainnostusta. Ja jos on fiksu pelimies niin se pitää myös maineestaan hyvää huolta eli naisen tyydytys on tärkeää.

"mies1"
Yhdenillanjutuissa kannattaa suosia näitä ns. "pelimiehiä", ne on yleensä hyviä sängyssä, eivät muuten ois niin monelle naiselle kelvanneet. Eikä ole tuota liikainnostusta. Ja jos on fiksu pelimies niin se pitää myös maineestaan hyvää huolta eli naisen tyydytys on tärkeää.
Juuri tätä tarkoitin. Naisten seksuaalinen vallankäyttö on kasvanut todella paljon Suomessa ja popularisoitu feminismi on ollut tässä osallisena. Patriarkat ovat nykyisin hieman kuoleva laji maassamme.

Menee vähän kuin Althusserin marxismitulkinnassa.

[QUOTE="mies1";29796381]Juuri tätä tarkoitin. Naisten seksuaalinen vallankäyttö on kasvanut todella paljon Suomessa ja popularisoitu feminismi on ollut tässä osallisena. Patriarkat ovat nykyisin hieman kuoleva laji maassamme.

Menee vähän kuin Althusserin marxismitulkinnassa.[/QUOTE]

Blaablaablaa. Onko susta aivan mahdoton ajatus että nainen ihan vaan haluaa pelkkää seksiä joskus?

[QUOTE="mies1";29796442]Kyllä sellainen funktionaalisuus tuossa erikoista minulle on, naiselta. Ei ollenkaan, mitä itse haluan tai toivon. Ajatus ei ole kaunis, houkutteleva, vaan enemmän naturalistinen, tehdasmainen. Quelle horreur ![/QUOTE]

Kaiken ei tarvii olla sitä mitä sinä haluat ja toivot. Varmasti löytyy sulle jostain romantiikkaa janoava neito joka ei seksin perään niin ole. Et varmastikaan tarvitse siihen kaikkia naisia (siinäpä vasta olisikin romantiikkaa...)

• Tykkää
Reactions: kepsis
"mies1"
Kaiken ei tarvii olla sitä mitä sinä haluat ja toivot. Varmasti löytyy sulle jostain romantiikkaa janoava neito joka ei seksin perään niin ole. Et varmastikaan tarvitse siihen kaikkia naisia (siinäpä vasta olisikin romantiikkaa...)
Ei tokikaan. Mutta kyllä jos miehiä gallupoidaan, niin aika monella hieman klassisempi nainen lienee myös sytyttävämpi (esimerkiksi harva mies innostuu lyhythiuksisesta naisesta eniten). Hieman vastaavasti naiselle on tärkeää, että miehessä on klassisia piirteitä. Näin yleensä.

Seksikeskustelun taso on kyllä aika olematon, jos vaihtoehdot ovat huora tai madonna - mutta vapautuihan Emmanuellekin vasta jotain 20 v sitten televisiossamme. Ei nyt mennä siihen, totean vaan, että eihän eroottisuuden ja esteettisyyden tärkeänä pitäminen mitenkään vähennä - päinvastoin, se pikemmin lisää - seksin tärkeyttä.

Mua sitten risoo ihmisten yksinkertaisuus näissä :p On muuten jenkkien pop-kulttuurin kanssa samaa tuossa lähestymistavassa meillä.

Yhteistyössä