Apuja kaipailisin ja kovaa.. Elikkäs mulla on semmonen tilanne että oon pillerit lopettanu jonkin aikaa sitten ja sen jälkeen on tullut menkat ihan normaalisti sekä myös ennen pillereitä.. tein kp 35 raskaustestin koska menkkoja ei kuulunu ja se näytti negaa.. noh odottelin sitten viikon ja taas testi näytti negaa. Tuolloin kp 35 paikkeilla mulla tuli menkkamaisia kipuja ja hirveästi valkovuotoo (lieneekö ovulaatio sit tällöin).. nyt sitten kp48 alkoi ruskea tuhruvuoto joka jatkuu edelleen ja on kestänyt nyt 5pvä. (ja on siis todella niukkaa, just ja just välillä tulee suojaan asti, oikeastaan vain päivisin eikä silloinkaan paljoa) Ja sekin ihmetyttää että minulla ei ole lainkaan menkkakipuja mitä mulla on ollu AINA ja todella kovat semmoiset.. Tein 2 päivää sitten apteekin raskaustestin johon tuli todella ihmeellinen tulos koska testiviiva oli ihan vinossa?? kontrolli viiva oli ihan normaali ja siitä lähti selvä punainen viiva vinottain testiviivan paikalle mistä se lähtisi.. en ole aikaisemmin tälläiseen törmännyt ja ihmetyttää että miten se pitäisi tulkita? tänään tein ihan kaupan testin joka sit taas näytti negaa.. Oireira minulla on ja tunne että olisin raskaana mutta testit näyttää negaa tai ihmeviivoja.. Onko kenelläkään ollut tälläistä tilannetta? Lääkäristä sanotaa vaan että odottele ja kyllä ne menkat sieltä varmaan tekee tuloonsa.. Turhauttaa