Raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nasu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nasu"

Vieras
Hei!

Mulla on nyt menossa kp 42 ja tein sunnuntaina raskaustestin mutta näytti negaa? Onko mulla vain pitkä kierto vai raskaana? Ikinä ole näin pitkää kiertoa ollut

Nasu

Hei "nasu"!

Kiitos kysymyksestäsi.

Kannattaa testata uudelleen muutaman päivän kuluttua ja jos vuoto ei ole alkanut ja raskaustesti näyttää edelleen negatiivista, kannattaa sitten olla yhteydessä lääkäriin selvittääksesi miksi vuoto ei ole alkanut.
Toivotaan kuitenkin positiivista tulosta!

Minulla on jo 2 viikkoa tullut nänneistä vaaleata, osittain kirkasta nestettä. Nännit olivat arat viikko sitten. Viime yönä heräsin koviin kuukautiskipuihin, otin panadolia mutta kuukautiseni eivät sitten alkaneetkaan! Mitä tämä voisi tarkoittaa?
Täytynee käydä ostamassa testi jokatapauksessa.

hei "kyselijä"!

Kannattaa käydä ostamassa raskaustesti jos näyttää, että kuukautisesi eivät ala, se selvittää varmasti asian. Tuo kipuilu voi toki myös ennakoida alkavia kuukautisia tai sitten liittyä myös alkaneeseen raskauteen, näin ihan arvaillen.. Toisinaan ovulaation jälkeen munasarjoihin jää myös keltarauhaskystia, jotka voivat kipuilla esim. puhjetessaan. Tuo rintojen eritys voi kertoa kohonneesta prolaktiiniarvosta, joka voi myös viitata alkaneeseen raskauteen.
Toivotaan kuitenkin onnea matkaan!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä