The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Josko sitä leffan kattois ja kävis sit nukkumaan ja valmistautuis huomiseen työpäivään.
Oli muuten kiva ku kaveri kävi, tuntuu että taas on ikuisuus edellisestä kerrasta.

Sois sitten huomenna aprillipäevä!

Vanhin esitti luokalle sotasuunnitelmansa jo viimeviikolla, koko luokan sai mukaan juttuun. Opettajaa viedään ku pässiä narussa. Ei oo läksyjä tehty ja opettajan vihkot meinaavat piilotella ym. mukavaa.=) Liitulakuja kuulema meinaavat ehtojen liitujen tilalle.

Mä en ole vielä kekkaillu mitään miehelle.:| Paras aprillipila on ollut se kun pyysin miestä hakemaan veskastani jotakin. Olin sinne jemmannut muutamia kortonkeja.:xmas: Ei ollu ilonen pylläri.:D

NYT MÄ TIÄRÄN!

Mies on alkanut pyöräilemään duuniin. Mä meinaan jemmata sen könkelin tjtn.
Jotakin on pakko keksiä. Täytyy lähteä tsekkaamaan hoodit, joku jekku on pakko olla.

Vinkkejä otetaan vastaan.:attn:

Tai olisko joku mukamas lasku miehen nimellä thaihieronta paikasta hyvä????
Erittelynä happyend tjtn?:LOL:

NYT MÄ TIÄRÄN!

Jotakin on pakko keksiä. Täytyy lähteä tsekkaamaan hoodit, joku jekku on pakko olla.

mitä ihmettä sulla voi olla sitä vastaan että lajitoveri pyöräilee töihinsä?

NYT MÄ TIÄRÄN!

Kaappaat kuvan pissatikusta netistä (eli täältä kaksplussaltahan niitä löytyy) ja lähetät sen miehelle sähköpostiin. Lappu aamuksi pöydälle, että kurkkaa kulta yllätys postistasi :saint:.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29734031:
Kaappaat kuvan pissatikusta netistä (eli täältä kaksplussaltahan niitä löytyy) ja lähetät sen miehelle sähköpostiin. Lappu aamuksi pöydälle, että kurkkaa kulta yllätys postistasi :saint:.
Toimii!:LOL:

Tää on kyllä paha.:D

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29734058:
Otat vielä muutaman niitä kuvia ja kysymykseksi onko tässä viivan paikka? :xmas:
Tothuuren kertomista ei vaan tohi kovin pitkälle veättää, tiiä vaikka innostuis liikaa.:|

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Meikäläiseltä on kysytty, et mitä kaltaiseni tekee "mammapalstalla"?

Olenko iskemässä naisia HÄH?

Mut mä ny vaan tykkään puhua paskaa paskanjauhantapalstalla, joten en miellä tekeväni mitään kauheen vaarallista.

Yyhoothan on hirveen helppoja, niilt saa varmasti ja lässynlässyn. Mä olen niin iso poika, et ihan oikeesti osaan mennä paikkaan mis on satunnaisseksiä kaipaavia naarasotuksia. Jos en osaa heitä bongata, niin kyseessä on oma vikani. Näköni on nykyään tosi huono.

Mut jos vaan ettii satunnaisseksiä, niin maailma on avoin.

Jos ettii loppuelämän kestävää PeppiPitkätossua, niin homma on hirveesti hankalampaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä