Laitat vain terveisin Irma :heart:.voi pertteeni, mää en pysty käyttää tota
entä jos väittäsin että joku muu elli on mulle tiinennä?
Laitat vain terveisin Irma :heart:.voi pertteeni, mää en pysty käyttää tota
Ihan hyvä, mutta menisköhän lankaan?voi pertteeni, mää en pysty käyttää tota
Pökkää vielä siemenen itämään : /.Tothuuren kertomista ei vaan tohi kovin pitkälle veättää, tiiä vaikka innostuis liikaa.:|
Sä oot ihana ja et kainostele laittaa asian vierestä. Mieki laittelen tekstiä sitä mukaa mitä mieleen tulee.Meikäläiseltä on kysytty, et mitä kaltaiseni tekee "mammapalstalla"?
Olenko iskemässä naisia HÄH?
Mut mä ny vaan tykkään puhua paskaa paskanjauhantapalstalla, joten en miellä tekeväni mitään kauheen vaarallista.
Yyhoothan on hirveen helppoja, niilt saa varmasti ja lässynlässyn. Mä olen niin iso poika, et ihan oikeesti osaan mennä paikkaan mis on satunnaisseksiä kaipaavia naarasotuksia. Jos en osaa heitä bongata, niin kyseessä on oma vikani. Näköni on nykyään tosi huono.
Mut jos vaan ettii satunnaisseksiä, niin maailma on avoin.
Jos ettii loppuelämän kestävää PeppiPitkätossua, niin homma on hirveesti hankalampaa.
Cirahviko?samoin ihmetteli se ainoa palstamimmi joka on nähny mut livenä että mitä ihmettä mää teen palstalla
ottaen vielä huomioon että oon ukkomies
Cirahviko?
Miksi hää sellasta mennöö ihmettelemään?
Eikö tää palsta olekaan varatuille?
Multa joskus kysyttiin tekninen määritelmä käsilaukulle.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29733995::O
Naisten käsilaukut oo mitään paskoja |O.
Ne on suoranaisia aarre kätköjä :saint:.
Jos totuus tarttee tunnustaa, niin mä olen hirveen kaukana ihanasta. Jos tarttee, niin "turvallinen", "mörönkarkotin" "älyttömän komea ja vahva" viel menee, mut toi "ihana" ei kuulu joukkoon.Sä oot ihana ja et kainostele laittaa asian vierestä. Mieki laittelen tekstiä sitä mukaa mitä mieleen tulee.
Olisko Eemelillä joku hyvä aprillipila mielessä? Pissitikkua on tarjottu ja se meni läpi. Turha siihen on vielä lopettaa, illallakin vois vielä jonkun kivan tempasta.
Ihmiset luovat omia mielikuviaan, ja sä et sille mitään voi, lälläslää. :näyttää kieltä:Jos totuus tarttee tunnustaa, niin mä olen hirveen kaukana ihanasta. Jos tarttee, niin "turvallinen", "mörönkarkotin" "älyttömän komea ja vahva" viel menee, mut toi "ihana" ei kuulu joukkoon.
Mä en koskaan kainostele, koska osaan kirjoittaa asioista niiden oikeella nimellä tuntematta häpeän tippaakaan.
Inhottava taidan olla.
Säästän jekkuni muualle ko aprillipäivään. Menee hukkaan.Ihmiset luovat omia mielikuviaan, ja sä et sille mitään voi, lälläslää. :näyttää kieltä:
Eikä ollu tarkotus paheksua, kunhan hysteerisen väsyneenä tässä virnuillen kirjoitan mitä sormet naputtaa.
Mutta jos Eemelillä olis niitä piloja mielessä niin otetaan vastaan.<3
Jaa mää vai? Vai puhukkos jostain oikeasta mimmistä :xmas:samoin ihmetteli se ainoa palstamimmi joka on nähny mut livenä että mitä ihmettä mää teen palstalla
ottaen vielä huomioon että oon ukkomies
Mä osaan olla tosi vakuuttava.:saint:Säästän jekkuni muualle ko aprillipäivään. Menee hukkaan.
Sä oletkin sä.Mä osaan olla tosi vakuuttava.:saint:
Mutta joo katellaan huomenna kuin vakuuttava. Raporttia pukkaa myöhemmin.
Hattaran kuvat ja kauniit unet kaikille.:kiss:
Mistäs neitokainen noin päättelee?Jaaha, onko ak ottanu taas temppulientä ko jutut menee taas väkivallan puolelle.. Tosi kiva aihe hei, mut ei mun mielestä ihan mammapalstakamaa.
HY ja lopeta dokaaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29734595:Huomenta. Töissä kököttelen ja monitoreja tuijottelen
En. Enkä oo koskaan ollut.ootko sellun pilaaja?