The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meikäläiseltä on kysytty, et mitä kaltaiseni tekee "mammapalstalla"?

Olenko iskemässä naisia HÄH?

Mut mä ny vaan tykkään puhua paskaa paskanjauhantapalstalla, joten en miellä tekeväni mitään kauheen vaarallista.

Yyhoothan on hirveen helppoja, niilt saa varmasti ja lässynlässyn. Mä olen niin iso poika, et ihan oikeesti osaan mennä paikkaan mis on satunnaisseksiä kaipaavia naarasotuksia. Jos en osaa heitä bongata, niin kyseessä on oma vikani. Näköni on nykyään tosi huono.

Mut jos vaan ettii satunnaisseksiä, niin maailma on avoin.

Jos ettii loppuelämän kestävää PeppiPitkätossua, niin homma on hirveesti hankalampaa.
Sä oot ihana ja et kainostele laittaa asian vierestä.:LOL: Mieki laittelen tekstiä sitä mukaa mitä mieleen tulee.:LOL:

Olisko Eemelillä joku hyvä aprillipila mielessä? Pissitikkua on tarjottu ja se meni läpi. Turha siihen on vielä lopettaa, illallakin vois vielä jonkun kivan tempasta.:D

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29733995:
:O

Naisten käsilaukut oo mitään paskoja |O.

Ne on suoranaisia aarre kätköjä :saint:.
Multa joskus kysyttiin tekninen määritelmä käsilaukulle.

En mä osaa, mut paras vastaus johon pystyin oli se, et se on suljettava ja koska se on sekalaisten pikkutavaroiden kuljettamiseen tehty, niin siin on edes jokunen lokero sekalaisten pikkutavaroiden kuljetukseen. Eli kyseessä ei ole ostoskassi.

Ja sit sinne tarttee mahtua enemmän tavaraa kuin mitä keskivertomies mahduttaa autotalliin.

Usko pois, toi määritelmä meni täydestä kuin väärä raha.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Ei pysty lainaamaa tai edes vastaamaan kunnolla kun näyttää vain tälläsen tylsän pienen sinisen lootan mihin pitäis vastata. Hymiöitä, kuvia tai vidioita ei anna pistää. :stna,prkl:

Onks teil sama?

Sä oot ihana ja et kainostele laittaa asian vierestä.:LOL: Mieki laittelen tekstiä sitä mukaa mitä mieleen tulee.:LOL:

Olisko Eemelillä joku hyvä aprillipila mielessä? Pissitikkua on tarjottu ja se meni läpi. Turha siihen on vielä lopettaa, illallakin vois vielä jonkun kivan tempasta.:D
Jos totuus tarttee tunnustaa, niin mä olen hirveen kaukana ihanasta. Jos tarttee, niin "turvallinen", "mörönkarkotin" "älyttömän komea ja vahva" viel menee, mut toi "ihana" ei kuulu joukkoon.

Mä en koskaan kainostele, koska osaan kirjoittaa asioista niiden oikeella nimellä tuntematta häpeän tippaakaan.

Inhottava taidan olla.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Jos totuus tarttee tunnustaa, niin mä olen hirveen kaukana ihanasta. Jos tarttee, niin "turvallinen", "mörönkarkotin" "älyttömän komea ja vahva" viel menee, mut toi "ihana" ei kuulu joukkoon.

Mä en koskaan kainostele, koska osaan kirjoittaa asioista niiden oikeella nimellä tuntematta häpeän tippaakaan.

Inhottava taidan olla.
Ihmiset luovat omia mielikuviaan, ja sä et sille mitään voi, lälläslää. :näyttää kieltä:
Eikä ollu tarkotus paheksua, kunhan hysteerisen väsyneenä tässä virnuillen kirjoitan mitä sormet naputtaa.

Mutta jos Eemelillä olis niitä piloja mielessä niin otetaan vastaan.:)<3

Mä osaan olla tosi vakuuttava.:saint:

Mutta joo katellaan huomenna kuin vakuuttava. Raporttia pukkaa myöhemmin.

Hattaran kuvat ja kauniit unet kaikille.:kiss:
Sä oletkin sä.

Ei kandeis pitää telkkaria päällä. Tos just olin näkevinäni ihan saatanan tyhmän vankilanjohtajan, joka oli pitävinään tupatarkastuksia kuin pahainen alikessu.

Ja sit olin näkevinäni vartijan, joka oli parinkymmenen vangin keskellä voimatta mitn jos tarttee voida.. Ei kait oikeesti noin vitun tyhmiä ole?

Herranjestas. Mä olen hirveen kiltti, mut ei saa luottaa siihen ettenkö sais hankittua tai tehtyä asetta jos semmoista tartten. Puhumattakaan siitä mihin kaikkeen olen kykenevä paljain käsin.

En tahdo nähdä tommoista tolloutta. Tyhmyys on asia jota en siedä.

kahvikirahvi
Jaaha, onko ak ottanu taas temppulientä ko jutut menee taas väkivallan puolelle.. Tosi kiva aihe hei, mut ei mun mielestä ihan mammapalstakamaa.

HY ja lopeta dokaaminen.

Jaaha, onko ak ottanu taas temppulientä ko jutut menee taas väkivallan puolelle.. Tosi kiva aihe hei, mut ei mun mielestä ihan mammapalstakamaa.

HY ja lopeta dokaaminen.
Mistäs neitokainen noin päättelee?

Kolme tsihiä mulla oli ostoskassissa, ei sen kummempaa.

En ole koskaan väkivaltainen. Kaikkea muuta pahaa minusta voi sanoa, mut en suostu myöntämään olevani väkivaltainen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä