Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29733921:Vähän niin kuin myö kaikki .
Ja iltaa :wave:.
Iltaa herkkupepanterille ja kaikille muillekin pepantereille!:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29733921:Vähän niin kuin myö kaikki .
Ja iltaa :wave:.
Vais niin..Siltä vaikuttaa.
no iltaaIltaa herkkupepanterille ja kaikille muillekin pepantereille!:wave:
Toihan on hieno asia, vai oliko tässä joku onkelma?Se on kyllä aika monissa asioissa semmoinen itseoppinut nero
Ninniin, on joo siullakii.no iltaa
Sie Herkundeeraus :kiss:Iltaa herkkupepanterille ja kaikille muillekin pepantereille!:wave:
itelläs onNinniin, on joo siullakii.
*huojuu stendari tumpussa*:heart:[video=dailymotion;xret4]http://www.dailymotion.com/video/xret4_eagles-desperado_music[/video]
mää en olis menny noin halpaan, en suostu ettii sieltä mitään vaan tuon aina koko paskan...Paras aprillipila on ollut se kun pyysin miestä hakemaan veskastani jotakin. Olin sinne jemmannut muutamia kortonkeja.:xmas: Ei ollu ilonen pylläri.
Mikä teitä miehiä vaivaa! Mies yritti ihan samaa, mä sanoin että just rasvasin kädet, en voi koskea laukkuun.mää en olis menny noin halpaan, en suostu ettii sieltä mitään vaan tuon aina koko paskan
:Omää en olis menny noin halpaan, en suostu ettii sieltä mitään vaan tuon aina koko paskan
tietyn perän miehet on niin ovelia että ne ei työn alle epätoivoisia tehtäviäMikä teitä miehiä vaivaa! Mies yritti ihan samaa, mä sanoin että just rasvasin kädet, en voi koskea laukkuun.
mitä ihmettä sulla voi olla sitä vastaan että lajitoveri pyöräilee töihinsä?NYT MÄ TIÄRÄN!
Mies on alkanut pyöräilemään duuniin. Mä meinaan jemmata sen könkelin tjtn.
Jotakin on pakko keksiä. Täytyy lähteä tsekkaamaan hoodit, joku jekku on pakko olla.
Vinkkejä otetaan vastaan.:attn:
Tai olisko joku mukamas lasku miehen nimellä thaihieronta paikasta hyvä????
Erittelynä happyend tjtn?
Kaappaat kuvan pissatikusta netistä (eli täältä kaksplussaltahan niitä löytyy) ja lähetät sen miehelle sähköpostiin. Lappu aamuksi pöydälle, että kurkkaa kulta yllätys postistasi :saint:.NYT MÄ TIÄRÄN!
Mies on alkanut pyöräilemään duuniin. Mä meinaan jemmata sen könkelin tjtn.
Jotakin on pakko keksiä. Täytyy lähteä tsekkaamaan hoodit, joku jekku on pakko olla.
Vinkkejä otetaan vastaan.:attn:
Tai olisko joku mukamas lasku miehen nimellä thaihieronta paikasta hyvä????
Erittelynä happyend tjtn?
Toimii!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29734031:Kaappaat kuvan pissatikusta netistä (eli täältä kaksplussaltahan niitä löytyy) ja lähetät sen miehelle sähköpostiin. Lappu aamuksi pöydälle, että kurkkaa kulta yllätys postistasi :saint:.
Otat vielä muutaman niitä kuvia ja kysymykseksi onko tässä viivan paikka? :xmas:Toimii!
Tää on kyllä paha.
Eikai aprillipilaa sen takia tehdä että olis niikö jotakin vastaan.mitä ihmettä sulla voi olla sitä vastaan että lajitoveri pyöräilee töihinsä?
voi pertteeni, mää en pysty käyttää totaToimii!
Tää on kyllä paha.
Tothuuren kertomista ei vaan tohi kovin pitkälle veättää, tiiä vaikka innostuis liikaa.:|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29734058:Otat vielä muutaman niitä kuvia ja kysymykseksi onko tässä viivan paikka? :xmas: