The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olipahan hieno lopetus The Walking Deadin neloskaudelle. Lokakuuta odotellessa...

Pitäis keksiä et mitähän sitä tänään söis. Mielellään huomisen sapuskakin samalla vaivalla kun kauppaan raahautuu. Tekis vaan mieli kölliä sängyssä ja nukkua, mulla hb sen verran alhaalla että joskus jopa käden nostaminen saa olon tuskaiseksi. Täytyis ehkä rautamerkkiäkin vaihtaa jos joku muu toimis paremmin.

Pikkulettu on päivälevolla, jospa mäkin menisin oikomaan ruotoa hetkeksi. :wave:

kahvikirahvi
periaatteen mies

mää taas uskon että kaikkien ei kannata osata kaikkea
Mun mielestä kodin hoitamiseen ja ylläpitoon kuuluvat hommat ja pienet nikkaroinnit on ihan perusjuttuja joita kaikkien tulis osata. Ja pidän vähän omituisena jos auton omistaja ei osaa lisätä autoonsa nesteitä tai vaihtaa renkaita. Ymmärrän siis jos ei jaksa tai oo muuten fyysisesti kykenevä, mutta kyllä nyt pitäis ainakin periaatteessa edes tietää mitä tehdä.

kahvikirahvi
Nyt olis puolikkaan kanssa askarreltu pahviastiat, istuteltu yrttejä ja rairuohoa. Syötiin kaalikääryleitä ja pottuja, nams.
Piakkoin pitäis kaverinkin tulla kylään ja viettämään iltaa mun ja puolikkaan kans. Canno't complain.

Tai ihan pieni valitus sittenkin, taas on sellai olo kun olis kipeäksi tulossa. Pitkästä aikaa.

IhQ
Tarttis varmaan varata aikaa jonnekin...missähän ne tekee rintojen tutkimuksia? Onks se perhesuunnitteluneuvolan hommia (joskus on siel hoitaja tutkinut) vai ihan terveyskeskuksen?
Eikä oo hauskaa vaan huolettaa : /

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä