The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joskin pahoin pelkään, että asiaan on tulossa muutos. Mr. Mytty on kovasti sitä mieltä, että jos ei osaa tehdä jotain niin se pitää opetella eikä teettää toisilla :snotty:
Toi on hirveen huono ja taloudellisesti kannattamaton päätös.

Kovat jätkät jättää ihan suosiolla monet hommat ammattilaisen haltuun. Vain naiminen tulee osata hoitaa itte.

niinhän suurin osa meistä luullaan

95% miehistä on keskimääräistä parempia kuskia ja kovempia panomiehiä
Mä olen ihan hirveen huono kuski.

Silmänpainetauti on tuhonnut näköni, joten en mielelläni aja vaik on mulla vielä kortti. Mut Pikkukaupunkilainen ja mä ollaan tos ajohommassa vähän eri sarjassa.

Tos panohommassa taas... Tottakait mä olen keskimääräistä parempi panomies, kuis muutenkaan?

Se on kyllä aika monissa asioissa semmoinen itseoppinut nero :whistle:
Noin minäkin luulin.

Matkoineen tusinatuntinen työpäivä ja siihen päälle sit sähkö/putki/viemäri/katto/alapohja/antenni/kaivo ja kaikki muut päälle, niin kävi huonosti. Duracell- pupusta kun loppui ne sähköt, niin ne loppui. Sit on vaan ajan kysymys milloin vaimolta loppuu kärsivällisyys, usko tai toivo.

Ehkäpä seinään heitetty kännykkä oli liikaa. Tarpeeks lujaa kun heittää niin känny menee melko pieniksi pirstaleiksi.

On asioita joita ei voi rahalla ostaa. Ja kaikki asiat joita rahalla saa on hirveen halpoja.

Jos voisin ostaa aikakoneen jolla pääsisin tekemään asioita toisin, niin kaupat tulis heti. Mulla on ihan hirvee ikävä vaimoani ja lapsiani.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä