Ihastuminen parisuhteessa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mulla ihastuminen tapahtu tavallaan julkisuuden henkilöön ja miestä se ärsytti kovasti kun huomas että haaveilin toisesta varsinkin kun tiesi että on yhteisiä tuttuja tämän tyypin kanssa ja tavallaan ois mahdollista siis häntä tavatakin.

Yhdestä kymmeneen niin ihastus oli ehkä 6.

Ja en tietenkään tehnyt asialle mitään :D Ihastus meni ohi yhtä nopeaan kuin tulikin.

Mitäs jos ihastuminen ei mene ohi? Oma liitto kasassa vain lasten vuoksi?
Liitossa henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Kotiin kahlitsemista, omistamista, mustasukkaisuutta.

Kiinnostun paljonkin uusista ihmisistä, mutta vain kerran olen hieman ihastunut. Asteikolla 1-10 ehkä 4. En edistänyt asiaa mitenkään, eikä oltu yhteyksissä paitsi samoissa bailuissa ja illanvietoissa toisinaan.

Ihastus meni ohi viimeistään kun hän löysi ihanan tyttöystävän. Ollaan edelleenkin tovereita ja toisinaan nähdään kemuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;29728921:
Tässä tilanteessa ihastuminen toiseen ei varmaan ole se "parisuhteen" suurin ongelma.

ei ole ei. Tähän saakka kun en ole voinut edes missään tavata ketään, saatukka ihastua kun käy vaan töissä ja kotona.
Mutta nyt tämä kaikki tapahtunut juuri siellö töissä.
En mahda tunteilleni kertakaikkisesti mitään. Jalat menee alta,sydän väpättää,henki saplpautuu

ei ole ei. Tähän saakka kun en ole voinut edes missään tavata ketään, saatukka ihastua kun käy vaan töissä ja kotona.
Mutta nyt tämä kaikki tapahtunut juuri siellö töissä.
En mahda tunteilleni kertakaikkisesti mitään. Jalat menee alta,sydän väpättää,henki saplpautuu

Tässä kohtaa harkitsisin vakasti miehen jättämistä. Ehkä tarvitset vain jonkin kimmokkeen sille, kuten vaikka ihastumisen.

niin kauan kun lapset ovat pieniä en vaan voi

Hae apua! Tai vaan otat ja lähdet, jos ei ole ihan todellista pelkoo siitä että mies lähtee kirveen kanssa perään. Lapset kärsii ihan satavarmasti enemmän tuosta tilanteesta kuin siitä että jumitat siellä nyrkin ja hellan välissä. Uus parisuhteen ulkopuolinen suhde varmasti vain hankaloittaa tilannetta. Mitä jos miehes saa tietää siitä? Kyllä mä mieluummin pitäisin tähän työkaveriin ihan ystävyyssuhteen ainakin siihen asti että pääset pois nykyisestä suhteesta.

Yhteistyössä