G: Oletko ihastunut muihin ollessasi parisuhteessa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
joo,mutta vain ehkä johonkin tois sijaiseen asiaan,en ikinä ole verrannut ketään häneen kenen kanssa olin,ja ikinä ei ole tarvinnut miettiä vaihtoa tai että onko toinen parempi ku toinen,ihastukset siis ns tyyliin omassa mieles ajatellu,että ompa kaunis tms..
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te jotka ihastutte muihin, onko omassa suhteessanne jotain vajavaisuuksia mistä tämä johtuu?
Todellakin on. Asian jätän mainitsematta täällä. Mutta tämä ihastuksen kohde kun edes koskee niin tulee sellasii ihanii kylmii väreitä mitkä tunnen vielä viikonkin päästä, kun edes ajattelen häntä.
Mites muilla?
Olen taipuvainen uskomaan, että vähäisellä romanttisella ja eroottisella huomioimisella ja aloitteellisuudella on tekemistä asian kanssa. Perusasiat kuitenkin kunnossa, mutta kieltämättä masentaa monesti kun ei tunne olevansa kovin "haluttu".
Mulla varmaan aiheuttanut ihastuksia se, että joku mies on kuunnellut ja ollut kiinnostunut. Suhteessa usein tunnen olevani rumasti sanottuna pelkkä pillu miehelle (eikä ole pelkästään nykyisen suhteen ongelma). Ei lohduta olla haluttu 24/7, jos tuntee ettei kiinnosta ihmisenä toista yhtään tai että toinen ei oikein muuta halua, kaikki pyörii sen seksinsaannin ympärillä vaan. Vaik iltakin olis muuten miten kiva, miehen mielestä se ei ole mitään jos ei saa seksiä...jne.

Tätä samaa tarkoitin tuolla aikaisemmalla tekstillä. Ei mitään kosketusta :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Mä ihastun jatkuvasti. Pyörii mielessä ja posket punottaa. Menee ohi itsestään jossain vaiheessa ja sit kattoo sitä kohdetta ja miettii että mitä helvattua mun mielessa näky!
Sama täällä. Enkä muuten viittis kertoa miehelle juurikin tuosta syystä, kun itseäkin nolottaa ihastuksen lopahdettua, vaikkei kukaan tietäisikään! Mulle naurais harakatkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Mä ihastun jatkuvasti. Pyörii mielessä ja posket punottaa. Menee ohi itsestään jossain vaiheessa ja sit kattoo sitä kohdetta ja miettii että mitä helvattua mun mielessa näky!
Sama täällä. Enkä muuten viittis kertoa miehelle juurikin tuosta syystä, kun itseäkin nolottaa ihastuksen lopahdettua, vaikkei kukaan tietäisikään! Mulle naurais harakatkin..
Kun naurattaa ja nolottaa itteekin sellaset teini tunteet ja päiväunet
 
Oon silleen pinnallisesti, mutta mennyt ohi. Kertonutkin asiasta miehelle, joka on vaan sitten leikkimielisesti aukonut päätään. Ei oo mustasukkasta tyyppiä. Pintapuolisessa, hetkellisessä ihastumisessa en näe mitään pahaa, kunhan se jää siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te jotka ihastutte muihin, onko omassa suhteessanne jotain vajavaisuuksia mistä tämä johtuu?
Ei ole mitään vajavuuksia! Mä ihastun ylipäätään helposti ihmisiin, joskus naisiinkin silleen ei-romanttisessa mielessä. Niin jos mä vaikka tutustun johonkin mukavaan mieheen, saatan "ihastua" tähän vaikka päiväksi pariksi, puhua hänestä paljon, sanoa miehellekin että voi että se Pekka oli mukava tyyppi ja komeakin. Sitte se aukoo mulle päätään että taisit vähä ihastua siihen. Ja sitte nolottaa :ashamed: JA sitten mies antaa vaikka pusun ja ihastus siihen toiseen menee ohi. Näin yksinkertaista. :)
 

Yhteistyössä