Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mun on ihan tosissaan vaikea sanoa. Näiden omien kokemuksien jälkeenkin, toisaalta sitä on oppinut niin paljon paremmin sen, että vamma/sairaus on vain yksi piirre sitä lasta ja että se lapsi on silti rakas, ja monelle jopa tavallista rakkaampikin. Mutta toisaalta on niin paljon paremmin ymmärtänyt senkin, että kuinka paljon lapsen vamma/sairaus vie voimiakin.
Vaikea sanoa :| Mutta olen miettinyt, jokaisella kerralla, viimeisellä eniten koska silloin pelotti eniten se, että miten itse jaksaisi jos saisi toisen erityistarpeisen lapsen.
Muoks, ja ps, laitoin sulle viestiä.
Mä en pääse lukemaan viestejä, kone herjaa että en ole muka kirjautunut sisään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja vammainen=kehitysvammainen on 2 eri asiaa:Itselläni on kehitysvammainen lapsi ja ei sitä missään tutkimuksissa havaittu,kehitysvamma kun on yleensä se älyllinen vamma
Jos lapsi olisi ollut vammainen sen olisi kyllä voinut varmaan jossakin tutkimuksissa nähdä,mutta kehitysvammaa siis ei.
Meni taas hiusten halkomiseksi.
No ei kaikkia vammojakaan huomata tutkimuksissa. Kuulovammainen tai sokeakin on vammainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mä en pääse lukemaan viestejä, kone herjaa että en ole muka kirjautunut sisään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vammainen=kehitys vammainen on 2 eri asiaa:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja vammainen=kehitysvammainen on 2 eri asiaa:Itselläni on kehitysvammainen lapsi ja ei sitä missään tutkimuksissa havaittu,kehitysvamma kun on yleensä se älyllinen vamma
Jos lapsi olisi ollut vammainen sen olisi kyllä voinut varmaan jossakin tutkimuksissa nähdä,mutta kehitysvammaa siis ei.
No ei kaikkia vammojakaan huomata tutkimuksissa. Kuulovammainen tai sokeakin on vammainen.
Ei ole mitään hiusten halkomista,puhu sitten oikeilla nimikkeilläKehitysvamma kun on se älyllinen vamma,ja vammainen on taas se kromosomi ym muusta johtuvasta tuleva vamma.
Se että ihmiset on näin tietämättömiä suututtaa
On minultakin moni kysynyt ja ihmetellyt kuinka olen aikanaan halunnut pitää lapseni,
sitä kehitysvammaa kun ei näy seulonnoissa,vammat kyllä näkyy jos on vammainen lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja vammainen=kehitys vammainen on 2 eri asiaa:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja vammainen=kehitysvammainen on 2 eri asiaa:Itselläni on kehitysvammainen lapsi ja ei sitä missään tutkimuksissa havaittu,kehitysvamma kun on yleensä se älyllinen vamma
Ei ole mitään hiusten halkomista,puhu sitten oikeilla nimikkeilläKehitysvamma kun on se älyllinen vamma,ja vammainen on taas se kromosomi ym muusta johtuvasta tuleva vamma.
On minultakin moni kysynyt ja ihmetellyt kuinka olen aikanaan halunnut pitää lapseni,
sitä kehitysvammaa kun ei näy seulonnoissa,vammat kyllä näkyy jos on vammainen lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Oletko ajatellut raskaana ollessasi mahdollisuutta että lapsesi olisikin kehitysvammainen?
Tai oletko saanut tietää odottavasi vammaista lasta? Jos olet niin päädyitkö mihin ratkaisuun?
Ja toivon ihan asiallista keskustelua kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kylläpä nimimerkki chef vaikuttaa varsinaiselta järjenjättiläiseltä...
Mutta en siis raskausaikana ajatellut asiaa. Lapseni oli syntyessään terve, mutta "todettiin" 4-vuotiaana lievästi kehitysvammaiseksi. Ja nyt 9-vuotiaana diagnoosi purettiin.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kylläpä nimimerkki chef vaikuttaa varsinaiselta järjenjättiläiseltä...
Mutta en siis raskausaikana ajatellut asiaa. Lapseni oli syntyessään terve, mutta "todettiin" 4-vuotiaana lievästi kehitysvammaiseksi. Ja nyt 9-vuotiaana diagnoosi purettiin.
Enkä ole ainoa. Sinä osoitit juuri omalla kommentillasi ettet sinäkään äö:lläsi pääse loistamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja werty:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kylläpä nimimerkki chef vaikuttaa varsinaiselta järjenjättiläiseltä...
Enkä ole ainoa. Sinä osoitit juuri omalla kommentillasi ettet sinäkään äö:lläsi pääse loistamaan.
Ei älykkyysösamaara, vaan ÄO eli älykkyysosamäärä.
Alkuperäinen kirjoittaja MamLovesYou:Me saimme tietää raskauden puolivälissä odottavamme Down tyttöä.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Alkuperäinen kirjoittaja MamLovesYou:Me saimme tietää raskauden puolivälissä odottavamme Down tyttöä.
Miten tuo tieto muutti suhtautumistasi raskauteesi? Koitko pelkoa? Mietitkö kuinka vaikea/lievä vauvasi down on?
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Oletko ajatellut raskaana ollessasi mahdollisuutta että lapsesi olisikin kehitysvammainen?
Tai oletko saanut tietää odottavasi vammaista lasta? Jos olet niin päädyitkö mihin ratkaisuun?
Ja toivon ihan asiallista keskustelua kiitos.