Miten nelikymppinen nainen olisi viehättävä ja vetävä? Tavisäiti siis...

• Viestiketjun aloittaja AntiikkiaAntiikkia
  • Ensimmäinen viesti
Mun työpaikalla on ainakin yksi seksikäs mies. Mutta se on vain mun ajatuksissa. Hän ei tee mitään eleitä tai sano mitään siihen suuntaan. Enkä minä luule että haluaa panoa.
Aina sitä voi katella. Mutta ei mitään muuta.

"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724377:
Sä sanoit juuri itse että me ollaan biologisia olentoja, joita lisääntyminen kiinnostaa. Tätähän mä juuri ajan takaa, ja seksikkyys on nimenomaan sidottu tuohon, panemiseen.
Mutta vaikka me ollaan niitä biologisia olentoja, jotka haluaa lisääntyä (tähän asti kai samaa mieltä, eli tämä ei sinustakaan jääkään sinne makkariin?), niin tästä EI seuraa, että, meille ihmisille, seksuaalisuus olisi VAIN panemista tai panemaan pääsemistä.

Selaa ketjua niin näet mitä tarkoitan tällä laajemmalla seksuaalisuudella. Ellet ymmärrä seksuaalisuudella muuta kuin panohalua tai panon ja jotain, minkä voi jättää sinne makkariin aina kun haluaa ja jossa on sen paikka, niin keskustelu ei tästä etene.

Jos sulla on mies niin taitaa olla aika erilainen mies kuin minä kun seksuaalisuus on sitä napista tapahtuvaa jyystöä vaan siellä makkarissa :)

[QUOTE="mies1";29724397]Mutta vaikka me ollaan niitä biologisia olentoja, jotka haluaa lisääntyä (tähän asti kai samaa mieltä, eli tämä ei sinustakaan jääkään sinne makkariin?), niin tästä EI seuraa, että, meille ihmisille, seksuaalisuus olisi VAIN panemista tai panemaan pääsemistä.

Selaa ketjua niin näet mitä tarkoitan tällä laajemmalla seksuaalisuudella. Ellet ymmärrä seksuaalisuudella muuta kuin panohalua tai panon ja jotain, minkä voi jättää sinne makkariin aina kun haluaa ja jossa on sen paikka, niin keskustelu ei tästä etene.

Jos sulla on mies niin taitaa olla aika erilainen mies kuin minä kun seksuaalisuus on sitä napista tapahtuvaa jyystöä vaan siellä makkarissa :)[/QUOTE]

Ei taida syntyä ymmärrystä meidän välille, koska mä olen ehdottomasti sitä mieltä että seksikkyyden tarkoitus on nimenomaan seksiin johtaminen, Seksikkyyttä ei tarvita mihinkään muuhun.

Meillä jos mä käyttäydyn seksikkäästi, niin se tarkottaa että mua saa panna.

iu
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724424:
Ei taida syntyä ymmärrystä meidän välille, koska mä olen ehdottomasti sitä mieltä että seksikkyyden tarkoitus on nimenomaan seksiin johtaminen, Seksikkyyttä ei tarvita mihinkään muuhun.

Miksi ihmeessä sua vieläkin pitää panna? Etkös sä tuolla sanonut, että lisääntyminen - joka on parinmuodostuksen ja seksin ainoa tavoite - on nyt tehty, joten ei enää tarvitse miellyttää ketään. Ja olit kovasti helpottunutkin tästä asiain tilasta.

• Tykkää
Reactions: nisäkäs
Tässä kopioituna se korkokenkäkommentti sivulta 3:

"Mulle on vasta miespuolinen työkaveri sanonut korkkareita seksikkäiksi. Mikähän ihme on pottakampaus? Oma kiharapilveni sitä tuskin on."

Viitsitkö tarkentaa missä kohtaa kirjoittaja pitää itse kenkiään seksikkäinä ja sitä kautta haluaa seksiä? Tai että työkaveri on sanonut edes kirjoitajan kenkiä seksikkäiksi? Pysy faktoissa ja jätä rivivälit huomioimatta, niihin voi jokainen kehittää tekstiä oman mielikuvituksensa mukaan

Viimeksi muokattu:
"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724407:
Miten tämä sitten tähän liittyy. Jos hän itse haluaa olla seksikäs, niin se on seksinpuutetta.
Jokainen ei-aseksuaali on seksuaalinen, halusi itse taikka ei. Seksuaalisuus on se biologinen syy, miksi esim. sinä olet olemassa ja miksi synnyit. Seksikkyydestä pitäminen on vain tämän faktan korostamista.

Mutta ei kaikki, jotka seksikkyydestä pitävät, ole huoria, vaan he saattavat vain pitää vielä tavallista enemmän seksuaalisesta huomiosta, esimerkiksi. Kukaan kun ei kuitenkaan voi täydelleen paeta seksuaalista huomiota, on vain eri tasoja. Nähdäkseni muslimitkaan eivät pyri pakenemaan tätä, vaan verhoamaan, mystifioimaan tämän: sama juttu kuin länsimaissa 1800-luvulla vielä.

Ajatus, että ihmisessä ei olisi liha, ja ettei ihminen olisi lihaa, on lähes täysin tuntematon menneisyydessä ja nyt. Muistaakseni buddhalaisuudessakin esim. Dalai Lama pitää nuorista naisista. Ei siinäkään uskota täyteen ruumiin kuolettamiseen. Sama kristityillä ja muslimeilla, antiikissa, inkoilla, jne. Lähdetään tosiasioista.

Miksi ihmeessä sua vieläkin pitää panna? Etkös sä tuolla sanonut, että lisääntyminen - joka on parinmuodostuksen ja seksin ainoa tavoite - on nyt tehty, joten ei enää tarvitse miellyttää ketään. Ja olit kovasti helpottunutkin tästä asiain tilasta.
Ei tarviikaan, mutta välillä ihan huvikseen, kiima tulee edelleen kerran kuussa.
Ei tarvitse miellyttää todellakaan enää ketään tai näyttää viehättävälle ihmisten iloksi. Ei mua tarvitse kenenkään outojen panna.

Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724407:
Miten tämä sitten tähän liittyy. Jos hän itse haluaa olla seksikäs, niin se on seksinpuutetta.
Niin että välillä se on toisin päin. Kun joku mies saattaa pitää naista seksikkäänä vaikka nainen ei yritä yhtään mitään asian suhteen. Ymmärsitkö asiani?

Tässä kopioituna se korkokenkäkommentti sivulta 3:

"Mulle on vasta miespuolinen työkaveri sanonut korkkareita seksikkäiksi. Mikähän ihme on pottakampaus? Oma kiharapilveni sitä tuskin on."

Viitsitkö tarkentaa missä kohtaa kirjoittaja pitää itse kenkiään seksikkäinä ja sitä kautta haluaa seksiä? Tai että työkaveri on sanonut edes kirjoitajan kenkiä seksikkäiksi? Pysy faktoissa ja jätä rivivälit huomioimatta, niihin voi jokainen kehittää tekstiä oman mielikuvituksensa mukaan
Meinaatko että kirjottaja olisi maininnut käyttävänsä jonkun mielestä seksikkäitä kenkiä, ellei hän nimenomaan olisi siitä mielissään = haluaakin olla seksikäs = haluaa seksiä. Voin kertoa että ei olisi maininnut. Tuo sanottiin ylpeydellä, hän nauttii tilanteesta.

[QUOTE="mies1";29724444]Jokainen ei-aseksuaali on seksuaalinen, halusi itse taikka ei. Seksuaalisuus on se biologinen syy, miksi esim. sinä olet olemassa ja miksi synnyit. Seksikkyydestä pitäminen on vain tämän faktan korostamista.

Mutta ei kaikki, jotka seksikkyydestä pitävät, ole huoria, vaan he saattavat vain pitää vielä tavallista enemmän seksuaalisesta huomiosta, esimerkiksi. Kukaan kun ei kuitenkaan voi täydelleen paeta seksuaalista huomiota, on vain eri tasoja. Nähdäkseni muslimitkaan eivät pyri pakenemaan tätä, vaan verhoamaan, mystifioimaan tämän: sama juttu kuin länsimaissa 1800-luvulla vielä.

Ajatus, että ihmisessä ei olisi liha, ja ettei ihminen olisi lihaa, on lähes täysin tuntematon menneisyydessä ja nyt. Muistaakseni buddhalaisuudessakin esim. Dalai Lama pitää nuorista naisista. Ei siinäkään uskota täyteen ruumiin kuolettamiseen. Sama kristityillä ja muslimeilla, antiikissa, inkoilla, jne. Lähdetään tosiasioista.[/QUOTE]

Tätähän mä olen juuri sanonut. Ihminen haluaa panna, ja seksikkyyden tarkoitus on juuri edistää tätä prosessia. Haluat olla seksikäs, haluat että sinua pannaan tai pääset panemaan.

"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724424:

Ok. Mutta oon vähän huolestunut kun teillä ilmeisesti mies ei näe muuta seksuaalista sinussa kuin panon. :( Esimerkiksi jos mies sua hyväilee, suutelee, halii tai silittää sun hiuksia tai puhuu tuhmia ja sä nautit siitä ja ilmaiset että sä nautit, viekö mies sen aina yhdyntään? Musta ei oo hyvä toi koska siinä ihminen helposti muuttuu välineeksi ja läheinen kanssakäyminen vain panoksi. Tuota voi kyllä olla muillakin.

Eli jos näin on ja sä tykkäät siitä niin ymmärrän sun ajatusmaailmaakin. Mutta vähän ongelmallinen se on eikä kovin realistinen ole tuo sun katsomus siltä pohjalta.

Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724457:
Meinaatko että kirjottaja olisi maininnut käyttävänsä jonkun mielestä seksikkäitä kenkiä, ellei hän nimenomaan olisi siitä mielissään = haluaakin olla seksikäs = haluaa seksiä. Voin kertoa että ei olisi maininnut. Tuo sanottiin ylpeydellä, hän nauttii tilanteesta.

Nii..ainoa vaan ettei kirjoittaja missään kohdassa sano että seksikkäät kengät olisivat olleet juuri hänen jalassaan. Tommonen hyvin yleinen kommentti, samantapainen kuin esim "tumma puku sopii tähän tilaisuuteen"

[QUOTE="mies1";29724470]Ok. Mutta oon vähän huolestunut kun teillä ilmeisesti mies ei näe muuta seksuaalista sinussa kuin panon. :( Esimerkiksi jos mies sua hyväilee, suutelee, halii tai silittää sun hiuksia tai puhuu tuhmia ja sä nautit siitä ja ilmaiset että sä nautit, viekö mies sen aina yhdyntään? Musta ei oo hyvä toi koska siinä ihminen helposti muuttuu välineeksi ja läheinen kanssakäyminen vain panoksi. Tuota voi kyllä olla muillakin.

Eli jos näin on ja sä tykkäät siitä niin ymmärrän sun ajatusmaailmaakin. Mutta vähän ongelmallinen se on eikä kovin realistinen ole tuo sun katsomus siltä pohjalta.[/QUOTE]

Mä olen huolestunut naisista joiden ohi kuljet yleisillä paikoilla.

iu
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724450:
Ei tarviikaan, mutta välillä ihan huvikseen, kiima tulee edelleen kerran kuussa.
Ei tarvitse miellyttää todellakaan enää ketään tai näyttää viehättävälle ihmisten iloksi. Ei mua tarvitse kenenkään outojen panna.
Jotenkin käy sääliksi sun miestä...

Tää on muuten hilpeä ketju: Täällä me liikuttavan yksimielisesti mies1:n johdolla vängätään nisäkkään kanssa. (Ajatella, että löytyi joku, jollan on VIELÄ oudommat jutut. :D )

• Tykkää
Reactions: LIEN
"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724468:
Tätähän mä olen juuri sanonut. Ihminen haluaa panna, ja seksikkyyden tarkoitus on juuri edistää tätä prosessia. Haluat olla seksikäs, haluat että sinua pannaan tai pääset panemaan.
Nope. Seksikkyyden tarkoitus voi olla muukin kuin se, että paneminen nopeutuu. Sitä juuri kutsutaan leikiksi tai peliksi. Siihen voi liittyä kauneus eli halu näyttää viehättävältä toisille, mutta tämänkin tarkoitus voi olla muukin kuin pano tai nopeammin toteutuva pano. Leikkiä ja kauneutta voi siis harrastaa ILMAN tarkoitusta panoon tai mahdollisimman nopeaan panoon (!).

Tää on eräs iso asia, jossa eläinten ja ihmisten seksuaalisuus eroaa. Ihminen voi nauttia seksuaalisuudestaan sen itsensä vuoksi, ilman "pointtia" siis. Kun taas eläimen seksuaalisuus menee niin että kun panettaa niin sitten pannaan ja se siitä. Tosin tässäkin on poikkeuksia esim. simpansseilla, mutta ihminen on vienyt ton selkeästi pisimmälle.

Nii..ainoa vaan ettei kirjoittaja missään kohdassa sano että seksikkäät kengät olisivat olleet juuri hänen jalassaan. Tommonen hyvin yleinen kommentti, samantapainen kuin esim "tumma puku sopii tähän tilaisuuteen"
Kappas vain, eipä sanokaan. Mutta sellaisen kuvan tuosta saa ellei saivartele. Toisekseen, vaikka korkokenkiä ei olisi työpaikalla olenkaan, miksi sanoja kertoo ylpeänä miten työkaveriMIES kertoo korkokenkien olevan seksikkäät? Tuosta voi päätellä vain sen asian, että sanoja on viehättynyt kun työkaveri puhuu seksikkyydestä hänen kanssaan, ja mehän tiedämme miksi.

"mies1"
Jotenkin käy sääliksi sun miestä...

Tää on muuten hilpeä ketju: Täällä me liikuttavan yksimielisesti mies1:n johdolla vängätään nisäkkään kanssa. (Ajatella, että löytyi joku, jollan on VIELÄ oudommat jutut. :D )
:D

Mun jutut on oikeesti aika tavallisia. Yleistietoni tietysti on laajahko ja mielipiteitä on paljon. Mut ei ne liene aivan anarkistisia silti.

Yhteistyössä