[QUOTE="mies1";29724444]Jokainen ei-aseksuaali on seksuaalinen, halusi itse taikka ei. Seksuaalisuus on se biologinen syy, miksi esim. sinä olet olemassa ja miksi synnyit. Seksikkyydestä pitäminen on vain tämän faktan korostamista.
Mutta ei kaikki, jotka seksikkyydestä pitävät, ole huoria, vaan he saattavat vain pitää vielä tavallista enemmän seksuaalisesta huomiosta, esimerkiksi. Kukaan kun ei kuitenkaan voi täydelleen paeta seksuaalista huomiota, on vain eri tasoja. Nähdäkseni muslimitkaan eivät pyri pakenemaan tätä, vaan verhoamaan, mystifioimaan tämän: sama juttu kuin länsimaissa 1800-luvulla vielä.
Ajatus, että ihmisessä ei olisi liha, ja ettei ihminen olisi lihaa, on lähes täysin tuntematon menneisyydessä ja nyt. Muistaakseni buddhalaisuudessakin esim. Dalai Lama pitää nuorista naisista. Ei siinäkään uskota täyteen ruumiin kuolettamiseen. Sama kristityillä ja muslimeilla, antiikissa, inkoilla, jne. Lähdetään tosiasioista.[/QUOTE]
Tätähän mä olen juuri sanonut. Ihminen haluaa panna, ja seksikkyyden tarkoitus on juuri edistää tätä prosessia. Haluat olla seksikäs, haluat että sinua pannaan tai pääset panemaan.