Jos tuntee itsensä mm. seksikkääksi, se heijastuu itsevarmuutena. Jos täytyy työssään antaa itsevarma vaikutelma, miksi ei hyödyntäisi siinä niitä ulkoisia avuja mitä on suotu? Sitäpaitsi, myös täysin viaton hymy tai ystävällisyys, small talk, saatetaan ymmärtää flirtiksi vaikkei se olisi tarkoitus.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724086:Voisitko sä sitten kertoa miksi olla seksikäs jos ei kerjää panoa? Mikä on sen asian pointti. Kyllä mä ymmärrän että jos on panontarpeessa niin näyttää seksikkäältä. Jos työssä pitää näyttää että "tulkaa panemaan mua", niin toivottavasti se työ on prostituoitu.
Miten tämä seksikkyys ja prostituoidun tavoin pukeutuminen nyt nousi pääasiaksi, kun viehättävyydestä piti olla kyse. Eivät minusta ole IHAN sama asia kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724086:Voisitko sä sitten kertoa miksi olla seksikäs jos ei kerjää panoa? Mikä on sen asian pointti. Kyllä mä ymmärrän että jos on panontarpeessa niin näyttää seksikkäältä. Jos työssä pitää näyttää että "tulkaa panemaan mua", niin toivottavasti se työ on prostituoitu.
Tykkäätsä flirtistä? Sellaisesta ihan harmittomasta, jonka ainoa tarkoitus on tuoda hyvää mieltä molemmille. Katse. Hymy. Eteenpäin. Siksi.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724086:Voisitko sä sitten kertoa miksi olla seksikäs jos ei kerjää panoa? Mikä on sen asian pointti. Kyllä mä ymmärrän että jos on panontarpeessa niin näyttää seksikkäältä. Jos työssä pitää näyttää että "tulkaa panemaan mua", niin toivottavasti se työ on prostituoitu.
tuolla ei ole mitään väliä muille kun sulle itelles. muut ei ajattele noin.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724106:Kyllä se on yksioikoinen kun siitä tekee yksioikoisen. 1+1=2.
Haluan olla pantavan näköinen = haluan panon. En halua että minut nähdään pilluna = en halua panoa.
Esim. sellainen pikkujuttu, että seksuaalisuus on muutakin kuin panoa tai panoon pyrkimistä?Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724099:Mitä jää nyt näkemättä? Kerro, kerro?
Jos tuntee itsensä mm. seksikkääksi, se heijastuu itsevarmuutena. Jos täytyy työssään antaa itsevarma vaikutelma, miksi ei hyödyntäisi siinä niitä ulkoisia avuja mitä on suotu? Sitäpaitsi, myös täysin viaton hymy tai ystävällisyys, small talk, saatetaan ymmärtää flirtiksi vaikkei se olisi tarkoitus.
Olen yrittänyt kysyä monelta, että miten ne ajattelevat. Jospa sinä vastaisit. Miksi flirtata, jos ei hamua panolle?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29724121:tuolla ei ole mitään väliä muille kun sulle itelles. muut ei ajattele noin.
opcorn:
Ja kun joku tulkitsee sen hymyn pokailuna, niin panoahan sinä silloin olet vailla. Tämä on se sinun logiikkasi. Toimiiko?Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724145:Hymyilen paljon, mutta en pidä sitä flirttinä vaan ystävällisyytenä, ja toki pidän siitä että saan vastaukseksi hymyn.
ei sitä voi selittää kun ajattelutapa on sulla tässä asiassa mallia joko/tai.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724150:Olen yrittänyt kysyä monelta, että miten ne ajattelevat. Jospa sinä vastaisit. Miksi flirtata, jos ei hamua panolle?
Sulla on aivan hirveän mustavalkoinen/putkinäköinen visio tuosta seksuaalisuudesta. Se ei ole uskottava oikein millään tasolla, ei kulttuurisesti eikä tieteellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724168:En ymmärrä mitä tarkoitat. Voihan olla kaunis, mutta miksi seksikäs jos ei halua naida?
Miten leikkimielisyyskään tähän kuuluu. Tarkoitatko että kaikki leikinlaskijanaiset haluavat että joku panee niitä?
Niin. Mutta joku voi TULKITA sen hymyn niin, että haluat panoa. Ihan samoin kun sinä tulkitset sen, että joku joka haluaa näyttää seksikkäältä, haluaa panoa. Tasan sama logiikka.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724184:Ero on siinä että mä en HALUA näyttää siltä että haluan panoa, jos hymyilen. Muiden logiikkaa oli että he haluavatkin näyttää seksikkäiltä.
Niin. Jos sä olet panolle menossa. Joku toinen sen sijaan saattaa hyvinkin näyttää sun mielestäsi seksikkäältä vaikka se joku toinen ei koskisi sinuun edes pitkällä tikulla.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724142:Tätä en juurikaan ymmärrä. Jos mä näytän siltä että oon panolle menossa, niin vaikea kuvitella että näytän itsevarmalta tuolloin. Tulee lähinnä mieleen että vampyyriltä joka haluaa verta.
Sun ongelma on, että sä yrität nähdä logiikkaa siellä, mihin se ei sovellu. Sama kuin minä sanoisin, että ei tätä läppäriä oikeasti ole, todellisuudessa on vaan atomeja ja elektroneja. Tai Suomen lipusta, että mitäs tuosta, pala maalattua kangasta. Sun pitäis "löysätä tarkkuutta" vähän.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724205:Miksi kuvittelet ettei mua ole kohdeltu niin, mä en vaan näe sen asian pointtia ja logiikkaa. Minusta seksi on vain yhtä asiaa varten, panemista, eikä siihen kuulu sen asian ympärillä piehtarointi työpaikoilla tai muuallakaan arkielämässä.
Seksi seksinä ja muut asiat ja visiot siitä erilleen, on mun mielipide.
Kuvittelen niin juuri tuon sun toisen lauseen takia. Lähin assosiaatio on nunnaluostari. Nimittäin uskon jopa musliminaisten pitävän siitä, että heidän kehojaan arvuutellaan ja heidän kaapujaan ja silmiään ihaillaan, vaikka he olisivat töissä tai julkisella paikalla eli pois sieltä makkarista. Sulla ei ole työkaluja tälle tarkkuudelle, joka ällistyttää kun naiseksi olet syntynyt ja useimmiten nainen hallitsee hyvinkin juuri näitä asioita.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724205:Miksi kuvittelet ettei mua ole kohdeltu niin, mä en vaan näe sen asian pointtia ja logiikkaa. Minusta seksi on vain yhtä asiaa varten, panemista, eikä siihen kuulu sen asian ympärillä piehtarointi työpaikoilla tai muuallakaan arkielämässä.
Sinä HALUAT hymyillä, joku tulkitsee sen flirtiksi, eli sinä haluat pantavaksi.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724275:Väärin, minä EN HALUA näyttää seksikkäältä, joten kenenkään on turha olettaa että lähden pantavaksi. Sensijaan jos haluaa näyttää seksikkäältä, niin sillon vastapuolen tulkinta seksiin johtamiselle on oikea.
En tosin tarkoita että raiskaus olisi oikeutettua, jos raiskattu näyttää seksikkäältä. Mutta íkävä kyllä noin se menee että seksikkyys johtaa monesti seksiin, koska seksikkyyden pointti on juuri siinä että lähdetään panemaan. Nykyajan ihmiset ovat vain kyllästetty sillä ajatuksella jo pienestä asti, että pitää olla seksikäs, vaikka ei ole mitään panoaikeita. Tässä juuri kurvataan lepikon puolelle, ja seuraukset ovat usein ikäviä.