Miten nelikymppinen nainen olisi viehättävä ja vetävä? Tavisäiti siis...

• Viestiketjun aloittaja AntiikkiaAntiikkia
  • Ensimmäinen viesti
Minä kyllä allekirjoitan tuon, että jos nainen haluaa pois tuulipuvusta, niin ei välttämättä uskallakaan. Ei ne toiset naiset ole kovin mukavia, jos menet leikkipuistoon kesämekossa ja hopeisissa ballerinoissa, hiukset kiharalla.

Been there.

Mutta en välitä. Olen naisellinen koska pidän siitä.

• Tykkää
Reactions: LIEN
sattuu vatsaan
[QUOTE="mies1";29723773]Juu :) Eikä sellainen mies silti ole välttämättä mikään homo, epärehellinen tai moraaliton.
.[/QUOTE]

Onko nuo jotenkin verrannollisia sinusta? Mikään homo. My ass!

"mies1"
Minä kyllä allekirjoitan tuon, että jos nainen haluaa pois tuulipuvusta, niin ei välttämättä uskallakaan. Ei ne toiset naiset ole kovin mukavia, jos menet leikkipuistoon kesämekossa ja hopeisissa ballerinoissa, hiukset kiharalla.

Been there.

Hyvä! Just tota mäkin meinaan. Sä ootkin musta mukavimpia kirjoittajia täällä :) Kyllä ne arvomaailmat vähän heijastuu teksteihin.

Offina: Tosin, mulle vähän tuli susta Hesarin näkemykset mieleen liikaa jossain meidän yhteiskuntakeskustelussa. Itse olen kriittinen kaikelle medialle ja näiden arvomaailmoille, myös HS:lle. Ehkä tulkitsin väärin, tai sitten en :) Kunnioitan silti näkemyksiäsi.

[QUOTE="mies1";29723801]Hyvä! Just tota mäkin meinaan. Sä ootkin musta mukavimpia kirjoittajia täällä :) Kyllä ne arvomaailmat vähän heijastuu teksteihin.

Offina: Tosin, mulle vähän tuli susta Hesarin näkemykset mieleen liikaa jossain meidän yhteiskuntakeskustelussa. Itse olen kriittinen kaikelle medialle ja näiden arvomaailmoille, myös HS:lle. Ehkä tulkitsin väärin, tai sitten en :) Kunnioitan silti näkemyksiäsi.[/QUOTE]

Vaikea olisi olla hyvin erilainen yhteiskunnallisten näkemysten kanssa, niin, ettei niistä tulisi mieleen mikään media. Luulisin ainakin.

Mutta kiitos :)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mies1";29723801]Hyvä! Just tota mäkin meinaan. Sä ootkin musta mukavimpia kirjoittajia täällä :) Kyllä ne arvomaailmat vähän heijastuu teksteihin.
..
[/QUOTE]

Jotain heijastuu persoonasta tänne. Mutta jos on esim. masennusta, jatkuvia huolia, fyysisiä sairauksia niin nekin heijastuvat teksteihin.

Mua on monesti haukuttu täällä. Mutta kun mut tapaa livenä niin en olekaan ihan sellainen nainen kuin minusta saa "kuvan" täällä.

Been there.

Mä en välittänyt niistä pitkistä katseista vaikken tuulipuvussa tai trikoomekossa ollutkaan leikkipuistossa. Usein kysyttiin olenko menossa kaupungille tai juhliin kun olen niin tälläytynyt.Mua moitittiin myös siitä, että annoin isomman tytön leikkiä hiekkalaatikolla juhlamekossa kun sen olisi voinut säästää pikkusiskolle. Tuntui vaan kovin julmalta sanoa ettei toinen saa pitää omaa mekkoaan kun se pitää säästää siskolle

"mies1"
Jotain heijastuu persoonasta tänne. Mutta jos on esim. masennusta, jatkuvia huolia, fyysisiä sairauksia niin nekin heijastuvat teksteihin.

Mua on monesti haukuttu täällä. Mutta kun mut tapaa livenä niin en olekaan ihan sellainen nainen kuin minusta saa "kuvan" täällä.
Näin se on. Mäkin hämmästyin kuinka paljon täällä on kauniita naisia kuvien pohjalta kun paljon on niitä ikäviä juttuja, tietenkään kaikki ei läheskään laita sitä kuvaa. Fortunate on valtavan kaunis ja olisi mukava nähdä häntä livenä. Mut muitakin on.

Ikävä kun sua on haukuttu :( Mulla sama. Mutta joo se ihminen on aina eri kuin teksti jollain palstalla. Ehkä vaan joidenkin - tuntuu että vähemmistössä olevien - naisten kirjoitustyyli viehättää mua paljon enemmän kuin toisten. Tähän vaikuttaa varmaan että nautin sekä tekstistä että visuaalisuudesta kun yleensähän miehet tykkää katsella ja naiset lukea ja kuvitella siitä. Mulle molemmat on mukavia ;) Eli aika eroottinen olen.

• Tykkää
"poikia3"
Meinasin hiljentyä täysin, kun mies tulee paikalle, mutta jos nyt vielä jokunen sana.

Työskentelen it-alalla, suurin osa kollegoistani on siis miehiä ja asiakkaat naisia. Tällä alalla pukeutuminen on tasapainoilua, sillä naisesta saa hemposti bimbon kuvan .Esim huulipunaa ei yksikään nainen voi käyttää.Toisaalta tehtäväni vaatii toimittajia ja asiakkaita kohtaan kunioittavaa pukeutumista, jälleen tasapainoilua.

Vaikka mies lupaa naisen saavan olla oma itsensä, silti hänen mielestään naise tulisi miellyttää hänen silmäänsä. Mitä jos kuitenkin lähdetään siitä, että jokainen pukeutuu niin että itsellä on hyvä olo. Se upeus tulee sisäisestä säteilystä, siitä, että on tyytyväinen elämäänsä ja varma itsestään.

• Tykkää
Reactions: nisäkäs ja LIEN
[QUOTE="poikia3";29723496]Ja sekö, että joku sano kenkiäni seksikkäiksi tarkoittaa että minä haluan panoa, hohhoijaa! Minä pidän sinua outona, kun sinulle tulee edes mieleen moinen.[/QUOTE]

Itsehän sanoit että sun kenkäsi ovat seksikkäät työkaverin mielestä, joten oletan että olet samaa mieltä. Tämä taas tarkoittaa että HALUAT olla seksikäs. Ja se taas tarkoittaa että haluat olla seksikäs TYÖPAIKALLA. Se tarkottaa sitten suoraviivasella ajattelulla että haluat että joku työkaveri panee sua.

Ei tämä niin vaikeaa ole. Kysymys kuuluu, miksi haluat seksiä työpaikalla, eikö miehelläsi seiso enää?

[QUOTE="poikia3";29723991]Meinasin hiljentyä täysin, kun mies tulee paikalle, mutta jos nyt vielä jokunen sana.

Työskentelen it-alalla, suurin osa kollegoistani on siis miehiä ja asiakkaat naisia. Tällä alalla pukeutuminen on tasapainoilua, sillä naisesta saa hemposti bimbon kuvan .Esim huulipunaa ei yksikään nainen voi käyttää.Toisaalta tehtäväni vaatii toimittajia ja asiakkaita kohtaan kunioittavaa pukeutumista, jälleen tasapainoilua.

Vaikka mies lupaa naisen saavan olla oma itsensä, silti hänen mielestään naise tulisi miellyttää hänen silmäänsä. Mitä jos kuitenkin lähdetään siitä, että jokainen pukeutuu niin että itsellä on hyvä olo. Se upeus tulee sisäisestä säteilystä, siitä, että on tyytyväinen elämäänsä ja varma itsestään.[/QUOTE]

Tuo on totta. Mun työ on sellaista että kunhan on siisti yleiskuva niin se riittää. Meikki ei häiritse ketään.
Mutta se että ollaan verkkareissa, tuulipuvussa, lenkkikengissä yms. joka paikassa ei ole mun mielestä kivaa. Ne kuuluvat ulkoiluun ja lenkille.

Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724019:
Itsehän sanoit että sun kenkäsi ovat seksikkäät työkaverin mielestä, joten oletan että olet samaa mieltä. Tämä taas tarkoittaa että HALUAT olla seksikäs. Ja se taas tarkoittaa että haluat olla seksikäs TYÖPAIKALLA. Se tarkottaa sitten suoraviivasella ajattelulla että haluat että joku työkaveri panee sua.

Ei tämä niin vaikeaa ole. Kysymys kuuluu, miksi haluat seksiä työpaikalla, eikö miehelläsi seiso enää?
Aika suppeaa ajattelua.

Mitäs jos ne kengät on omasta mielestä vain kauniit ja työkaverin mielestä seksikkäät? Sun ajattelutavallasi kaikki pukeutuminen töissä onväärin, koska jonkun mielestä saattaa farkut ja villapaita olla seksikästä ja silloinhan pukeutuja automaattisesti haluaa panna jonkun kanssa. Nyt mä ymmärrän paremmin sossupummeja ja kotona loisijoita, ne ei voi mennä töihin ettei joku pidä seksikkäänä!

• Tykkää
[QUOTE="mies1";29723563]On aivan perseestä, että meillä on jako järkevät harmaat naiset vs. bimbot/tukiaiset.

Naiset hei, olkaa rohkeasti mitä haluatte olla, älkää eläkö muiden armoilla! Yhdistelkää eri elementtejä, esimerkiksi kauneus ja viisaus voivat aivan hyvin olla samassa naisessa, samoin kiltteys ja tuhmuus. Olkaa mutkikkaita, eli inhimillisiä, älkää "naruista vedettäviä" ja ennustettavia pahvikuvia "feministi", "uranainen", "justiina", "blondi". Säteilkää, naurakaa ja ajatelkaa yhtä aikaa, olkaa siveitä ja avoimia seksuaalisuudelle yhtä aikaa. Sellainen on ainakin mulle ylivoimaisesti upeinta koska silloin ihmisessä on sisältöä paljon enemmän vapaana yksilönä :)[/QUOTE]

Voi kiitos. Nyt saatiin lupa olla mitä me haluamme. *räpsyttelee silmiään*

"mies1"

Just tää on tätä palstan ikävää juttua.

Eihän seksuaalisuus ja flirtti ole tosiaankaan sama kuin panon haluaminen (!). Ja miksi tämä pitää kertoa miehen naiselle? Absurdia siksi koska naisethan ovat perinteisesti vielä miehiä paremmin ymmärtäneet eron näiden kahden välillä. Tästä päätellen kaukana taidat olla kaukana klassisesta feminiiniydestä.

• Tykkää
Aika suppeaa ajattelua.

Mitäs jos ne kengät on omasta mielestä vain kauniit ja työkaverin mielestä seksikkäät? Sun ajattelutavallasi kaikki pukeutuminen töissä onväärin, koska jonkun mielestä saattaa farkut ja villapaita olla seksikästä ja silloinhan pukeutuja automaattisesti haluaa panna jonkun kanssa. Nyt mä ymmärrän paremmin sossupummeja ja kotona loisijoita, ne ei voi mennä töihin ettei joku pidä seksikkäänä!

Nimenomaan suppeaa, että päästään nopeammin asian ytimeen. Haluaisin tietää miksi mikko alatalo-tyylinen nainen haluaa parrua työpaikan siivouskomerossa?

"vieras."

"Haluan olla seksikäs, eli haluan, että kaikki panisivat minua"

• Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724045:
Nimenomaan suppeaa, että päästään nopeammin asian ytimeen. Haluaisin tietää miksi mikko alatalo-tyylinen nainen haluaa parrua työpaikan siivouskomerossa?
Miksipä ei haluaisi? Mikä olisikaan kiihottavampaa kuin joku panemassa jossain siivouskomerossa lattiavahan kiihottavassa tuoksussa :LOL:

• Tykkää
Reactions: nisäkäs
[QUOTE="mies1";29724039]Just tää on tätä palstan ikävää juttua.

Eihän seksuaalisuus ja flirtti ole tosiaankaan sama kuin panon haluaminen (!). Ja miksi tämä pitää kertoa miehen naiselle? Absurdia siksi koska naisethan ovat perinteisesti vielä miehiä paremmin ymmärtäneet eron näiden kahden välillä. Tästä päätellen kaukana taidat olla kaukana klassisesta feminiiniydestä.[/QUOTE]

Mikäs virka sillä huulen nuolemisella ja kiimakatseilla muu on kuin päästä itse asiaan. Tätä en todella ole koskaan ymmärtänyt. Ihmiset käyttäytyvät kuin kissat kiimassa, mutta eivät halua naida. Missä logiikka. Ja jos vielä työpaikalla. Kuka haluaa tehdä työtä tuollasessa ympäristössä missä feromonit ja testosteronit käryää ja ruumiin eritteet vuotaa kuin mahla, mutta ihan vain huvikseen?

Viimeksi muokattu:
"mies1"
Kylläpä on tosi erikoista, jos nainen ajattelee kuin törkeä mies eli että kaikki tämän puolen asiat on vaan sitä panoa, viis flirtistä, tunteista ja estetiikasta. Siinä kohtaa en tiedä mitä sanoa... Mutta ei ole mun juttu, enkä ainakaan tunne tai tiedä miestä, jolle tuo olisi naisessa plussaa. Ystävieni naiset ovat tosin aika naisellisia, samoin naistuttuni.

"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724058:
Mikäs virka sillä huulen nuolemisella ja kiimakatseilla muu on kuin päästä itse asiaan. Tätä en todella ole koskaan ymmärtänyt. Ihmiset käyttäytyvät kuin kissat kiimassa, mutta eivät halua naida. Missä logiikka. Ja jos vielä työpaikalla. Kuka haluaa tehdä työtä tuollasessa ympäristössä missä feromonit ja testosteronit käryää ja ruumiin eritteet vuotaa kuin mahla, mutta ihan vain huvikseen?
Otahan noi naturalistin lasit silmiltä, niiden paikka ei ole tässä yhteydessä. Hämmentää kovasti että sä et naisena näe tätä.

[QUOTE="vieras.";29724050]"Haluan olla seksikäs, eli haluan, että kaikki panisivat minua"

[/QUOTE]

Voisitko sä sitten kertoa miksi olla seksikäs jos ei kerjää panoa? Mikä on sen asian pointti. Kyllä mä ymmärrän että jos on panontarpeessa niin näyttää seksikkäältä. Jos työssä pitää näyttää että "tulkaa panemaan mua", niin toivottavasti se työ on prostituoitu.

"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724086:
Voisitko sä sitten kertoa miksi olla seksikäs jos ei kerjää panoa? Mikä on sen asian pointti. Kyllä mä ymmärrän että jos on panontarpeessa niin näyttää seksikkäältä. Jos työssä pitää näyttää että "tulkaa panemaan mua", niin toivottavasti se työ on prostituoitu.
Ei todellisuus ole noin yksioikoinen. Jännä sekoitus nunnaa ja behavioristia näkemyksissäsi :)

Yhteistyössä