The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
en mäkään usko kyllä että sitä todellista rakkautta enää tulee,rakkaus ehkä mut todellinen niin en usko. exä oli mun elämäni rakkaus vaikka tuhoskin mun uskoni rakkauteen.
Ei noin parane ajatella. Kyl meikäläiselläkin elämäni rakkaus oli ex- rouvakulta ja lasteni äiti ja hirveen vaikee mun on kuvitella mitään samankaltaista koskaan löytäväni, etenkin kun olen ittekseni viihtyvä erakkorapu.

Mut ei. Minä päivänä tahansa mä voin törmätä semmoiseen PeppiPitkätossuun joka vie multa jalat alta ja järjen päästä. Ja sit mentiin. Olis hirveen surullista jos tuo pääsisi ohi ihan vaan sillä, et mä muhisin omassa itsesäälissäni ihmetellen, et ei kummiskaan mitään yhtä vakavaa löydy.

Niinpä :( Sitä ei kyllä kuume haittaa yhtään, hän on kovin huolissaan siitä että pippelissä on reikä :LOL:
Sarjassamme pikkupoikien filosofiaa:

Kohtaus 1. Paikkana sauna. Henkilöt isä ja pikkupoika.
(pikkupoika)- miks isillä on noin iso pippeli ja mulla on näin pieni pippeli
(isi)- koska isi on isompi kuin sinä ja sinä kasvat ihan yhtä isoksi kuin isi

Kohtaus 2. Paikkana kaupan kassa. Henkilöt isä, pikkupoika ja kaupan kassaneitonen
(pikkupoika kassaneidolle) - tiesitkö, että isillä on iso pippeli?

kahvikirahvi
Juu on siinä ihmettelemistä. Kyllä se oikein huokas helpotuksesta kun kerroin että siellä kuuluukin olla semmonen reikä :D

Mua harmittaa kun huominen työpäivä menee sivu suun, toisella harjottelijalla loppuu harjottelut huomenna enkä ehtiny kysyä sen sukunime pyytääkseni facebookissa kaveriksi. Niisk!

Aiemmin oli teillä puhetta vauvoista. On se kauheeta, kun vauvakuume ei hellitä vielä vanhemmallakaan iällä. Eipä oo kauaa, kun keskellä yötä herätin miehen ja tarjosin myttyyn rutattua omaa peittoani hälle sylissä pidettäväksi. Olin vielä sanonut, että nyt on sun vuoro. Mies oli hissukseen peitellyt mut ja aamulla sitten naureskeli.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Aiemmin oli teillä puhetta vauvoista. On se kauheeta, kun vauvakuume ei hellitä vielä vanhemmallakaan iällä. Eipä oo kauaa, kun keskellä yötä herätin miehen ja tarjosin myttyyn rutattua omaa peittoani hälle sylissä pidettäväksi. Olin vielä sanonut, että nyt on sun vuoro. Mies oli hissukseen peitellyt mut ja aamulla sitten naureskeli.
:heart:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä