OMG, kai sitä ny vähemmästäki kriisiä pukkaa :ONiinpä Sitä ei kyllä kuume haittaa yhtään, hän on kovin huolissaan siitä että pippelissä on reikä
OMG, kai sitä ny vähemmästäki kriisiä pukkaa :ONiinpä Sitä ei kyllä kuume haittaa yhtään, hän on kovin huolissaan siitä että pippelissä on reikä
voi ei,luulee että pippeli on rikkiNiinpä Sitä ei kyllä kuume haittaa yhtään, hän on kovin huolissaan siitä että pippelissä on reikä
sun pippeli on viallinen*tarkistaa*
voi ei, reikä siinä on mullahi
Tilannetiedotus: nyt ollaan suhteessa. :heart:
Vois tulla vähän tukala olo jos ei olis. Monellakin tapaa :xmas:*tarkistaa*
no ei se kaksinen oo mutta juuri ja juuri sillä oon pärjännysun pippeli on viallinen
Voi pientä. Ihania aatoksia toisella :heart:.Niinpä Sitä ei kyllä kuume haittaa yhtään, hän on kovin huolissaan siitä että pippelissä on reikä
:O siullakin. Pitäisiköhän sitä tutkia tarkemmin :xmas:.*tarkistaa*
Ei noin parane ajatella. Kyl meikäläiselläkin elämäni rakkaus oli ex- rouvakulta ja lasteni äiti ja hirveen vaikee mun on kuvitella mitään samankaltaista koskaan löytäväni, etenkin kun olen ittekseni viihtyvä erakkorapu.en mäkään usko kyllä että sitä todellista rakkautta enää tulee,rakkaus ehkä mut todellinen niin en usko. exä oli mun elämäni rakkaus vaikka tuhoskin mun uskoni rakkauteen.
*ilmoittutuu vapaaehtoseks tarkistajaksi*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29691042::O siullakin. Pitäisiköhän sitä tutkia tarkemmin :xmas:.
Muista tutkia huolella .*ilmoittutuu vapaaehtoseks tarkistajaksi*
kyllä mää sen homman osaan.....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29691059:Muista tutkia huolella .
Sarjassamme pikkupoikien filosofiaa:Niinpä Sitä ei kyllä kuume haittaa yhtään, hän on kovin huolissaan siitä että pippelissä on reikä
Luulin... tiiän sen. Miekin oon silleen sopivasti :xmas:kyllä mää sen homman osaan.....
siis sen tarkistuksen,luulitko mua ihan pervoksi? hyi mitä ajatuksia sulle tuli heti.
:ashamed:Voi, näitä teijän juttuja. Lukee ja naureskelee täällä =)
Iltaa vaan kaikille.
Mitä meet kattomaan?Nyt leffaan :wave:
säähän se pahempi oletAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29691078:Luulin... tiiän sen. Miekin oon silleen sopivasti :xmas:
:O mie. Oikea siveyden sipuli :saint:.säähän se pahempi olet
:heart:Aiemmin oli teillä puhetta vauvoista. On se kauheeta, kun vauvakuume ei hellitä vielä vanhemmallakaan iällä. Eipä oo kauaa, kun keskellä yötä herätin miehen ja tarjosin myttyyn rutattua omaa peittoani hälle sylissä pidettäväksi. Olin vielä sanonut, että nyt on sun vuoro. Mies oli hissukseen peitellyt mut ja aamulla sitten naureskeli.