Joo, mutta se on sitten kaikkien "ilo", ei vain mun henkilökohtainen.letukalle voimia oottelupuuhiin :hug:
sitten käy purkautumassa niin sittenhän se helvetti vasta repeääkin
jaettu ilo on kaksinkertanen ilo vai mitensenyoliJoo, mutta se on sitten kaikkien "ilo", ei vain mun henkilökohtainen.
Usko pois, hra Lätty saa kyllä hoitaa pikkulettua sydämensä kyllyydestä. Tosin, niin se hoiti ja hoitaa edelleen esikoistakin, että ei mulla ole huolta siitä että yksin joutuisin hoivaamaan kaikki yöt ja päivät. Mä olen jo kovaan ääneen huudellut kun mies on lähtenyt ulos kamujensa kanssa että mäkin lähden kesällä, ainakin kolme kertaa (kelaa nyt mikä PAHIS mä oon!). Mies on todennut että ok, sit meet ja nautit, kyllä ne pärjää täällä. AH TERASSI JA KYLMÄ BISSE JA AURINKOA JA KAVERISEURAA. Tätä odotellessa - myös.Oikein :flower: Varmaan vähän helpottaa sitten kun voit nakata pikkulätyn välillä Hra Lätyskälle. Ja ainakin jatkossa (75 päivän jälkeen?) knääpiö voi potkia sua vain ulkoapäin
Juuri näin. Ja tietty sharing is caring.jaettu ilo on kaksinkertanen ilo vai mitensenyoli
:O :O Nyt kyllä napsahtaa paskamutsipokaali ennen ku toukka o edes ulkopuolella :stick:Usko pois, hra Lätty saa kyllä hoitaa pikkulettua sydämensä kyllyydestä. Tosin, niin se hoiti ja hoitaa edelleen esikoistakin, että ei mulla ole huolta siitä että yksin joutuisin hoivaamaan kaikki yöt ja päivät. Mä olen jo kovaan ääneen huudellut kun mies on lähtenyt ulos kamujensa kanssa että mäkin lähden kesällä, ainakin kolme kertaa (kelaa nyt mikä PAHIS mä oon!). Mies on todennut että ok, sit meet ja nautit, kyllä ne pärjää täällä. AH TERASSI JA KYLMÄ BISSE JA AURINKOA JA KAVERISEURAA. Tätä odotellessa - myös.
oikia meininki, me isit ollaan ihan hyviä lastenhoitajia kun vaan tohtii antaa luottoaUsko pois, hra Lätty saa kyllä hoitaa pikkulettua sydämensä kyllyydestä. Tosin, niin se hoiti ja hoitaa edelleen esikoistakin, että ei mulla ole huolta siitä että yksin joutuisin hoivaamaan kaikki yöt ja päivät. Mä olen jo kovaan ääneen huudellut kun mies on lähtenyt ulos kamujensa kanssa että mäkin lähden kesällä, ainakin kolme kertaa (kelaa nyt mikä PAHIS mä oon!). Mies on todennut että ok, sit meet ja nautit, kyllä ne pärjää täällä. AH TERASSI JA KYLMÄ BISSE JA AURINKOA JA KAVERISEURAA. Tätä odotellessa - myös.
no ei sentäs :kiss:Yksinkö mun pitää täällä olla? :snotty:
Mää lurkin täällä kans :snotty:Yksinkö mun pitää täällä olla? :snotty:
Mää lurkin täällä kans :snotty:
Miun pää on nyt tyhjä.noh, mitä pahhuuttaa keksitään?
Samaa vikaa. Salille lähtöä oon yrittäny, mutta eipä oo perse irronnu sohvasta :ashamed:Miun pää on nyt tyhjä.
Sä sentään yrität. Täs on vielä aikaa.Samaa vikaa. Salille lähtöä oon yrittäny, mutta eipä oo perse irronnu sohvasta :ashamed:
oottavan aika on pitkäMääki täällä käyn kurkkimassa välillä. Miten tää päivä tuntuuki ihan loputtoman pitkältä plaaah.
Mulla on nahkaruoska. Tulenko laittaa vipinää kinttuihin?Nyt on pakko ruoskia itteni sinne salille |O
Kahvia vois vetästä nyt. =)Niih, se olis jo keskiviikkokin takana..noin työhommeleiden osalta.
Mies iltavuorossa enkä pääse taas nukkuu vaikka haluisin.
Keittelen sitten vaikka kahvit, kohta...ihan just nousen tästä...melkein oon jo noussu....