The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huaamenta; mitäs tämä tämmönen on, että heräsin ennen 08 ja ennen herätyskelloa. Olenenko sairastumassa?
..oih, sä taijat riutua siellä :hug:...jet lagin kurimuksessa, ja ikävänkaiherruksessa ja vallankin ympäristöön sopeutumisessa...lumet ja ynseät ihmiset ja kaikki...;) :p

Nyt otatkin semmoisen viipyilevän ja loiventavan aamun, kerran aikaakin on...herättelet ittes käyntiin ajan kanssa ja hemmotellen :)

Keskiviikon huomenet kaikille :)!

Yön aikana on sataa tuprutellut kunnolla lunta, varmaan joku parisenkymmentä senttiä! JA on se vaan niin nätin näköistä :heart:...tosin eipä tuosta lumesta pääse nauttimaan, kun tätä sairastupaa tässä pyöritän.

Autokuumettakaan en jaksa enää mokoma potea ollenkaan, riittää hyvin taltuttavaksi voimaksi tuo, kun kattelee omaa talouspoliittista tilannetta. Saa muut kuumeilla sen asian suhteen aivan vapaasti :)
Hej viileemirri :kiss:

..oih, sä taijat riutua siellä :hug:...jet lagin kurimuksessa, ja ikävänkaiherruksessa ja vallankin ympäristöön sopeutumisessa...lumet ja ynseät ihmiset ja kaikki...;) :p

Nyt otatkin semmoisen viipyilevän ja loiventavan aamun, kerran aikaakin on...herättelet ittes käyntiin ajan kanssa ja hemmotellen :)
Sehän tässä outoa onkin kattiseni, emmää tyypillisesti riudu heräämällä aikaisemmin :LOL: :D

Peyote
Kauankohan menee että kevät alkaa taas? Mä oon tosi ryytynyt et piti taas sataa lunta. :( ihan pepusta koko juttu. Olin jo vienyt riippumaton telineenkin ulos ja yhtenä päivänä olin sandaaleissa ja kaavussa pihalla. Sit satoikin lunta.

"vieras."
Kauankohan menee että kevät alkaa taas? Mä oon tosi ryytynyt et piti taas sataa lunta. :( ihan pepusta koko juttu. Olin jo vienyt riippumaton telineenkin ulos ja yhtenä päivänä olin sandaaleissa ja kaavussa pihalla. Sit satoikin lunta.
Viikonlopuksi on luvassa lämpimämpää säätä. Perjantaina maan etelä- ja keskiosissa lämpötila saattaa nousta sisämaassa 7–8 asteeseen. Rannikolla on hiukan viileämpää mereltä puhaltavan tuulen vuoksi.

S

jipii :)

eläpä hättäile, tässähän on hiihtokausi vielä ihan kesken

justiinsa on kaikista makkeimmat kevätkelit alkamaisillaan
Kaikkimulle justhetinyyyt! Ei jaksa odottaa :D haluu pukeutuu ulos johonkin kivaan mekkoon eikä suksiin. kohta on jo onneks huhtikuu. Kevät on kyl ihanaa aikaa ku luonto heräilee :) aurinko tuol onneks paistaa, jospa nuo lumet tosta häipyis.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Kaikkimulle justhetinyyyt! Ei jaksa odottaa :D haluu pukeutuu ulos johonkin kivaan mekkoon eikä suksiin. kohta on jo onneks huhtikuu. Kevät on kyl ihanaa aikaa ku luonto heräilee :) aurinko tuol onneks paistaa, jospa nuo lumet tosta häipyis.
no eikö nuo sieltä etelästä häipyne ihan kohtsillään

en sitä lunta tosipuhheessa minäkään tarttis napapiirin eteläpuolella

• Tykkää
Reactions: Nereids
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä