Tere tere! :wave:
terse!
Tere tere! :wave:
terse!
Puhut totuuden sanoja veli hyvä.nilitteleppä ihan rauhassa vaan, me ollaan nilityksenkuuntelun terävintä A-ryhmää
epäilemättä
mullon hyvä perse!
Ruutis!!epäilemättä
Heitä miullekin sit jookos? Ihan mitä lajia vaanJaahas. Tyttöä harrastuksiin ja kauppaan ostamaan suklaata, salmiakkia, suklaata, jäätelöä, suklaata, salmiakkia ja suklaata. MAinitsinko jo suklaan?
Mää meinasin mennä ostaa jäätelöä...siinäkun on sokeria ja sitä olis nyt saatava.Jaahas. Tyttöä harrastuksiin ja kauppaan ostamaan suklaata, salmiakkia, suklaata, jäätelöä, suklaata, salmiakkia ja suklaata. MAinitsinko jo suklaan?
:hug: :kiss:Btw, onks normaalia saada itkupotkuraivarit heti aamutuimaan kun CBS Sports app näyttää että sun syvärakastama NHL-joukkueesi ei voittanut viime yönäkään? Siis itseasiassa hävisi sysipaskalle joukkueelle ja kohta playoff-paikkakin vaatii shamaanitaikoja ja uhrilampaita. Kertokaa mulle et joku muukin kokee näin, enkä mä ole ainoana ahdingossa.
...mä oon yppöyksin näiden tunteiden kanssa, enkös olekin? :ashamed:
Ihan yhtä normaalia kuin saada itkupotkuraivari Budjet Sportin kassalla, koska ruoka oli jo noin 29 min myöhässä totutusta.Btw, onks normaalia saada itkupotkuraivarit heti aamutuimaan kun CBS Sports app näyttää että sun syvärakastama NHL-joukkueesi ei voittanut viime yönäkään? Siis itseasiassa hävisi sysipaskalle joukkueelle ja kohta playoff-paikkakin vaatii shamaanitaikoja ja uhrilampaita. Kertokaa mulle et joku muukin kokee näin, enkä mä ole ainoana ahdingossa.
...mä oon yppöyksin näiden tunteiden kanssa, enkös olekin? :ashamed:
Ai että niinku "mulla on tälläsii, mistäs teille saatas?"|Omee :heart: tissipaitakuvat
kaikki missä vaan esiintyy isot tissit niin käyAi että niinku "mulla on tälläsii, mistäs teille saatas?"|O
onneks ei tarvii näillä tisseillä osallistuukaikki missä vaan esiintyy isot tissit niin käy
No mun tissit on niin pienet että niitä saa tiirata suurennuslasin kanssa, ainakin jos vertaa palstan megamunkkitytteleiden imettimiin.kaikki missä vaan esiintyy isot tissit niin käy
No way. Mä ehdotin kuvia. Eikä tarvi isot olla.Ai että niinku "mulla on tälläsii, mistäs teille saatas?"|O