The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Btw, onks normaalia saada itkupotkuraivarit heti aamutuimaan kun CBS Sports app näyttää että sun syvärakastama NHL-joukkueesi ei voittanut viime yönäkään? Siis itseasiassa hävisi sysipaskalle joukkueelle ja kohta playoff-paikkakin vaatii shamaanitaikoja ja uhrilampaita. Kertokaa mulle et joku muukin kokee näin, enkä mä ole ainoana ahdingossa.

...mä oon yppöyksin näiden tunteiden kanssa, enkös olekin? :ashamed:

Btw, onks normaalia saada itkupotkuraivarit heti aamutuimaan kun CBS Sports app näyttää että sun syvärakastama NHL-joukkueesi ei voittanut viime yönäkään? Siis itseasiassa hävisi sysipaskalle joukkueelle ja kohta playoff-paikkakin vaatii shamaanitaikoja ja uhrilampaita. Kertokaa mulle et joku muukin kokee näin, enkä mä ole ainoana ahdingossa.

:hug: :kiss:

Ihan yhtä normaalia kuin saada itkupotkuraivari Budjet Sportin kassalla, koska ruoka oli jo noin 29 min myöhässä totutusta.

Hyvvee iltaa.:wave:

Mikä lie vastaanottovirkalija tosta meidän nuorimmasta tytöstä tulee.:heart::LOL:

Toi tullessaan porukan tyttöjä; takit voitte antaa mulle, mä laitan ne naulakkoon. Esitteli paikat (taitavat olla entuudestaan tuttuja kavereille):O ja kysyi ihan näillä sanoilla; "voisinko minä tarjota teille jotakin juotavaa":LOL:

On kyllä aina tosi hyvä emäntä mutta nyt suorastaan ylitti itsensä.:D

kaikki missä vaan esiintyy isot tissit niin käy
No mun tissit on niin pienet että niitä saa tiirata suurennuslasin kanssa, ainakin jos vertaa palstan megamunkkitytteleiden imettimiin.:D
Että taidampa olla laittamatta.:whistle:

Mutta tarkoitin kyllä lähinnä sitä että mitäs siinä lällättelet paa jakoon.=)

kahvikirahvi
Saako lapsia vetää alas vessanpöntöstä?

Täällä ei haluttu lähteä tarhasta kotiin. Karkasi ulos sillä aikaa kun hain vaatekassin naulakosta. Ei halunnut kävellä autolle, halus kävellä sit kun otin syliin ja suuttu. Ei halunnut mennä autolla. Ei hlaunnut tulla autosta pois, olis halunnu tööttäillä, olis halunnu tulla ite autosta ulos. Ei halunnu laittaa ovea kiinni. Olis halunnu laittaa oven ite kiinni. Ei halunnut kävellä autolta sisälle, halus kävellä sit kun otin syliin ja suuttu. Olis halunnu painaa hissin nappia, heittäyty lattialle, olis halunnut itse kävellä hissiin, ei halunnut hissistä pois, halus ite kävellä hissistä pois. Sit ei saanu riisua, ja itkuhan siitä pääsi (taas) kun en riisunut. Vaatimukset ja kiukku jatkuivat, sitten revittiin sängystä petivaatteet ja patjat lattialle, maidot kaadettiin ruokalautaselle ja pöydälle, sit tuli vielä paskat housuun.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä