The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oikein :flower: Varmaan vähän helpottaa sitten kun voit nakata pikkulätyn välillä Hra Lätyskälle. Ja ainakin jatkossa (75 päivän jälkeen?) knääpiö voi potkia sua vain ulkoapäin :D
Usko pois, hra Lätty saa kyllä hoitaa pikkulettua sydämensä kyllyydestä. Tosin, niin se hoiti ja hoitaa edelleen esikoistakin, että ei mulla ole huolta siitä että yksin joutuisin hoivaamaan kaikki yöt ja päivät. Mä olen jo kovaan ääneen huudellut kun mies on lähtenyt ulos kamujensa kanssa että mäkin lähden kesällä, ainakin kolme kertaa (kelaa nyt mikä PAHIS mä oon!). Mies on todennut että ok, sit meet ja nautit, kyllä ne pärjää täällä. :D AH TERASSI JA KYLMÄ BISSE JA AURINKOA JA KAVERISEURAA. Tätä odotellessa - myös.

• Tykkää
Reactions: IhQ
Usko pois, hra Lätty saa kyllä hoitaa pikkulettua sydämensä kyllyydestä. Tosin, niin se hoiti ja hoitaa edelleen esikoistakin, että ei mulla ole huolta siitä että yksin joutuisin hoivaamaan kaikki yöt ja päivät. Mä olen jo kovaan ääneen huudellut kun mies on lähtenyt ulos kamujensa kanssa että mäkin lähden kesällä, ainakin kolme kertaa (kelaa nyt mikä PAHIS mä oon!). Mies on todennut että ok, sit meet ja nautit, kyllä ne pärjää täällä. :D AH TERASSI JA KYLMÄ BISSE JA AURINKOA JA KAVERISEURAA. Tätä odotellessa - myös.
:O :O Nyt kyllä napsahtaa paskamutsipokaali ennen ku toukka o edes ulkopuolella :stick: :D

oikia meininki, me isit ollaan ihan hyviä lastenhoitajia kun vaan tohtii antaa luottoa

ja hyvät ohjeet

IhQ
Niih, se olis jo keskiviikkokin takana..noin työhommeleiden osalta.
Mies iltavuorossa enkä pääse taas nukkuu vaikka haluisin.
Keittelen sitten vaikka kahvit, kohta...ihan just nousen tästä...melkein oon jo noussu....:D

• Tykkää
Reactions: LIEN
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä