The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sepä tässä huolettaa/pelottaa/jänskättää että miten se nyt menee..kun vähän kaikkee oon kokeillu missä nyt oon ees kuvitellu pärjääväni mutta nyt oltais jo niin lähellä ja jos tää ei onnistu niin en tiiä mitä sitten teen. Miusta tulee täyspäivänen tyhjäntoimittaja : /
Kun eihän me nyt tässä tolla tavalla ryhdytä alkuunkaan ajattelemaan, vaan - sä pärjäät, opit ja osaat :)!

Nyt maalataan seinille vain aurinkoa, perhosia, kukkasia ja runsaasti myötätuulta!

• Tykkää
Reactions: IhQ
Aisasta kukkaruukkuun:
Jos haluatte isommat tissit niin treenatkaa rintalihaksia. Mun tissit on kasvanu.:O

• Tykkää
Reactions: krut
Meillä ne alkoivat tuttuakin tutummat iltawillitykset :kieh:....ei taijan maailmasta semmosta tautia löytyäkään, mikä estäisi moisen loppunumeron suorittamisen. Yksi on kohtsuht tolpillansa ja lähes terveen kirjoissa, kaksi on sitten ihan vaiheessa tai tautia tekemässä sujuvasti.

Itestäni en sanokaan mitään, musta edes tervettä saakaan :D

Ja mitä nukkumisiin ja ylösnousemuksiin tulee, niin mun kohdalla se on mennyt jo pitemmälti niin että mitä vähemmän, niin se on sitten vähemmän ja just sitä. Joskus pikkasen ennen kissanpierua vaakatasoon ja heti sen kissanpierun jälkeen ylös. Viime yö meni tosi vähillä mutta sitä se on sairastuvassa.

IhQ
Tuosta raudasta, miul oli joskus aiemmin tosi huono hemppa, vähän päälle sadan se sillon keikkui. No, nyt viime mittauksilla se on ollu 140-150.
Kyselin s-hoitajalta että mikähän siihen voi olla syynä että se nousee ja nousee, sanoi että miulla tod.näk. oli silloin aiemmin nivelten tulehdustila sen verran pahempi että se jotenkin "söi" niitä rauta- tms. varastoja (en muista tarkkaan mitähän se selitti) ja nyt kun on tilanne ok niin sekin hemppa nousee.

Tosin, vaikka sen takia luovuttaisin verta niin sitä ei kuulemma vois kenellekään käyttää lääkitykseni takia : /

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä