Helöyyyh munkkiliini.:kiss:hello :wave:
Miten menee?
Helöyyyh munkkiliini.:kiss:hello :wave:
Hattaran kuvia namu.:kiss:Täytyy mennä valmistelemaan huomista lähtöä, tarhakassi, oma kassi, muksun vaatteet, omat vaatteet. Että mä niiin tykkään näistä rutiineista. Tunnin päästä muksu jo nukkuu toivottavasti ja sitten voidaan nukahtaa töllön ääreen. Öitä!
Kun eihän me nyt tässä tolla tavalla ryhdytä alkuunkaan ajattelemaan, vaan - sä pärjäät, opit ja osaat !Sepä tässä huolettaa/pelottaa/jänskättää että miten se nyt menee..kun vähän kaikkee oon kokeillu missä nyt oon ees kuvitellu pärjääväni mutta nyt oltais jo niin lähellä ja jos tää ei onnistu niin en tiiä mitä sitten teen. Miusta tulee täyspäivänen tyhjäntoimittaja : /
Siun pitäis nauhottaa miulle semmoinen "hyväntuulenpositiivisuuslevy" mitä voisin kuunnella kun alkaa ahistaaKun eihän me nyt tässä tolla tavalla ryhdytä alkuunkaan ajattelemaan, vaan - sä pärjäät, opit ja osaat !
Nyt maalataan seinille vain aurinkoa, perhosia, kukkasia ja runsaasti myötätuulta!
- tai sitten ryhtyis ihan oikeesti ja tosissaan ahistamaanSiun pitäis nauhottaa miulle semmoinen "hyväntuulenpositiivisuuslevy" mitä voisin kuunnella kun alkaa ahistaa
ja mulleSiun pitäis nauhottaa miulle semmoinen "hyväntuulenpositiivisuuslevy" mitä voisin kuunnella kun alkaa ahistaa
- ja toinen lutunen siellä :kiss:ja mulle
hyvin =)Helöyyyh munkkiliini.:kiss:
Miten menee?
No laitetaas sitten sen kunniaks.:kiss:hyvin =)
No laitetaas sitten sen kunniaks.:kiss:
/url
Jos joku ilmottautuu niin käske se tännekin!kuka tulis tiskaa mulle:xmas:
Jos joku ilmottautuu niin käske se tännekin!
Eipäs karata:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29679485:
Ootpas ihana, noin kova kiire auttamaan tiskaamisesa :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29679485:
Senkin katala ihanuus oot ite :kiss:.Ootpas ihana, noin kova kiire auttamaan tiskaamisesa :kiss:
Sillä käyttää varmaan tiskaaminenkin yhtä vikkelään, eli ehtii meillekin vieläOotpas ihana, noin kova kiire auttamaan tiskaamisesa :kiss:
Öööööö.... tuota..... käsi meni poikki.... just nyt .Sillä käyttää varmaan tiskaaminenkin yhtä vikkelään, eli ehtii meillekin vielä
varsin osuva luonnehdinta kahviksesta :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29679520:Senkin ihanuus oot ite :kiss:.