Miten teillä sujuneet reklamaatiot Ikean kanssa? (nettikaupan kautta ostetut tuotteet)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pöh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten muistelisin että ikean palautusoikeus pätee myös kootuille tuotteille ja on tosi pitkä kestoltaan(90vrk). Toki eivät anna käteistä vaan hyvityskortin.
Jos tuon 90vrk jälkeen tulee ongelmia niin en tiedä miten suhtautuvat.
 
[QUOTE="Veera";29670076]Miten muistelisin että ikean palautusoikeus pätee myös kootuille tuotteille ja on tosi pitkä kestoltaan(90vrk). Toki eivät anna käteistä vaan hyvityskortin.
Jos tuon 90vrk jälkeen tulee ongelmia niin en tiedä miten suhtautuvat.[/QUOTE]


Oikeasti? Voikohan siis muovissa olleen käyttämättömän kangaslokerikonkin palauttaa?
 
Meillä ainakin sujunut hyvin, joskin tuotteet ostettu myymälästä ei netistä. Ja kasatun tuotteen saa palauttaa, joten luulen, että tuon kangaslokerikonkin saa. Ja 90 vrk on palautus- ja vaihtoaika, ilman mitään sen kummempia selityksiä. Jos palauttaa, niin rahan saa tosiaan hyvityskortille, joka käy sitten myöhemmin maksuvälineenä.
 

Yhteistyössä