Miten monimutkaista on viranomaisten kautta hoitaa lasten asiat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko tietoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onko tietoa

Vieras
Lasten isän kanssa kun ei päästä sopuun tapaamisista ja joka asia takkuaa ja pahasti ja aion alkaa hoitamaan aina viranomaisten kautta kaiken.
Onkohan se miten monimutkaista?
 

Yhteistyössä