*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Ricardina: Vaatimus kuulostaa erittäin hyvältä, mukana ollaan! Hedelmällinen viikko tosin menossa, ovis odotettavissa lauantaina, mutta kuivaa on ollut. Siksi ehkä eksyin lukemaan tietoa Saharasta ;) Ja upealta kuulostaa sinun tulokset, mahtaa olla helpottavaa kuulla, että toimii!

Iitukka81: Kiitos! Ihana päästä lukemaan ja kuumeilemaan tällaiseen porukkaan!

Eli siis, tässä tiedot minusta: Merope......29v.......14/29-31.........yk 7......... luomu
 
Keskiviikko 12.3.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Hironea............35v.........kp 7/24-26...........yk2...........luomu
Marjee.............30v.........kp 13/32-36..........yk 8...........t
Ricardina..........30v.........kp 16/?................yk3............c
Talviaurinko......30v.........kp 18/30-31..........yk3...........luomu
Yritys10...........30v.........kp 20/27-30..........yk16..........c+l
Mariah33..........34v.........kp 20/27-30..........yk10..........luomu
Chiligail............35v.........kp 21/29...............yk18..........mp+pr+1.ins.+l
Merope............29v.........kp 14/29-31..........yk7............luomu
Jonniss............29v.........kp 33/25-28...........yk3...........luomu
Kerttuli82.........31v.........kp 42/28-31...........yk 8..........luomu
Matahari...........31v........kp 43/30-38...........yk.............luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 49/28...............yk6...........?



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki...........DPO................Jännäpäivä






Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
No niin, listaa taas päivitelty ja uudet Merope ja Jonniss lisäilty - tervetuloa joukkoon riemuisaan! :) Jonniksellahan onkin suoraan jännät päivät edessä... Sä voitkin aloitta meidän maaliskuun plussajat :D ja Iitukka heti perästä... menkkatuntemuksista huolimatta...! ;)

Ricardina - :hug: ihania ultrauutisia!!! :) ihan mahtavat mahdollisuudet tässä kierrossa - mä oon niin ilonen sun puolesta! Loppuviikko sitten vaan hyötykäyttöön... :D

Oviksen metsästystä kolmatta päivää... ei vielä hailuraista vahvempaa, ja eipä oikein muutenkaan vielä oo ovistuntemuksia. Yleensähän mulla ovis onkin pyörähtänyt kp16-kp20 välille, joten tikuttaa luultavasti saankin vielä tämän viikkoa... Tosin olen huolissani lueskellut kaikenmaailman tero-keskusteluja, ja nyt mä oon saanut UUDEN murehtimisen aiheen: mitä jos ovis ei ehdi tullakaan ennen kun alan viikonloppuna taas terot? estääkö terot oviksen, kun ne kuitenkin on keltarauhashormonia? :O Toivottavasti ehtis ovis tulla tässä loppuviikosta niin ei tarviis tätäkään miettiä... :/

Mukavaa loppuun päin pyörähtävää viikkoa kaikille :heart:
 
Joo loppuviikko on pyhitetty parisuhteelle ;) testit on tummuneet eilisestä, eilen oli tasavahvaa, nyt ainakin rfsu näyttää jo mun silmään plussalta, digi hymyilee mutta pregcheck on sitkeästi tasavahva. Yritän linkata kuvankin, mitä mieltä ootte? Jatkan testaamista ja ehkä pistän varmuudeksi perjantaina, ymmärtääkseni siitä ei mitään haittaa ainakaan ole...

Eli kuvassa ylinnä hymyillyt digi, sit rfsu ja alla pg. En mä mikään friikki ole =)



Muoks.
...ja löysin vielä Davidin kokeiltavaksi, jopas mulla on hyvät varannot =) se on tasavahva, mut siihenen oo noin vahvaa saanut ikinä:
 
Viimeksi muokattu:
Marjee tuodta teroasiasta, niin oon ymmärtänyt kanssa että voivat estää oviksen. Jos mä olisin sinä, niin ehkä aloittaisin terot vähän myöhemmin kuin lääkäri käski, ihan vaan et ovis ehtis tulla jos ja kun on tullakseen. Eiks sulla oo kuitenkin muissa kierroissa ovis tullut ihan nätisti?
 
Ricardina, kyllä mä sanoisin ton jo ovisplussaks. Ainakin mulla ois näin. Ja mulla ultralla todettu että munasolukin irtosi.Testaa viel huomenna ja kato onko yhtään vahvempi vai joko haalenee. Nyt vaan mies lakanoitten väliin ;)
 
Tämä on tälläinen pikaviesti ennen kouluun lähtöä:

Näin noviisin syvällä rintaäänellä: Ricardina, kyllä sinä ovuloit. Hirmuisesti onnea ja iloa sen hyödyntämiseen :)

Kiva, että Merope ja Jonnisskin kasvattavat kanssani porukkaa! Toivon teille, konkareille ja itsellenikin pikaista plussalaisten puolelle heittoa :)

Ilo oli ylimmillään, kun menkat alkoivat viiiiimein tänään. Nyt ollaan siis virallisesti ensimmäisessä yrityskierrossa. Pitää yrittää pysytellä stressittömänä, että tämä kierto pysyisi kohtuullisen rajoissa ja päästäisiin miehen kanssa loppukuusta vauvantekopuuhiin.

Päivitys 1/30-40.....yk1....luomu
 
Kiitos kaikille tervetuloa-toivotuksista! Mukava päästä kuumeilemaan samanhenkisten kanssa! Täällä toivotaan joko pikaista menkkojen alkua, jotta saisi uuden kierron alkuun tai sitten jotakin syytä pitkittyneelle kierrolle. Huomenna olisi tarkoitus testailla...hiukan jännittää, voisiko olla plussa, mutta toisaalta ei ole sellainen olotila. Tiedä sitten näistä oloista :)
 
Sieltäpä ne taas tuli,menkat. Oikein kellon tarkasti :,( Ja oikein pisteenä iin päälle törmäsin kaupassa miehen exää ,joka kulkee vatsa pystyssä. Meilld miehen kanssa on aika kova pala ollut tämä hänen "yllätyksensä". Ekaa kertaa tämän yrityksen ainana voisin vaipua jonnekin tosi syvälle sängyn syövereihin murehtimaan omaa kohtaloani...
Toivottavasti jollakin teistä olisi iloisia uutisia :)
 
Torstai 13.3.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Matahari...........31v........kp 1/30-40............yk1............luomu
Hironea............35v.........kp 8/24-26...........yk2............luomu
Marjee.............30v.........kp 14/32-36..........yk 8...........t
Merope............29v.........kp 15/29-31..........yk7............luomu
Ricardina..........30v.........kp 17/?................yk3............c
Talviaurinko......30v.........kp 19/30-31.........yk3...........luomu
Yritys10...........30v.........kp 21/27-30..........yk16..........c+l
Mariah33..........34v.........kp 21/27-30..........yk10..........luomu
Chiligail............35v.........kp 22/29...............yk18..........mp+pr+1.ins.+l
Jonniss............29v.........kp 34/25-28...........yk3...........luomu
Kerttuli82.........31v.........kp 43/28-31...........yk 8..........luomu
Pienestä kii.......31v.........kp 50/28...............yk6...........?



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki...........DPO................Jännäpäivä






Plussanneet 2014:

Ankkurinappi........31v.........?...............2/2014
murmelii..............32v........yk3.............2/2014


Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Iitukalle hirmuinen kasa halituksia ja rutistuksia - sekä menkoista että ärsyttävistä mahapystyeksistä... :hug:

Jonniksella ihan hurja itsekuri...! Peukutan sun puolesta jo huomisaamua.. :) hetitännekertomaan sitten! :D

Mataharille taas onnittelut tädistä! Hyvä ettei kierto pidemmäksi venynyt, ja pääsette jo tositoimiin parin viikon päästä :)

Ricardinalla komeat ovisplussat mun mielestä! :) Kyllä se nyt on tositoimien paikka ja parin viikon päästä sitten plussaillaan, eiks nii? Mulla ainakaan pc ei ole tuon selkeempiä plussia tehny, ja käsitykseni ja gyneni käsityksen mukaan olen ovuloinut :)

Kiitos myös noista tero-vinkeistä... meinasin nyt sitten oottaa sunnuntaihin asti, ja alan vasta sitten niitä napostelemaan, jospa se ovis ennen sitä tulis. Jos ei ehdi niin sitten ei - jospa ne terot kuitenkin boostais tuota kroppaa ovistelemaan sitten ensi kuussa napakammin.periaatteessa ovis on ollut suht säännöllinen, mutta kun tässä nyt muutamia kiertoja ollut, missä se on viipyillyt/ollut tapahtumatta, niin en kuitenkaan pitkään yli tuon 15pvän kehtaisi odottaa... sunnuntaina kuitenkin kp17, niin siihen asti annan kropalle aikaa :D
Tänäänsiis tikkuiltu - hieman eilistä vahvempi viiva, mutta mulla aina hailakat viivat ovistikuissa ja vaihteluakin on, eli odottelevalla kannalla vielä täällä :)


ps. Otanko piinailjat ja jännät päivät pois päivityslistalta? vai pidetäänkö vielä? :) Aika vähän puoleisesti ihmiset hihkuu siihen lisäämistä, enkä mä osaa lisätä ellei mua käsketä :D Ei siis mitään vaivaa sen päivittämisestä, mutta mielipiteitä, onko sille loppupeleissä käyttöä/tarvetta? :)
 
Viimeksi muokattu:
Marjee, peukut pystyssä oviksen suhteen. Kyllä se viikonloppuna tulee :)
Merope, pitkä ja monimutkainen tarina tuon exän suhteen. Jotenkin vaan ottanut tosiaan meillä vähän koville, vaikeaa oikeastaan selittää.
Kiitos tsemppaamisesta :) Vaikeaa on naisen elämä :D
 
Iitukka olen tosi pahoillani :hug: Sekä tädistä että exän pystymahan aiheuttamasta mielipahasta. Noi on herkkiä juttuja, eikä niitä aina voi edes järjellä selittää. Tsemppiä uuteen kiertoon, mä olen varma että te onnistutte vielä!

Mataharille taas onnittelut uudesta kierrosta, niin nää menee et toisen suurin pettymys on toiselle helpotus.. Sä plussaat sit huhtikuussa =)

Marjee sen verran saa lääkärin määräyksistä aina lipsua, ja oishan se hienoo ku saisitte nauttia viikonloppuoviksesta!

Jonnis muakin nyt jo jännittää sun puolesta, raportoi heti aamulla sitten meille!

Kaikille yhteisesti kiitos ovistikkuarvioista =) tänä aamuna tein töissä vielä rfsu:n, johon tuli mun silmään aika selvä plussa, tosin kuva on huono mut laitanpa silti:

Tänään on myös rinnat tuntuneet painavilta ja limoja on ollut, ja itseasiassa ihan äsken alkoi aika napakka juilinta tuossa alavatsalla oikealla, että taitaa olla ovis käynnissä =) mut vois lisätä piinailijoihin huomisen eli perjantain listalle DPO 1 ja jännäpäivä 28.3. ihan siks et ku kiertopäiviä en tiedä ni pysyn vähän kärryillä. Pakko myös testata jo menkkojen oletettuna alkamispäivänä, kun silloin on illlalla yhdet juhlat joissa "pitää" juoda alkoholia. Voin sitten juoda suruuni negan testattuani :headwall:

Ai niin, pahoittelut kun joudutte noita mun pissatikkuja katselemaan, mutta kun noi ovistestit on mun arkkivihollinen, en jotenkin luota et osaan niitä itse tulkita kun aina näkyy jotain - tyhmä pco!
 
ps. Otanko piinailjat ja jännät päivät pois päivityslistalta? vai pidetäänkö vielä? :) Aika vähän puoleisesti ihmiset hihkuu siihen lisäämistä, enkä mä osaa lisätä ellei mua käsketä :D Ei siis mitään vaivaa sen päivittämisestä, mutta mielipiteitä, onko sille loppupeleissä käyttöä/tarvetta? :)
Mun mielestä tuo piinailijat/jännäpäivät on hyvä lisä tuossa listassa. :) Itse en oo nyt vain kahteen kuukauteen tikuttanut ovista, joten en oo viittinyt hatusta heittää siihen dpo:ta... :D Mutta kyllä mä heti ilmoitan jos/kun oviksen bongaan. :) Siitä osiosta on muutenkin kiva seurata toisten jännäpäiviä, joten mun mielestä antaa olla vaan. :)
 
Voi onnea Jonniss valtavan paljon!:hug: Ihan uskomattoman hieno uutinen!

Kirjoittelit aiemmin, ettei sulla ollut "raskausoloa". Eikö ollut oikeasti mitään, edes hienovaraista tunnetta jossain, josta olisit voinut ennakoida?

Saitko neuvolasta jo ultra-ajan?

Voi onnea, vielä kerran!:heart:
 
Matahari, kiitos! No ei oikein ollut mitään erityisiä tuntemuksia, kun mulla on yleensä oviksesta menkkojen alkuun aina turvonnut olo ja rinnat arat. Niiden lisäksi siis ei mitään. Väsymystä on ollut, mutta ei normaalia enempää sitäkään. Tein CBn digitestin ja 3+ näytti viikkoja. Neuvolan soittoaika oli jo mennyt ohi eli vasta maanantaina pääsee sinne soittelemaan =)

Mutta kaiken kaikkiaan niin hämmentynyt olo, ettei tässä edes tiedä, mitä ajattelisi :heart:
 
Ihan vaan ohimenevä tunne, jonka ajattelin jakaa teidän kanssa: mietin tota piinailijoihin lisäämistä, ja tajusin et ainakin tässä ekassa lääkekierrossa mulle siirtyminen oviksen jälkeiseen elämään on itseasiassa helpotus. Piinailua on ollut pitkät kierrot ilman ovista, hoitopaikan vaihtaminen ja lääkäriaikojen sumpliminen, lääkityksen toimimisen jännittäminen, oviksen tikutus ja odotus ja seksin ajoittaminen siihen sopivaksi kuitenkaan luomatta liikaa suorituspaineita miehelle. Nyt on takki aika tyhjä ja tuntuu kivalta, ettei raskautumista tarvitse aktiivisesti ajatella ja työstää vähään aikaan. Onneksi tulevissa kierroissa show ei toivottavasti tule olemaan ihan yhtä raskas. Ja tiedän kyllä, että levollinen olo vaihtuu "oireiden" kyttäämiseksi viimeistään viikon kuluttua, mutta nyt aion nauttia tästä fiiliksestä ja ehkäpä ottaa lasillisen punaviiniä - eikös se auta kiinnittymiseen ;)

Ihanaa viikonloppua siskot, kiitos kun olette olemassa!
 
Jonnikselle huikeat onnittelut, kiva saada iloisia uutisia. Me tullaan kaikki perässä, vähän hitaammin vaan.
Ricardina, tosiaan on varmaan nyt ihan hyvä saada vähän huilata. Ja tietenkään ei tarvitse enää piinailla kun tehän plussaatte tästä kierrosta. Jookos?
Mä oon tässä arponut, että jätänkö ovistikut ostamatta ja antasko vaan asioitten mennä omalla painollaan. Ehdotuksia? Silloin joskus nimittäin plussasin heti kun lopetin tikuttelun ja unohdin koko vauvajutun. En vaan muista, miten sitä osaa olla ajattelematta koko hommaa. Toisaalta olisi kiva tietää ne parhaat päivät, kun meillä ei tuo seksi ole kuitenkaan ihan jokapäiväistä eikä edes jokatoinenpäivä touhua.
Tulipa mieleen vielä yksi juttu. Uskotteko ennustuksiin, horoskooppeihin tms? Entinen työkaveri oli hurahtanut kaikkeen edellämainittuun. Oli opetellut kädestä ennustamistakin. Kuulemma jostain käden viivoista pystyi laskemaan lastensa lukumäärän. Hänellä oli kaksi viivaa ja kaksi lasta. Minullapa ei ole yhtään viivaa, joten enkö saa yhtään lasta. Tämä on oikeasti aina tullut mieleeni, että pitääköhän todellakin paikkansa. Tavallaan pidän ennustuksia huuhaana, mutta toisaalta ne hieman pelottaakin.
 
Iitukka81: mä kyllä jollain tasolla uskon noihin. Yritin katsoa itseltä viivoja mutten oikein osannut. Ennustaja on sanonut et saisin kolme lasta. Se lohduttaa hieman, sillä tämä ennustaja oli todella hyvä, esim. poliisit ovat käyttäneet häntä rikosten selvittämiseen.
 
Morjensta teille pitkästä aikaa! Ja sorry, kun olen pitänyt hiljaiseloa pitemmän aikaa. Paristakin syystä, kun olin juuri kolme viikkoa reissussa ja ennen reissua piti niin kiirettä ettei koneelle kertakaikkiaan ehtinyt.

No, eipä mulla ole sen enempää kerrottavaakaan, kuin että mulle voisi päivittää kp 1 - yk 8. Oli kyllä pettymys, että monen viikon lomakaan ei tuonut toivottua tulosta tällä saralla..

Tervetuloa myös uusille!
 

Yhteistyössä