Mies tanssinut hitaita baarissa jonkun toisen kanssa...:/

  • Viestiketjun aloittaja Aloittaja..
  • Ensimmäinen viesti
raskaana
Pikkujoulujen aikaan olin piknicristeilemässä ja seurasin loppuillasta "tanssia", joka oli lähinnä esileikkiä. Myöhemmin selvisi, että yksi seurueestamme tunsi sen miehen eikä kuulemma ollut oma vaimo... Eli sitä tanssia on niin kovin monenlaista. Ihan eri asia tanssia foxia iskelmän tahtiin kuin vetää hitaita yökerhossa. Itse en tuota jälkimmäistä hyväksy. Varsinkin kun omaa miestä ei saa munkaan kanssa tanssimaan :).
 
Vierasmiess
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29657531:
No jos noin tekisi, niin tietäisin että suhteessamme ei ole kaikki hyvin ja luultavasti tulisi ero. En itsekkään koe tarvetta tuollaiselle kenenkään muun kanssa.

Meidän tilanteessa tosin aika mahdoton ajatus edes kun ei kummatkaan tykätä tanssia yhtään :D
Ihanan naismainen kommentti. <3 :LOL:

Kun et itsekään koe tarvetta niin miksi ihmeessä mies kokisi tarvetta! :LOL: ---> maailmasi pyöri sinun ajatusten ympärillä? :D
 
"Lukutoukka"
Oii, mä kyllä näin reilu kolmikymppisenä tanssin hitaita miesten kans kun oma tanssii tosi harvoin nii mikään ei oo mukavampaa kuin kivan tyttöillan päätteeksi jossai menopaikassa kajahtaa kunnon ysärihitaat soimaan ja pääsee jonku miehen "kaulaan" fiilistelee nuoruutta, ja tää ei tarkoita pussailua ja lääppimistä vaan ihan hidasta tanssia ja läheisyyttä aamuyön pikkutunneilla. :) elämästä pitää voida nauttia eikä kaikki kontakti muiden kuin oman puolison kanssa tosiaankaan ole pettämistä!!
 
Vierasmiess
[QUOTE="Lukutoukka";29657831]Oii, mä kyllä näin reilu kolmikymppisenä tanssin hitaita miesten kans kun oma tanssii tosi harvoin nii mikään ei oo mukavampaa kuin kivan tyttöillan päätteeksi jossai menopaikassa kajahtaa kunnon ysärihitaat soimaan ja pääsee jonku miehen "kaulaan" fiilistelee nuoruutta, ja tää ei tarkoita pussailua ja lääppimistä vaan ihan hidasta tanssia ja läheisyyttä aamuyön pikkutunneilla. :) elämästä pitää voida nauttia eikä kaikki kontakti muiden kuin oman puolison kanssa tosiaankaan ole pettämistä!![/QUOTE]

No entäs jos sulla tuommoisesta läheisyydestä hiukan juoksee haaruksissa muurahaisia ja kivasti tykyttää pildessä. Ja miehellä tulisi elämää alaosastoon, olisko vielä hyväksyttävän rajoissa? Siitähän ei ole enää paljon matkaa siihen kun kalulla vähän hierotaan naisen klitoriksen aluetta housun päältä. :)
 
Lukuvuonna
No entäs jos sulla tuommoisesta läheisyydestä hiukan juoksee haaruksissa muurahaisia ja kivasti tykyttää pildessä. Ja miehellä tulisi elämää alaosastoon, olisko vielä hyväksyttävän rajoissa? Siitähän ei ole enää paljon matkaa siihen kun kalulla vähän hierotaan naisen klitoriksen aluetta housun päältä. :)
Siinäpä se onkin, sit vaan pois ja kotiin jos tietyn rajan yli menee. :)
 
"Hömelö"
Lukutoukka, nää nyt on pariskuntien omia asioita mistä toivottavasti molemmat on samaa mieltä, mutta minusta läheisyyttä ei haeta ventovierailta jossain kapakassa, vaan siinä vaiheessa siinä omassa parisuhteessa on jotain vikaa. Tanssimisessa sinänsä mä en näe mitään pahaa niin kauan kun kyse ei oo nimeen omaan semmosesta toisen lääppimisestä tai ittensä hinkkaamisesta toista vasten.
 
No entäs jos sulla tuommoisesta läheisyydestä hiukan juoksee haaruksissa muurahaisia ja kivasti tykyttää pildessä. Ja miehellä tulisi elämää alaosastoon, olisko vielä hyväksyttävän rajoissa? Siitähän ei ole enää paljon matkaa siihen kun kalulla vähän hierotaan naisen klitoriksen aluetta housun päältä. :)
Apua, mitä kiertoilmasuja. Pilde. :D

Ja sit toi, et nainen miettii tanssivansa mukavasti ja tossa on se, mitä miehen mielessä liikkuu. :D :D :D
 
Ihanan naismainen kommentti. <3 :LOL:

Kun et itsekään koe tarvetta niin miksi ihmeessä mies kokisi tarvetta! :LOL: ---> maailmasi pyöri sinun ajatusten ympärillä? :D

"maailma pyörii minun ajatusteni ympärillä", kyllä meillä parisuhteessa on ne ihan yhteiset ajatukset tällaisissa asioissa. Aika tyhmää lähteä suhteeseen jossa tällaisista asioista ajateltaisiin eritavalla.

Jos mä koen tarvetta lähteä pettämään miestäni, niin onkos se silloin "miesmäinen kommentti" jos mieheni sanoisi että haluaa eron, koska ei itsekkään koe tarvetta pettää, joten naiseltaankaan ei sitä hyväksy?

ja miksi ihmeessä miehen tulisi kokea, että haluaa tanssia toisten naisten kanssa, jos meidän suhteessa se olisi "ei hyväksyttävä" teko?
 
mies1
[QUOTE="tyty";29658710]No ei tanssimisessa ole mitään pahaa. Eikä aikuista ihmistä muutenkaan pysty vahtimaan. Ihan hölmöä tommostesta nostaa meteli.[/QUOTE]

Mut kyllä se voi loukata. Mä en katsois hyvällä enkä itse toimis niin.
 
vieras...
[QUOTE="tyty";29658710]No ei tanssimisessa ole mitään pahaa. Eikä aikuista ihmistä muutenkaan pysty vahtimaan. Ihan hölmöä tommostesta nostaa meteli.[/QUOTE]

Ei ole pahaa ei, mutta monesti nuo tuollaset tanssimiset menee lääppimiseksi. Jos se on sitten jollekin ok niin mikäs siinä.
 
456
:O Mä en edes ole kysynyt mieheltä onko soveliasta tanssia vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa baarissa... Itte miesvoittoisella alalla töissä, ja pikkujouluissa sun muissa pippaloissa on tullut kyllä tanssittua vaikka kenen kanssa sekä hitaita että nopeita, ihan ilman taka-ajatuksia :D

Joillekin se ehkä tarkoittaa jotain (tyyliin samaa kuin suuteleminen?), mutta minun kohdallani tanssiminen ja halaaminenkin on sellaista että en osaa suuttua siitä, enkä usko että mies suuttuu myöskään. Mutta juu, pitänee siltä tuosta kysyä :D
 
"vieras."
Tanssissa ei ole kyllä mitään pahaa. Hitaitakin voi tanssia aika asiallisesti eikä olla ihan iholla kiinni notkumassa. Hitaassa tanssissakin se ote voi olla sellainen tanssiote eikä mikään halailutanssi.
 
taas mennään
Olette sopineet, että ventovieraita ei lääpitä. Miksi mies ei siis saanut tanssia jonkun toisen kanssa? Mistä tiedät, mitä oli tehnyt, kertoiko itse, että tanssi?
 
harvaan kävijä
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29657531:
No jos noin tekisi, niin tietäisin että suhteessamme ei ole kaikki hyvin ja luultavasti tulisi ero. En itsekkään koe tarvetta tuollaiselle kenenkään muun kanssa.

Meidän tilanteessa tosin aika mahdoton ajatus edes kun ei kummatkaan tykätä tanssia yhtään :D
eiks sun pitäny lopettaa täällä oleminen?
 
hreah
Meillä on sovittu myös, että hitaita ei mennä toisen kanssa tanssimaan. Eri asia jossain tanssiravintolassa käydä humpalla jos tanssia harrastaa, mutta kännissä jotkut illan viimeiset hitaat vedetään tasan sen oman puolison kanssa tai sitten ne jää vetämättä. Miehellä samat sävelet kuin itselläni.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN

Yhteistyössä