Mies tanssinut hitaita baarissa jonkun toisen kanssa...:/

  • Viestiketjun aloittaja Aloittaja..
  • Ensimmäinen viesti
Aloittaja..
Ärsyttää, vituttaa ja suututtaa. Oli humalassa päätynyt tanssimaan hitaita jonkun naisen kanssa. Keskenään ollaan sovittu, että ei pitäisi parisuhteessa olla tarvetta mennä ventovierasta lääppimään.
No näin oli kuitenkin tehnyt. Ällöttää koko ajatus. Miten suhtautuisitte jos teidän aviomies tekisi jotain tuollaista?
 
mä rehellisenä ihmisenä sanon että jos kyseessä ei ole oma kaveri niin ei ole sallittua. mä ainakin suuttuisin omalle miehelleni jos näin olis. tiedän että ei hänkään hyvällä katsois jos minä kaulakkain jonkun miehen kanssa tanssisin.
 
"petetty"
Ikäväähän tuo on, mutta ei sentään ihan kauhean vaarallista.

Mutta jutelkaa ja mieti, onko teidän suhteessa kuitenkin kaikki kunnossa ja mies sitoutunut sinuun? Meillä pettäminen tuli kuvioon vuosien päästä, mutta "ekat kerrat" oli just tuollaisia hankalia, kun musta tuntui pahalta ja miehen mielestä olin vaan nipo, ja siitä se pikkuhiljaa oli lähtenyt luisumaan :'(
 
Aloittaja..
Ei ollut mikään oma kaveri. Joku ihan tuntematon jonka seurueessa oli istunut iltaa ja päätyneet tanssimaan.
Sen jälkeen vielä menneet (porukka mistä hän ei tuntenut ketään ja olivat naisia) pizzalle yhdessä tämän samaisen
Naisen kanssa. Mitään ei kuulemma kummempaa ollut. Jep jep.. :/
 
viera.s
En mitenkään, muiden kanssa saa kyllä tanssia. Sellaisiin teinidiskojen hitaisiin, joiden ainut tarkoitus oli päästä lähentelemään, en kyllä oo aikuisten paikoissa törmännyt. Ei sillä, taka-ajatuksia tuntuu monilla olevan, mutta tanssiminen ei kuitenkaan lähtökohtaisesti ole vaan hinkkaamista.

Vaikka minä en kyllä juuri järkyttyisi mistään "pahemmastakaan", sillä en ole ollenkaan omistushaluinen.
 
"Aloittaja"
Sehän oli tanssi eikä mitään vtun lääppimistä??? Kai se ukko tuli kumminkin omaan kotiin? Jotain rajaa tohonkin vinkumiseen, kohta ei uskalla bussissa istua kenenkään miehen viereen ettei eukko ole eroa puuhaamassa kun vieraan vieressä istutaan
Kyse ei ole ehkä niin siitä tanssista, vaan yhteisistä rajoista mitä olemme keskenään toisille luvanneet. Ja en todellakaan näe itse syytä miksi menisin jotain toista miestä vasten notkumaan..
 
  • Tykkää
Reactions: ruusutarha
maa aam
En mitenkään. Ei mun mielestä tanssimisessa nyt mitään ihmeellistä ole, luotan mieheeni. Tosin en mä kyllä aikuisten paikoissa mitään teinidiskohitaita ole kyllä nähnytkään.
 
viera.s
[QUOTE="petetty";29656792]Ikäväähän tuo on, mutta ei sentään ihan kauhean vaarallista.

Mutta jutelkaa ja mieti, onko teidän suhteessa kuitenkin kaikki kunnossa ja mies sitoutunut sinuun? Meillä pettäminen tuli kuvioon vuosien päästä, mutta "ekat kerrat" oli just tuollaisia hankalia, kun musta tuntui pahalta ja miehen mielestä olin vaan nipo, ja siitä se pikkuhiljaa oli lähtenyt luisumaan :'([/QUOTE]

Ehkä mies ajatteli, että sama se on sitten vaikka oikeasti pettää, jos mustasukkaisuusdraamat tulee jo tanssimisesta ja muusta normaalista kanssakäymisestä muiden ihmisten kanssa.

Jos näkemykset poikkeaa ratkaisevasti siitä, missä määrin toisen toimintaa rajoitetaan, kannattaa mielestäni suhde lopettaa alkuunsa. Jos nyt toinen kohtuuttomina pitämiinsä rajoituksiin ensihuumassa alistuisikin, niin kyllä se mustasukkainen draamailija rupeaa kyrsimään ja miellyttämishalu katoaa ennemmin tai myöhemmin.
 
Janne
Kai sen verran luottoa pitää olla että toisen ihmisen kanssa saa tanssia ja syödä. Vaimoni tykkää tanssia muiden kanssa ja on noita ruokailujakin ollut. Itsellä myös. Kunhan luottoa on, niin sama se mitä se toinen osapuoli haluaisi. Tiedän että minulle ja vaimolleni tanssiminen on tanssimista ja syöminen syömistä. Sitäpaitsi tässä yhteiskunnassa ollaan liikaa sisäänpäinkääntyneitä. Kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa pitäis suosia, ei rajoittaa.
 
v.i.eras
Siitä sitten jatkamaan tapailuja vaikkapa yhteisen saunomisen merkeissä. Siinähän ei ole palstan mukaan mitään seksuaalista vivahdettakaan, kun nainen ja mies menevät yhdessä saunaan :p
 
m1es
Minulle juuri pari viikkoa sitten työpaikan naiset selittivät, ettei tanssissa ole mitenkään kysymys seksistä. Se on vaan mukavaa liikuntaa naiselle. Sama kai pätee toisinkin päin? Eli aloittajan mies on harrastanut liikuntaa mistä hänen miehensä kuntoa ajatellen pitäisi olla iloinen.
 
Mä ymmärrän sen, että jos on yhdessä sovittu rajat niin sopimuksen rikkominen tuntuu pahalta ja aiheuttaa epäluottamusta. Kyse ei ole niinkään siitä mitä on tehty vaan siitä, että se tekeminen menee vastoin parisuhteen sopimusta. Ellei sitten kyse ole siitä, että ap:llä ja miehellään on eri määritelmät lääppimiselle (jolloin sopimusta ei ole tehty tarpeeksi yksityiskohtaisesti).
 
No jos noin tekisi, niin tietäisin että suhteessamme ei ole kaikki hyvin ja luultavasti tulisi ero. En itsekkään koe tarvetta tuollaiselle kenenkään muun kanssa.

Meidän tilanteessa tosin aika mahdoton ajatus edes kun ei kummatkaan tykätä tanssia yhtään :D
 
[QUOTE="Aloittaja";29656823]Kyse ei ole ehkä niin siitä tanssista, vaan yhteisistä rajoista mitä olemme keskenään toisille luvanneet. Ja en todellakaan näe itse syytä miksi menisin jotain toista miestä vasten notkumaan..[/QUOTE]

Jos teidän yhteisissä säännöissä on tanssiminen rajattu sallitun ulkopuolelle, kannattaa ehkä katsoa sääntöjä uudestaan. Meinaan vaan, että itse olen työpaikan tilaisuuksissa tanssinut vaikka kuinka usein enkä ole siitä sen kummemmin kotona maininnut, koska en osaa pitää tanssia mitenkään luvattomana ja arveluttavana. Eikä tommonen porukalla pizzalla käyntikään ihan pettämisestä mene. Itselläsi saattaa olla helpompaa jos löysäät vähän etkä nipota turhista
 
Mä en tykkää tanssia, mutta miesystävä tykkää. Ja tarkoitan nyt sellaista tanssia missä otetaan paritanssinote eikä mitään kaulailutanssia, mutta kyllä siinäkin välillä tulee hitaampia kappaleita. Koska mies haluaa tanssia ja mä en niin mies sitten välillä tanssittaa muita naisia enkä mä ole sitä kieltänyt, mies kyllä aina kysyy voiko hakea jotakin toista. Ja varmistaa ensin, että lähdenkö mä tanssimaan vai ei koska jonkun hitaamman tanssin voi joskus tanssia.

En mä mitään väärää tanssimisessa koska kyse on tosiaan pelkästä tanssimisesta. Olisihan se nyt vähän hassua mennäkin esim. tanssilavallekin eikä saisi tanssia kuin oman puolison kanssa. Voihan toinen haluta välillä hetken levätä, mutta toinen haluaa tanssia jonkun hyvän kappaleen.

Ota vähän rennommin ap.
 
"meh"
Tanssiiko miehesi vaiko lääppi sitä toista naista? Ainakin itselleni tanssiminen ei ole yhtä kun lääppiminen, joten reaktiooni vaikuttaisi todella paljon se, että mitä siellä oikeesti tehtiin....
 

Yhteistyössä