Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

No ei noissa oikein näykään. Siksihän niitä tänne pommitetaan, et voidaan yhdessä tiirata..

Mulla on jokaisessa raskaudessa tullut eka haamu jo dpo7-8 ja siitä päivittäin selkeesti vahvistunut ja jo dpo11 tienoilla ollut aikamoisen vahva viiva. Noihan on niin yksilöllisiä juttuja kun tuntuu, että toisilla haamua ilmestyy vasta menkkojen alkamisaikana..
 
Jaahas, kävin täällä jo vähän kurkkimassa teidän testilöisii ja fiilistelemässä josko itsekin pääsis taas kohta plussa-jahtiin... keskenmenosta kuukausi, ehkäisy ei oo ollut käytössä mutta ei olla varsinaisesti yritetty kun raskaaksitulo ns. kiellettiin. :( Menkoista tietoakaan, eikä kyllä ovistuntemuksiakaan, mulla ovisoireet on ollut tosi selkeet silloin kun yritys syksyllä alkoi.

Plussia nyt kaikille ihan hirveesti!!! :)
 
Niinhän minä näinkin, kun niitä täällä kotona tiirailin. Taisin siitä mainitakin, että viivat näytti paljaalle silmälle niin haaleilta, ettei näy kuvassa senkään vertaa ja harmittelin, ettei ole sellaista kameraa, joka tallentaisi saman, jonka silmä näkee.

Lisäksi mulla saattaa olla kp niissä lukemissa, että ei mitään pitäisikään näkyä, mutta kun voi olla jotain ihan muutakin.

Mymosa nyt ei näe kenenkään testeissä juuri koskaan mitään, vaikka plussaksikin olisi osa haamuista kehittynyt, että tuosta olin aivan varma, että tulee näille mun kuville kommentoimaan. :D

Kysymys. Miksi kirjoitat "muurahaispesän sohaisusta"? Minusta täällä on aika herkässä mielentilassa olevia naisia, jotka suurin osa sitä plussaa niin kuumeisesti toivoo, että ymmärrän, että joku herkästi ottaa itseensä, jos lähdetään tietyllä asenteella kuviin kommentoimaan. Voisihan sitä todeta, että harmin paikka, kun viivaa en näe, mutta toivottavasti tärppää. Tuleeko siitä itselle jollakin lailla parempi mieli, jos harkitusti toisia provosoi, jos ennalta tietää kommenttinsa siihen lopputulokseen johtavan? Ne, joilla tuo "tietty asenne" kommenteissaan on, tunnistaa itsensä ja tapansa kyllä, joten sitä on turha lähteä sen enempää selvittelemään.
 
Viimeksi muokattu:
Pakko lisätä tähän vielä, että aiemmissa raskauksissa haamut olivat juuri ja juuri nähtävissä, kuten nyt tämä testi, jonka kotona tein. Siitä ne lähti pikkuhiljaa vahvistumaan. Olen testannut joka kerta tosi varhaisessa vaiheessa silläkin riskillä, että menkat lopulta alkaa. Tässä on oma viehätyksensä, kun noita viivoja suurennuslasilla eri valaistuksissa tiirailee ja vielä viehättävämpää on, jos ne lopuksi lähtee vahvistumaan. Meitä kuumeilijoitakin riittää joka lähtöön..
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
mymosa
Niin ehkä mä en niissä näe mitään, olen kyllä kirjoittanut, että jos näen tai näen mutta en väriä ;) Jospa nyt et itse vetelis palkokasvia nenään siitä, jos joku ei vaan niitä käännellen ja väännellen oletettuja haamuja nää.

Kuten jo joskus vuosia sitten eräs täällä ihmetteli samaa kuin voila, että miksi laittaa kuvia jos niissä ei mitään ole niin täällä syttyi sota. Jos täältä niin kovasti itteensä ottaa niin ehkä pitäisi myös vilkuilla peiliin miksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Voila
Minusta tää palsta on just siksi hyvä että täällä saa rauhassa hätäpökäillä ilman että siitä tuomittas.. kotona ees kehtaa välttämättä kertoa ukolle, saati kellekkään muulle, että teinpä taas testin, näätkö mitään :D. Kannustava asenne auttaa jaksamaan piinapäiviä. Jos menkat alkaa, tietää että tsempit uuteen kiertoon tulee taas ja voi palata uusien testilöiden kaa. Toki jokainen saa olla omaa mieltä ja sanoa mielipiteensä rehellisesti =)
 
Ei se minua harmita, jos te ette viivoja mun kuvissa näe, kun tuskin näen niitä itsekään. Palkokasveja vedän nenääni aivan muista asioista kuin täysin vieraan ihmisen mielipiteestä. Minusta kirjoitin ihan asiallisesti tuon, mutta hyvällä mielikuvituksella sinne saa varmasti jotain rivien väliin.

Pointti tässä olikin, että toisille tämä kuumeilu on totista ja vakavaa puuhaa esim vuosikausien yrittämisen jälkeen ja jo "väärin" kirjoitettu kommentti voi aikaansaada pahan mielen ja ihmettelin miksi sellaisia juttuja sitten pitää postata tarkoituksella, kun asioita pystyisi hienotunteisestikin ilmaisemaan? Jotenkin tuntuu, että niiden "puhtaiden negojen" tänne tykittäminen on kuitenkin herkässä mielessä pienempi paha.. Voin tietty olla väärässäkin. :D
 
Joo, mutta leppoisan illan hukkaan haaskausta on lähteä vääntämään tästä. Jatkan noiden negojen lisäilyä, kunnes ne jonain päivänä voiskin olla plussia. Siihen asti, malttia siskot, joita nämä kuvat ottaa aivoon.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti.

Ps. Aamupäivästä kuuluu.. :D
 
mymosa
Kyllä, tiedän varsin hyvin mitä on keskenmeno tai mitä on odottaa vuosia.. täälläkin siitä kirjoittanut. Joten kyllä voin samaistua mitä on odottaa ja pettyä.
Silti tällaistä palstailua ei pidä ottaa liian vakavasti, oli se sitten kaksplus tai joku muu palsta tuolla jossain. Vaikka kivaa ei ole vierailla tuolla lapsettomuuspuolella.
Tarkoituksella täällä tuskin kukaan tulee ketään ilkkumaan ja osoittelemaan, mutta itsestäni ainakin tuntuisi pahalta riemuita siitä haaleasta viivantapaisesta ja pudota sitten mekkojen maailmaan.

Ja jos mullimallin meinaa, ettei mun näppiksiltä ole muuta tullut kuin negatiivista asiaa niin kannattaa lukea tarkemmin :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuomitseminen on ehkä väärä sana. Tarkoitin lähinnä muiden kansssihmisten ymmörtämöttömyyttä. Täällä sitä voi rauhassa olla neuroottinen, ja anonyymi, mikä varmasti madaltaa kynnystä esim.postailla noita kaikenlaisia testejä. Mut musta on aina kiva katsella noita tikkuja. Isäntäkin mut jo viivavahdiksi ristinnyt =). Mua ei ainakaan ole täällä mikään vielä loukannut tai harmittanut vaikka miljoona kuvaa oon ehtiny jo postailee.

Ei me mairet masennusta! Plussatuulia ja muutenkin positiivista ajattelua ja nii tärppejä oikein porukalla!!
 
Kurjaa kuulla ja vilpittömät pahoittelut tuosta taustasta! Mulla on aina ollut onnea raskautumisen suhteen, mutten tietystikään sitä itsestäänselvyytenä pidä. Oman taustani vuoksi tämä ei olekaan niin "vakavaa" puuhaa, vaikka tietty isosta asiasta on kyse ja vauva saa vielä tulla.

Tosiaan, on varmasti paljon niitä, jotka elää näillä sivuilla. Siis suhtautuu pakkomielteisesti raskautumiseen ja kaikkeen siihen liittyvään. Toisille tämä on hauskaa ajanvietettä, kun on niin malttamaton, kuten mulle. Jos ei viivaksi muutu, niin sitten ei muutu. Kuitenkin ymmärrän, että palo saada oma lapsi on niin voimakas, että kritiikki sattuu.
 
mymosa
Mä olen itse kaikki tänne heti tyyppi ja testailisin jopa ovista joka pissa kerralla, mutta pakko vähän rajoittaa.. Tahtoisin jo päästä kunnolla yrittämään.

Ikävät uutiset tosin ei ota laantuakseen ja huomenna taas terkkarille, joten pessimisti alkaa olla aika vahva luonteen piirre.
 
Ikävä kuulla! :( Tsemppiä terkkarikäyntiin!! Saako kysyä mikä sulla on ollut vaivana ja esteenä raskautumiselle (tai hidasteena)?

Mäkin oon malttamaton ja tykkään tosi paljon tästä testailuvaiheesta, mutta ovista en oo testaillut. Sit kun kierto on ollut niin omituinen niin koskaan ei oo oikein tarkkaa ovulaatioajankohtaa tiedossa. Lyhimmän kierron mukaan menkat ois alkanu tänään ja pisimmän kierron mukaan kymmenen päivän päästä. Ovulaation tikuttaminen auttais tietysti. Hakuammuntaa on.
 
En minä pahalla, mutta kun otsikossa lupailtiin haamuja...niin niitä kyllä tykkään minäkin katsella, mutta eihän noissa negoissa ole oikein mitään mielenkiintoa. Niitä riittäisi pilvin pimein sivut täyteen jos kaikki omansa tänne laittais. Nii et jos laitettais vaan sitten kun niissä oikeesti jotain näkyy :) Ei mulla muuta, jatkakaa :)
 
Mä oon kans tähän t te stailuun fiksautunut ja päässyt iha uusille leveleille ku aloin ovista metsästää :D. . Mua ärsyttää kun se plussa ei tuu. No onneks on aikaa vielä.
Jatkakaa ihmeessä kaikenlaisten testien postailua! Yhdessä tuumaillaan =)

Ja mymosalle tsemöit terkalle.

Missäs Heilanga???? Paljo oot ollu mielessä. . Mitenhän sulla menee?
 
Noniin, aamun testi tehty. Kävin yöllä neljältä vessassa, mut ehtishän toi olee sen 3,5h rakossa niin pitäis varmaanki riittää. MINÄ näen eilistä selvemmin ja nyt myös väitän, että sain sitä kuvaankin. Osa ei varmana näe mitään.

Eka kuva on märästä testistä testiajalla ja ihmeellisesti värikertymää tuli, kuitenkin jämähti pitkäksi aikaa tohon oletetun viivan kohalle. Alempi kuva on testiajan jälkeen kun toi oli hiukan kuivahtanut ja siinä näkyy selkeämmin omassa kohassaan toi olematon haamu/viivanpaikka. Väriä siinä oli.




Kuvia ei ole muokattu lähemmäs rajaamista lukuunottamatta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä