Niinhän minä näinkin, kun niitä täällä kotona tiirailin. Taisin siitä mainitakin, että viivat näytti paljaalle silmälle niin haaleilta, ettei näy kuvassa senkään vertaa ja harmittelin, ettei ole sellaista kameraa, joka tallentaisi saman, jonka silmä näkee.
Lisäksi mulla saattaa olla kp niissä lukemissa, että ei mitään pitäisikään näkyä, mutta kun voi olla jotain ihan muutakin.
Mymosa nyt ei näe kenenkään testeissä juuri koskaan mitään, vaikka plussaksikin olisi osa haamuista kehittynyt, että tuosta olin aivan varma, että tulee näille mun kuville kommentoimaan.
Kysymys. Miksi kirjoitat "muurahaispesän sohaisusta"? Minusta täällä on aika herkässä mielentilassa olevia naisia, jotka suurin osa sitä plussaa niin kuumeisesti toivoo, että ymmärrän, että joku herkästi ottaa itseensä, jos lähdetään tietyllä asenteella kuviin kommentoimaan. Voisihan sitä todeta, että harmin paikka, kun viivaa en näe, mutta toivottavasti tärppää. Tuleeko siitä itselle jollakin lailla parempi mieli, jos harkitusti toisia provosoi, jos ennalta tietää kommenttinsa siihen lopputulokseen johtavan? Ne, joilla tuo "tietty asenne" kommenteissaan on, tunnistaa itsensä ja tapansa kyllä, joten sitä on turha lähteä sen enempää selvittelemään.