The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ens viikendinä pitäis tulla lunta oikein kunnolla, vetelänä tosin.


Ennusteen mukaan yöllä menee pakkaselle ja päivällä oltas muutamia hassuja plussalla.

On se mukavaa kun on kivaa.


Voi kun heittäs vielä kymmenen asteen pakkaset, ettei jäis paha maku tästä "talvesta".:heart:
 
Ens viikendinä pitäis tulla lunta oikein kunnolla, vetelänä tosin.


Ennusteen mukaan yöllä menee pakkaselle ja päivällä oltas muutamia hassuja plussalla.

On se mukavaa kun on kivaa.


Voi kun heittäs vielä kymmenen asteen pakkaset, ettei jäis paha maku tästä "talvesta".:heart:
:wave: - yöpakkaset on ihan jees, se aamuinen fiilis kun jalkineitten alla rapsahtelee maantien jäärite :heart: - kuulakkuudesta puhumattakaan

No, näillä eväillä mennään - toivottavasti ens talvi olis sitten se perinteisempi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Maanantaita kansalaiset :wave:! Vettä sataa ulkona ropisemalla mutta mulla on :O niin kummallisen keväinen fiilis...olotilakin kuin perhosella - pistän viipottamaan ympäri torppaa villasukissani jammaillen ja fiilistellen :)...uulal lal laa!

Töräyänpä teillekin vaikka tommosen biisin, mikä pistää mut väkisinkin ketkutelemaan ja veivaamaan...Moves Like Jagger - Maroon 5 featuring Christina Aguilera - YouTube

Teretulemast takas!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
...hiisiläinen, ihan piti tässä lähteä oikein laskemaan, että onhan tässä torpassa tallellansa nämä nuorimmaiset vai joko hekin ehtivät ulkoistaa itsensä tuossa trafiikinmäärässä, mitä tässä yhtäkkiseltään ehti olemaan :O

Jo oli pipoa ja älämölöä tyrkyllä :D - ihana kun tuota nuorisoa lappaa pupatuksineen...tosin mä jo tässä kattelin sillä silmällä tota ulko- ovivanhustamme, jotta oiskohan kätsympi semmonen ennenaikasen saluunan heiluriovitsydeemi tuohon..ite sitten toimisin siinä ehtoisena ja hempsukkana sisään/ulosheittäjänä- millä tuulella sitten mahdan ollakaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Heippa täältäkin. Kävin siis tutustumassa tänään sinne harjottelupaikkaan, muuten ihan ok.lta vaikutti mutta voitte kuvitelta miltä näyttää tilat jossa työnskentelee kolme äijää. No good.
Meillä on tuos mun "vieraassa" työpaikassa minä ja 11 miestä. Onneks on oma vessa :D
Omia "miehiä" on sentään vähemmän ja yhteisiä tiloja ei (vielä) ole, syksyllä pitäis noillekin yhteinen paikka tulla ja mä en todellakaan ole se, joka siellä sit paskahuusin (tai mitään muutakaan) siivoaa...
 
Heippa täältäkin. Kävin siis tutustumassa tänään sinne harjottelupaikkaan, muuten ihan ok.lta vaikutti mutta voitte kuvitelta miltä näyttää tilat jossa työnskentelee kolme äijää. No good.
No jos siin on moottori purettuna kahvipöydällä, niin anna olla. Teet vaan selväksi, että sä et sit tiskaa. Ne vuoden -87 tyttökalenterit vois joku vaihtaa tuoreempiin.
 
Vares alkaa ysiltä. Ajattelin tapittaa.

Parhaillaan duunailen leffadipattavaksi noit kaikenlaisia kasviksia. Joku ilta takaperin suikaloin ruispuikuloita semmoisiksi pikkusormenkokoisiksi paloiksi ja kuivatin tos patterin päällä. Testaan mimmoista dipattavaa olis. Tarttee vaan ennakoida ja suikaloida ennen kuivausta. Koppuraksi kuivaneen ruisleivän suikalointi kun ei onnistu edes rautasahalla. Tulee vaan muruja. (Mistäkö tiedän? :ashamed: )
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä