mullaki oli siinä mitassa kevättä rinnassa että uskaltauduin kokeilemaan ajaa mun kesäviilisautolla
vitsi että oli hienoo
vitsi että oli hienoo
Pohjanmaa on vähän semmoinen et ihmisen saa pois pohjanmaalta mut pohjanmaata ei saa pois ihmisestä.Pääsis isäukon kyydillä viettään ens viikonloppua pohjammaalle.
Tarttiskohan mennä. Se siin vaan on, et milloin mä sinne meen, niin tekis mieli samantien jäädä.
Pääsis isäukon kyydillä viettään ens viikonloppua pohjammaalle.
Tarttiskohan mennä. Se siin vaan on, et milloin mä sinne meen, niin tekis mieli samantien jäädä.
luulin että toi pätee Lappiin mutta saattaapa tuo päteä (Pohjois-)PohjanmaahankiPohjanmaa on vähän semmoinen et ihmisen saa pois pohjanmaalta mut pohjanmaata ei saa pois ihmisestä.
:hug:...kiesus sentään sua...sähän se tarttisit oikein kunnon latingin tlc:tä :hug: :kiss:Välilevyn rappeuma ja kulumia.
sitä on vissiin näin keväisin liikkeellä:hug:...kiesus sentään sua...sähän se tarttisit oikein kunnon latingin
- jep jep, törinää on tötteröissä ja panoksissakin paukahteloositä on vissiin näin keväisin liikkeellä
Khyl vaan, itse en siellä ole koskaan virallisesti elänyt mut sinne silti veri vahvasti vetää. Tänä kesänä ei pääse mökillekään kun kääntymään :|luulin että toi pätee Lappiin mutta saattaapa tuo päteä (Pohjois-)Pohjanmaahanki
:wave: - yöpakkaset on ihan jees, se aamuinen fiilis kun jalkineitten alla rapsahtelee maantien jäärite :heart: - kuulakkuudesta puhumattakaanEns viikendinä pitäis tulla lunta oikein kunnolla, vetelänä tosin.
Ennusteen mukaan yöllä menee pakkaselle ja päivällä oltas muutamia hassuja plussalla.
On se mukavaa kun on kivaa.
Voi kun heittäs vielä kymmenen asteen pakkaset, ettei jäis paha maku tästä "talvesta".:heart:
arvatenkin jottain pantiin (alulle)muistelen että joskus on ollu maaliskuun lopulla -30 yöllä viileyttä
oltiin frouvan kans kahelleen semmosessa ihan pienessä sähköttömässä mökissä ja oli täyskuu ja kaikki
varmaan arvaatte miten siinä kävi :heart:
Maanantaita kansalaiset :wave:! Vettä sataa ulkona ropisemalla mutta mulla on :O niin kummallisen keväinen fiilis...olotilakin kuin perhosella - pistän viipottamaan ympäri torppaa villasukissani jammaillen ja fiilistellen ...uulal lal laa!
Töräyänpä teillekin vaikka tommosen biisin, mikä pistää mut väkisinkin ketkutelemaan ja veivaamaan...Moves Like Jagger - Maroon 5 featuring Christina Aguilera - YouTube
- jep jep, törinää on tötteröissä ja panoksissakin paukahteloo
Jep :kiss::hug:...kiesus sentään sua...sähän se tarttisit oikein kunnon latingin tlc:tä :hug: :kiss:
Tarttis kai se käydä hoodit tsekkaamassa sillon tällön.Pääsis isäukon kyydillä viettään ens viikonloppua pohjammaalle.
Meillä on tuos mun "vieraassa" työpaikassa minä ja 11 miestä. Onneks on oma vessaHeippa täältäkin. Kävin siis tutustumassa tänään sinne harjottelupaikkaan, muuten ihan ok.lta vaikutti mutta voitte kuvitelta miltä näyttää tilat jossa työnskentelee kolme äijää. No good.
:wave:Heippa täältäkin. Kävin siis tutustumassa tänään sinne harjottelupaikkaan, muuten ihan ok.lta vaikutti mutta voitte kuvitelta miltä näyttää tilat jossa työnskentelee kolme äijää. No good.
No jos siin on moottori purettuna kahvipöydällä, niin anna olla. Teet vaan selväksi, että sä et sit tiskaa. Ne vuoden -87 tyttökalenterit vois joku vaihtaa tuoreempiin.Heippa täältäkin. Kävin siis tutustumassa tänään sinne harjottelupaikkaan, muuten ihan ok.lta vaikutti mutta voitte kuvitelta miltä näyttää tilat jossa työnskentelee kolme äijää. No good.