Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
mies1
Selvä, nyt olen jo harhainen. Mitäs vielä? Kohta olen...ööö...psykoottinen?

Yhdestä asiasta olen varma: olen pahoinvoiva.

Heippa.
En tarkoita satuttaa sinua, pyydän anteeksi, jos niin.

Mutta mietipä oikein tuota sun suhtautumistapaa muhun, toiseen ihmiseen, tai vaikka siihen Putiniin. Me olemme kaikki ihmiset veljiä keskenämme, jotka on syytä kohdata rakkaudella lähtöjään. On aivan eri asia, jos ei pidä jostain persoonana, tai jos ei vaikka pidä jotain ihmistä kauniina. Ihmisenä jokaisen pitäisi olla yhtä ainutlaatuinen ja jokaiseen pitäisi lähtöjään suhtautua kunnioituksella ja myönteisesti. Ei heti alkaa päälle pahoin ajatuksin, katkerana. Se ei kanna eikä rakenna rauhaa ihmisten kesken - joka on tosi keskeinen sanoma kristillisyydessä ja myös buddhalaisuudessa.
 
iu
Kun tämä keskustelu nyt kerran näyttää kokonaan siirtyneen rinnoista miehen jorinoiksi uskonnosta ja ties mistä shaissesta, niin kerronpa minäkin mielipiteeni: mee mies pois ja pliis, älä palaa! Pilaat kaikki kiinnostavat ketjut. :(
 
Peyote
En tarkoita satuttaa sinua, pyydän anteeksi, jos niin.

Mutta mietipä oikein tuota sun suhtautumistapaa muhun, toiseen ihmiseen, tai vaikka siihen Putiniin. Me olemme kaikki ihmiset veljiä keskenämme, jotka on syytä kohdata rakkaudella lähtöjään. On aivan eri asia, jos ei pidä jostain persoonana, tai jos ei vaikka pidä jotain ihmistä kauniina. Ihmisenä jokaisen pitäisi olla yhtä ainutlaatuinen ja jokaiseen pitäisi lähtöjään suhtautua kunnioituksella ja myönteisesti. Ei heti alkaa päälle pahoin ajatuksin, katkerana. Se ei kanna eikä rakenna rauhaa ihmisten kesken - joka on tosi keskeinen sanoma kristillisyydessä ja myös buddhalaisuudessa.
Kun nyt kerran itse lässytät muille kaikkia ohjeitas, niin miksi mainitset minut keskustelussa johon en ollut osallistunut ja johon en olisi halunnut osallistua? Halusitko vaan taas saada mut kommentoimaan juttujas? Mikä sua vaivAa?
 
Owl
Minä tykkään ainakin olostani eniten silloin, mitä pienemmät ne ovat.
Tuntuu paljon terveemmältä ja helpompi liikkua.
En kyllä koskaan korosta niitä, esim.rintavakoa, vaan pukeudun aina säädyllisesti, paitsi kotona.
Kuitenkin ihonmyötäisiä vaatteita käytän.
 
Ai nyt mies on happygirlin lisäksi vielä tää omenakin. Varmaan kivaa ajankulua keksii aina uusia persoonia palstalle. Jeejee.
Eilen olin krapulassa sängyn pohjalla enkä kyennyt kuin tykkäilemään, mutta nyt vois kommata hieman :) Sääli et sun täytyy aina (moneskohan kerta taas?) epäillä toisten nikkien olevan samalta tyypiltä kun mielipiteet kohtaat vähääkään. Mä en täällä ole miellyttämässä ketään ja tietääkseni tämän pitäisi olla aikuisten palsta.

Olin järkyttynyt kun kerroit ketjussa olleesi miehesi kanssa 15 vuotta yhdessä. Kuinka vanha siis olet?:O en halua loukata mutta vaikutat 17-vuotiaalta :/
 
Peyote
Eilen olin krapulassa sängyn pohjalla enkä kyennyt kuin tykkäilemään, mutta nyt vois kommata hieman :) Sääli et sun täytyy aina (moneskohan kerta taas?) epäillä toisten nikkien olevan samalta tyypiltä kun mielipiteet kohtaat vähääkään. Mä en täällä ole miellyttämässä ketään ja tietääkseni tämän pitäisi olla aikuisten palsta.

Olin järkyttynyt kun kerroit ketjussa olleesi miehesi kanssa 15 vuotta yhdessä. Kuinka vanha siis olet?:O en halua loukata mutta vaikutat 17-vuotiaalta :/
Hauskaa että just sä sanot mun vaikuttavan 17 vuotiaalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
"Rea Listi"
Olin järkyttynyt kun kerroit ketjussa olleesi miehesi kanssa 15 vuotta yhdessä. Kuinka vanha siis olet?:O en halua loukata mutta vaikutat 17-vuotiaalta :/
Mikähän sä olet sanomaan muiden käytöksestä ja iästä kun itse vaikutat korkeintaan 13-vuotiaalta. En mä ainakaan sun ikäisenä ollut tuollainen ajattelematon höttöpää vaan oikeasti aikuinen. Ei tarvinnut sekoilla muiden miesten kanssa, en ajatellut mustavalkoisesti (sitä en ole kyllä tehnyt koskaan), en pätenyt olemattomilla asioilla ja tietämyksellä jne.
 
Peyote
Sitäpaitsi me juhlimme juuri 15 vuotis hääpäivää. Se ei tarkoita että olisimme olleet yhdessä 15 vuotta. Kannattaa lukea vähän paremmin eikä vaan sössöttää menemään. Olemme olleet yhdessä 17 vuotta.
 
"ööh"
[QUOTE="Rea Listi";29654694]Mikähän sä olet sanomaan muiden käytöksestä ja iästä kun itse vaikutat korkeintaan 13-vuotiaalta. En mä ainakaan sun ikäisenä ollut tuollainen ajattelematon höttöpää vaan oikeasti aikuinen. Ei tarvinnut sekoilla muiden miesten kanssa, en ajatellut mustavalkoisesti (sitä en ole kyllä tehnyt koskaan), en pätenyt olemattomilla asioilla ja tietämyksellä jne.[/QUOTE]

Ilkeä harppu syntyessään :LOL:
 
Owl
HG saattoi järkyttyä seurustelusi kestosta, sillä hän ei vielä ymmärrä käsitteenä noin pitkää seurustelua, luulen ma.
Olemme liki samanikäisiä, Peyoten kanssa, mutta Peyoten kirjoituksista paistaa joskus lapsekkuus ja elämänkokemusten hyvyys, jolloinka voi saada kuvan, että hän on "kokematon" elämän pahan saralla.Ja toivottavasti onkin, vaikka se kasvattaakin.
Peyotella on usein kuitenkin todella fiksuja mielipiteitä, toisin kuin, niin HG:llä, mielestäni.
Että ihan aikuinen nainen hän on.
 
[QUOTE="Rea Listi";29654694]Mikähän sä olet sanomaan muiden käytöksestä ja iästä kun itse vaikutat korkeintaan 13-vuotiaalta. En mä ainakaan sun ikäisenä ollut tuollainen ajattelematon höttöpää vaan oikeasti aikuinen. Ei tarvinnut sekoilla muiden miesten kanssa, en ajatellut mustavalkoisesti (sitä en ole kyllä tehnyt koskaan), en pätenyt olemattomilla asioilla ja tietämyksellä jne.[/QUOTE]

No ei pidä kyllä paikkaansa :) Mä hoidan mun velvollisuudet niin kun kuuluu, mutta rakkausasiat eivät ole niin yksinkertaisia ja ne on aina kahden kauppa. Minusta on tosi lapsellista ja turhauttavaa, että P on aina epäilemässä niskan päällä että olet joku toinen tyyppi täällä johon et oikeasti liity mitenkään. Toivon, että P hyväksyy erilaiset mielipiteet ja lopettaa tuon turhanpäiväisen huutelun.
 
Viimeksi muokattu:
mies1
[QUOTE="Rea Listi";29654694]Mikähän sä olet sanomaan muiden käytöksestä ja iästä kun itse vaikutat korkeintaan 13-vuotiaalta. En mä ainakaan sun ikäisenä ollut tuollainen ajattelematon höttöpää vaan oikeasti aikuinen. Ei tarvinnut sekoilla muiden miesten kanssa, en ajatellut mustavalkoisesti (sitä en ole kyllä tehnyt koskaan), en pätenyt olemattomilla asioilla ja tietämyksellä jne.[/QUOTE]

Happygirlin ajatukset ovat useimmiten järkevän kuuloisia, hän osaa käyttäytyä, ja hänellä on kaunis ajattelutapa rakkaudesta ja tunteista.

Kyllä jos asiaa gallupoidaan, hänen tyylisensä nainen on uskoakseni paljon hienompi ja tavoitellumpi naisena kuin töykeäkäytöksinen/epäkunnioittava, miehinen, liian epäkypsä tai kyynikko nainen miesten keskuudessa.
 
"orion"
Mies1, oletko semmonen tyyppi joka taputtelee naisia takapuolelle työpaikalla (tai missä tahansa), ja luulet että naiset tykkää? Tai jos ei tykkää niin naisella on jotai esteitä seksuaalisuutensa kans?
 
mies1
yritin siis olla samaa mieltä siitä, että oli koomillista että juurikin hoogee (sinänsä ohuin perustein) vihjasi että vaikutat keskenkasvuiselta
Hetkinen. Eikös sama ihminen voi olla sekä kypsä henkisesti että esimerkiksi elämänmyönteinen?

Tää nyt vähän lähestyy sitä akselia, että ollakseen kypsä täytyy olla pessimistinen tai ainakin tosi maanläheinen sekä ilmeisesti iältä vanha. Ei elämä aivan niin yksioikoista ole.
 
"vieras."
Happygirlin ajatukset ovat useimmiten järkevän kuuloisia, hän osaa käyttäytyä, ja hänellä on kaunis ajattelutapa rakkaudesta ja tunteista.

Kyllä jos asiaa gallupoidaan, hänen tyylisensä nainen on uskoakseni paljon hienompi ja tavoitellumpi naisena kuin töykeäkäytöksinen/epäkunnioittava, miehinen, liian epäkypsä tai kyynikko nainen miesten keskuudessa.
:D
 
mies1
[QUOTE="orion";29654744]Mies1, oletko semmonen tyyppi joka taputtelee naisia takapuolelle työpaikalla (tai missä tahansa), ja luulet että naiset tykkää? Tai jos ei tykkää niin naisella on jotai esteitä seksuaalisuutensa kans?[/QUOTE]

Erikoinen kysymyksenasettelu. Kuulostat ns. kukkahattuiselta maallikkofeministiltä :) Tarkoitan tiettyjä naisia, jotka eivät missään oloissa salli sitä, että mies käyttäytyy jotenkin muuten kuin he itse tahtovat. Eli miehestä pitää kaikki särmät, machoelementit ymv. kuoria pois ja tilalle tulla joku puudeli.
 
"vieras."
[QUOTE="orion";29654744]Mies1, oletko semmonen tyyppi joka taputtelee naisia takapuolelle työpaikalla (tai missä tahansa), ja luulet että naiset tykkää? Tai jos ei tykkää niin naisella on jotai esteitä seksuaalisuutensa kans?[/QUOTE]

Mies1 on niitä luomakunnan kruunuja, joiden mielestä Hän on se, jota varten naiset ovat olemassa ja Hän määrittelee oikean tavan olla Nainen. Muut naiset on sitten niitä pakollisia pahoja. Ihan helmi mieheksi siis.
 

Yhteistyössä