Miksi isorintaiset naiset korostaa tissejään ?

  • Viestiketjun aloittaja pienitissi
  • Ensimmäinen viesti
En tykkää
Olen isorintainen enkä koskaan korosta tissejäni. Paljastavat vaatteet ovat täysin no no. Näyttää pahalta ja tyylittömältä olipa pienet tai isot rinnat. Ns. seksikäs tyyli on muutoinkin järkyttävää eikä kenellekään eduksi.
 
On kai heilläkin sama oikeus käyttää vartalon myötäisiä vaatteita? Vai sallitaanko se vain pienirintaisille? Isoista rinnoista ei välttämttä ole mitään iloa vaan päinvastoin. Oletko ajatellut sitä?
 
  • Tykkää
Reactions: StaRR
köhköh
Ei niitä tissejä saa piiloonkaan.. Ja normi kuteissa ne tissit nyt vaan näyttää "tulevan silmille" isorintaisilla, koska nykyisin muoti on niin paljastavaa.. Mikä oikeus niillä A-kupin omaavilla on sitten käyttää tiukkoja vaatteita ja isoja kaula-aukkoja? Tissit ne on niilläkin vaikka pienemmät... HAH! Eikä ne isot tissit ole edes kamalan kivat kun ei kaikki vaatteet istu nätisti niiden takia..
 
"meikku83"
Tykkään huomioista ensinnäkin. En halua pukeutua kuin täti.

Plus että silloin tosiaan näyttää hoikemmalta. Itse näytän villapaidassa lihavalta (olen siis normaalipainoinen)
 
minitissi
Isotissisen kyllä kannattaa käyttää kunnon kaula-aukolla varustettua paitaa, mieluiten v-aukkoa. Siis ei tyrkkyä, mutta kunnon kaula-aukkoa, jotta ei näytä etupuolelta yhdeltä isolta tissiltä.

Esim. poolopaita on se huonoin vaihtoehto, edestä kun katsoo niin näyttää vain yhdeltä isolta ryntäältä se tissi-vatsa-seutu.
 
  • Tykkää
Reactions: Moraalinvartija
,.,
Pukeutumisen vielä jotenkin ymmärrän, mutta isoista tisseistään puhuminen yms on jo hieman outoa :D Esimerkkinä tulee mieleen Suomen surkein kuski-ohjelman silmälasipäinen blondi :D Jossain vaiheessa ohjelmaa aina tulee esille hänen suuri rintavarustus :D
 
mies1
TOSIN isorintainen näyttää joskus vielä ihanammalta oikeanlaisessa neuleessa kun näkyy vaan rintojen ääriviivat. Olen nähnyt isorintaisen nuoren naisen farkkutakki auki ja neule päällä niin aivan mielettömän ihanasti rinnat pursusivat sieltä takin ja paidan alta vaikkei niitä nähnyt kunnolla.
 

Yhteistyössä