YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL 7 ( 1.3-31.3.2014 )

:flower: onnea jELLY! ja olikin niin herkullinen kakku nams...

juu siis nyt itseinho taas nousee korviin asti....pe aloitan liikuntakeskuksella käynnin,jolloin menen vaa alle,ja tiadan siellä alkaa vaakaileen sit,vaikka kotonakin on..

josko oikeen kunnolla nyt yritän etten tosiaankaan herkkuja syö mitn.laatua niin saisi sitä painoa reippaastikin pois...
 
HUomenta!
Kyllä niin ärsyttää...mulla kroppa vissiin sitten säästöliekillä tai jotain :kieh: vaaka on ja pysyy tiukasti samoissa lukemissa, katoin siis aamulla lukeman, koska syömiset edelleen ok esim. eilen: aamulla 2 dl kauravelliä, 1/2 banaani, tee
lounaalla lautasellinen porkkanasosekeittoa, salaatti ja leipä, vettä
välipalalla appelsiini, kerrosrahka, tee
päivällinen annos lohikeittoa, ruisleipä
iltapala appelsiini, kourallinen manteleita
ja silti nyt jo kolmatta viikkoa paino junnaa paikoillaan :( liikuntaa tulee nyt väkisinkin päivittäin, koska pyöräilen kouluun ja takaisin tai kävelen toisen matkan, jos joltain saan kyydin aamulla. kaksi kertaa tällä viikolla 45 min vesijuoksua, eikä missään mitään tulosta!Kyllä niin v****taa :kieh:
Mut hei mukavaa viikonloppua teille,mä koitan saada tän ärsyyntymisen laantumaan :)
 
nuppu78 noin mullakin oli monta viikkoa et paino junnas ja junnas,kun aloitin liikunnan,söin ihan tavallisesti. et älä hätäile!
sit se mullakin alkoi tiuppumaan reippaammin yks kaks...

tnä aamupaino koti vaa alla 82.8kg juup vkl.turvotus kilot hävinneet,ja aamupäivästä jumppaileen,ja aion käydä siellä viä vaa alla,ja jatkossa varmaankin vain siellä samalla vaa alla,kun eri vaa atkin antaa erituloksia..mut parhaiten eron huomaan kun ottaa mittanauhan esiin!

hauskaa vkl!
 
Mua niin masentaa. Oon syöny hyvin ja vihdoin alottanu liikkumaan, ni vaakalukema vaan junnaa paikallaan tai peräti nousee. Tulee olo, et sama ois sit lähteä kauppaan ostaa herkkuja. Ku ei paino niistä erossa pysymälläkään näköjään liiku alaspäin.
 
Kiva kuulla, et muillakin ollut tällaista painon junnaamista. Täytyy vaan pysyä kovana ja koittaa nähdä tää jotenkin kokonaisvaltaisena juttuna...mittanauhaa en oo vieläkään kaivanut esiin, tarttis varmaan mittailla :)
 
en oo mittanauhaa tähän ottanut vielä,mut alotuspaino nyt oli tänään ennen jumppaa kun kävin vaa alla 82.5kg ja siitä lähetään....huimat 3kg lähti siis viime vkl:sta,nesteitä turvotuksia....mut joo oli kyllä nin raju jumppa olin bodycombatissa,jos sanoo jollekin jotain...siis oon ollut ennenkin ja se lemppari mut nyt piiitkän tauon jälk. tuli totaalinen romahdus
 
Mun paino on nyt parin viime viikon aikana ollut todella "epäluotettava". Edellisen kerran kun sen täällä ilmoitin, oli 72 kg mutta uskon että siinä oli muuton aiheuttamaa nestevajausta, kun ollut niin paljon touhua että ei ole ehtinyt syödä hyvin. Nyt sitten perjantaina mentiin naimisiin, ja on tullut juhlittua, syötyä ja juotua...aamulla kun kävin vaakalla, paino oli 73 kiloa :D Eli en todellakaan voi sanoa, onko näiden kahden viikon aikana tapahtunut mitään realistista, voipi olla että ei. Mutta en nyt välitä siitä, jatkan taas kunhan olen tämän päivän lepäillyt juhlimisesta :) Vielä on jääkaapissa hyvää kakkua ja shampanjaa houkuttamassa:ashamed:
 
Lohduttavaa tosiaan, että muillakin esiintyy painon junnaamista. Taas kerran tänään yritys ottaa itteään niskasta kii..eilen käytiin yksil synttäreillä ja otin kakkua,lisäks kotiinkin saatiin vielä viemisiä ja söin vähän niitäkin.:ashamed:
Tarvisin teipata suuni kiinni ettei tulis syötyä niin hemmetisti. Tässä vielä kaikkea muutakin hässäkkää elämässä niin kun sais edes jostain kiinni.
 
moop
Kiva kuulla, et muillakin ollut tällaista painon junnaamista. Täytyy vaan pysyä kovana ja koittaa nähdä tää jotenkin kokonaisvaltaisena juttuna...mittanauhaa en oo vieläkään kaivanut esiin, tarttis varmaan mittailla :)
Jos paino junnaa viikkoja vaikka syöt oikein ja treenaat, niin kannattaa kokeilla yhtä mättöpäivää, eli syöt "kiellettyä ruokaa", herkkuja sopivasti, yhden päivän ajan.
Rasvaista pihviä kermaperunoilla ja illalla jotain herkkua.

Jumiutunut kroppa "shokeerataan" tällä kiellettyjen aineiden ryöpyllä ja alkaa taas paino putoamaan.

Mulla toimii tämä junnanneeseen painoon ja yleensä shokin jälkeen päivän-parin päästä huomaa vaa'alla painon pudonneen paljon.

Mutta älä vedä överiksi, voi tulla huono olo, ja tosiaan kyseessä YKSI päivä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Huomenta! No mitäs nyt? Paino just äsken 103,3 kg :kieh: En ala, lopetan tän leikin...tää on ihan tylsää :( syön edelleen nätisti ja on syönyt kaikki nää viikot...ei auta taas muu kuin ruveta vetää syömisiä kiloklubiin ja katsoo ettei kaloreita liian vähän eikä liian paljon. Toivottavsti muilla parempia tuloksia tälle viikolle :)
 
Nuppu, :hug:

Mullakin se 91,x oli näkyvissä tässä parinakin päivänä (joo,käyn liian usein vaa'alla) mutta tänä aamuna se oli taas sen 92,1kg. Ihan mälsää.
Tältä viikolta täytyy jättää sekin yks herkkupäivä väliin..vai voiko se vaikuttaa niin paljon. Tosin, koko ruokavaliossa riittää vielä rukattavaa muutakin.

Mutta, eikun uuteen viikkoon..: / parempaa tsemppiä muille!
 
jellyjolly harmaana
69,8kg viime viikon mässäämisellä ihme, ettei enempää :kieh: Nyt tulee yövuorot ja menkat ja kaikki eli suunta varmasti ylös päin :( silti en luovuta. Enkä ees masentunut tuosta, kerranhan sitä vaan nelkyt täyttää :D
 
älkää masentuko! se paino tosiaan voi junnata ja nousta jopa kuukaudenkin ajan,kunnes tajuaa lähtee laskemaan alaspäin!

näin oli mulakin ja tiedän et voi nousta jopa sen pari kiloa nyt kun aloitan taas kunnon hikitreenit liikunnanparissa,nyt pe mulla punnauspäivä ja mulla nyt menkat päällä,joten toiv.pe ei enään ole menkoista johtuvaa turvotusta vaa alla..

mun syömiset meni vkl.ajan hyvin,herkkuihin en koskenu mutta la iltana tein sit ranskiksia ja nakkeja,ja niitä tuli kyl syötyä ja majoneesia....:ashamed:

ja eilen tuli tehtyä mukava lenkkikin.

hyvää viikonalkua,kevät tulee ja se piristää jo niiin mieltä!!! tai siis keväthän on jo niin pitkällä
 
Huh, tulipas kuitenki alaspäin, loppuviikosta näytti niin toivottomalle. Eli 89.2 oli tänään. :) nyt vaan jaksettava pitää tsemppi päällä ja suunta alaspäin. Aloitin taannoin liikunnan, piti useaan kertaan mitata, mutta sain -5cm vyötäröltä ja -4cm rinnanympärys viikossa!!! Nyt tekis melkein juhlia ja ostaa suklaata, mutta ehkä syytä oppia palkitsemaan itseäni jollain muulla kuin herkuilla... ;) Ideoita otataan vastaan, mikä olis hyvä palkitsemisidea, jos ja kun tässä mennään alaspäin mitoissa?
 
Mun ei pitänyt käydä vaa-alla ennen huhtikuuta, mutta kävin sitten kuitenkin.

Viimeinen viikko meni...nooh...sanottakoon niin, että ei ihan siten, miten kuuluisi olla ja elää, jos tarkoituksena olisi pudottaa painoa :ashamed: Mutta tämä oli pitkälti (ei ihan kokonaan kuitenkaan) tietoinen päätös, jonka kanssa päätin siis sitten olla ja elää.

Ja tässä sitä nyt sitten eletään...painavampana, kuin mitä viime punnituksessa. Hupsis :D Ja täytyy kyllä nyt ihan suoraan myöntää, että vaa-alle nousu pelotti. Paljon. Tai sanotaanko niin, että olin kyllä valmis ottamaan vastaan sen lukeman, jonka vaaka meikäläiselle antaisi, sittä itseppähän olin tilanteeni kehittänyt ja nyt saisin siis "kärsiä" seuraukset. Mutta kovasti toivon, että vaakalukema jäisi alle 74 kilon. Alimmillaan se kun on jo ollut 70,9 kilossa.

En osannut tarkasti arvioida, että paljonko lukema on ylöspäin tullut, mutta kyllä mulla jokin haju silti oli. Ja se oli se, että vaakaan piirtyisi lukema 73,??. Vaikka olen herkutellut, syönyt leipää ja käynyt kebabillakin (tosin söin vain noin 2/5 rullakebabista), niin en mä nyt kuitenkaan NIIN paljon ole mätönnyt, että olisin ansainnut lkemaksi 74 kg tai yli.

Kun sinne vaa-alle sitten lopulta uskaltauduin, niin leuka kopsahti lattiaan. En käsitä, miten huono olen miettimään syömääni ruokamäärää ja ennen kaikkea herkkumäärää. Miten en siis lainkaan nyt mukamas näe, että paljonko syön ja onko se määrä vähän, paljon vai ihan helvetin paljon. En oikein osaa nyt suhtautua tuohon vaa-an näyttämään lukemaan, sillä mielestäni se on väärä. Kävin kyllä vaa-alla lähes 10 kertaa, joten kyllä se nyt se lukema vaan on ja piste. Mutta en siltikään ymmärrä, että miksi. Vaakaan piirtyi lukema 71,3 kg. Ihan kiva, mutta jotenkin...no en tiedä. Siis helkutin hienoa, että en juurikaan ottanut ns. takapakkia, mutta jotenkaan mä en nyt vaan ymmärrä. En keksi muuta selitystä, kuin että vaikka olenkin ns. possutellut, niin se possuttelu on kuitenkin nollut edes jokseenkin kohtuudessa. Mutta kyllä mä ihan oikeasti koin possutelleeni ihan kunnolla. En nyt toki samalla lailla, kuin mitä ennen. Mutta silti.

Oliskohan sitä sitten kuitenkin jo jotain tullut tässä matkanvarrella sitten siitä kohtuudesta opittua?
 
chef no mutta hei tuohan on hienoa!! et vaikka tulee possuteltua niin ei se aina välttis tarkota sitä +5kg...sun kroppas varmaan alkaa tiedostamaan jo sen et ollaan saavutettu paljon ja aletaan olemaan hyvissä lukemissa,vai mikä se sun paino tähtäys oli? en nyt ulkoo muista.

tääläkin syömiset menny hyvin,ja nyt oon jopa lenkkeillytin täs monena päivänä,plus ne liikunnat. et pe jos vaaka näyttäisi jotain kivaa.....

mööh kuinka sä sait noin paljon senttejä pois viikossa?? mäki haluun!!!
 
Huomenta :) Aamupaino oli 71,9kg. Söin kyllä aika ruhtinaallisesti viikonlopun 3 päivää, ja perjantaina meni alkoholijuomiakin kun juhlittiin. Mutta nyt maanantaina palasin taas ruotuun syömisten kanssa. Liikunta on sitä samaa kuin ennenkin: vien lapsen kävellen kouluun ja haen, sekä poljen kuntopyörää jaksamisen mukaan. Nyt täytyy tosiaan vaan muistaa, että edellinen viikonloppu oli todellakin poikkeus. Ettei jää possuttelu päälle :D
Mukavalta tuntuu mahtua jo pienempiin housuihin kuin aiemmin talvella :)
 
Taas ollaan loppuviikossa ja tän viikon syömiset mennyt tiukasti kiloklubiin :) Päivän kalorit n 1000 kaloria/pvä eli luulis painon tippuvan edes hiukan. Pyörä on liikkunut tällä viikolla tiuhaan ja kävelylenkilläkin käyty. Äsken meni kahvakuulatreeni ja viikonloppuna vesijuoksua...toiveikkaana maanantaiaamua odotellessa :)
 
Tässä menny lähes kuukaus persiilleen ja en oo vaa´allakaan käyny paitsi tänään vaatteet päällä; ei ollu onneks paino liikkunu suuntaan aivan älyttömiä. Yritän taas ottaa itteäni niskasta kiinni ja ois tarkotus alottaa huomenna 78 päivän laihdutushaaste.

Kiitosta vaan teille, jotka ootte jaksanu ketjuja hoidella ja päivitellä =)
 
mööh harmaana
89,5. Miten tää voikin olla näin vaikeeta. Kotona viikolla helppoa, mut auta armias, jos jossain kyläillään, missä herkkuja tarjolla. :( on kyllä niin läskipaska olo. Menkatki alko ja olo ku ilmapallolla.
 

Yhteistyössä