joku perkeleen valopää MUUTTAA tähän aikaan !

  • Viestiketjun aloittaja "tuohtunut"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
Suoritustason työt (tyyliin postinjakelut) varmasti, ihmisläheiset työt on hiukkasen eri, mutta jos sulla on tuo työmoraali niin onnea ;) Vakipaikat ja tulosta irtoaa varmasti.
Itse asiassa minulla on sanottu olevan hämmästyttävän hyvä työmoraali - ja tämä oli Suomessa, työmoraalin luvatussa maassa. Työni tuloksia on myös usein kehuttu. En ole suoritustason työssä enkä palveluammatissa ihmisten kanssa, vaan luovalla alalla. Tosin vakipaikkoja ei näillä aloilla olekaan, joten sitä ei tule koskaan irtoamaan. Palkkaakaan ei ilman tuloksia tule.

Jos mun kiinnostus työhön ns. hanttihommissa on ollut nolla, se ei tarkoita sitä, että en ole tehnyt töitäni kunnolla tai sitä, että työmoraalini on olematon. Joskus joku homma ei vain kiinnosta, turha paskaa on kuorruttaa. Paska on paska.
 
[QUOTE="harmaa";29633493]Itse asiassa minulla on sanottu olevan hämmästyttävän hyvä työmoraali - ja tämä oli Suomessa, työmoraalin luvatussa maassa. Työni tuloksia on myös usein kehuttu. En ole suoritustason työssä enkä palveluammatissa ihmisten kanssa, vaan luovalla alalla. Tosin vakipaikkoja ei näillä aloilla olekaan, joten sitä ei tule koskaan irtoamaan. Palkkaakaan ei ilman tuloksia tule.

Jos mun kiinnostus työhön ns. hanttihommissa on ollut nolla, se ei tarkoita sitä, että en ole tehnyt töitäni kunnolla tai sitä, että työmoraalini on olematon. Joskus joku homma ei vain kiinnosta, turha paskaa on kuorruttaa. Paska on paska.[/QUOTE]

Hienoa mutta miten et ymmättä että suurin osa töistä vaatii hyvää vireystilaa?
 
vie ras
Hienoa mutta miten et ymmättä että suurin osa töistä vaatii hyvää vireystilaa?
Mä olen töissä labrassa, ja kärsin unettomuudesta. Enkö siis voisi koskaan mennä töihin, kun yleensä nukun sen 4-5 tuntia yössä, huonosti? Voin sanoa, ettei mun vireystila ole kovinkaan usein kohdallaan, vaikka mm. vastaan työssäni veren sopivuudesta potilaalle? Kumma juttu, että vaikka välillä on työt vituttanut ja olen monestakin asiasta eri mieltä kuin pomo, silti mun työmoraali on kohdallaan ja mua on kehuttu työntekijänä.

Koskaan en muuten ole ollut krapulan takia pois töistä.. en edes silloin parikymppisenä, mistään työstä.
 
"Rea Listi"
Palstan tyhmin-tittelin voittaa jälleen kerran Happygirl! :flower: Oikeasti toivon, että kyse on provosta koska ei kukaan voi olla noin tyhmä,yksinkertainen ja mustavalkoinen jankkaaja.
 
näin
[QUOTE="Rea Listi";29633672]Palstan tyhmin-tittelin voittaa jälleen kerran Happygirl! :flower: Oikeasti toivon, että kyse on provosta koska ei kukaan voi olla noin tyhmä,yksinkertainen ja mustavalkoinen jankkaaja.[/QUOTE]

Provoja tehtaileva sosiopaatti vie minun mielestäni voiton, kersat ovat tekosyy kaikkeen vielä kun kersat ovat 60-vuotiaita.
 
Mitähän olis töis sanottu jos olisin yks kerta soittanu, että en voi tulla töihin ku oon nukkunu kolmisen tuntia ku naapuris pidettiin jatkoja yöllä. Kyse kuitenki hoitoalasta jossa ollaan tekemisis sairaitten ihmisten ja heidän lääkkeitensä kans, Happygirlin logiikan mukaan en olisi saanu mennä töihin. Mitä väliä vaikka oli viikonloppu ja henkilökuntaa muutenki vähä, kyllä ne olis siä varmaan ilman mua pärjänny ja sanonu vain, että ei se mitää mee sä vain nukkumaan.
 
"noh"
Itse menisin auttamaan muutossa jos 1v kotihoidossa, kyllä yksi lapsi menee siinä sivussa toisessa kädessä. Koko päivä aikaa nukkua ja koko elämä. Tuon ikäisen aika oppia että maailma ei pyöri oman navan ympärillä.
 
"noh"
Kun itse synnyin äitiysloma oli 2 kk. Jos olisi saanut kotona olla lähes vuoden yhden lapsen kanssa, niin todellakin äidit olisivat olleet kiitollisia, hämmästyneitä, tehneet 10 vapaaehtoistyötä sivussa, lapsi pinnasänkyyn että ei ole tiellä. Tässä tapauksessa menneet auttamaan, lapsi sopeutuu ja menee sivussa. Maailma ei pyöri ap:n kersan ympärillä.

Tuota ennen ei äitiyslomaa edes ollut.
 
Kukaan, kukaan ei voi aina olla työssä täydessä vireystilassa.
Eikä se vielä merkitse ihmisen alhaista työmoraalia.

Ymmärrän kyllä, että on töitä, joissa on oltava todella skarppi, vaikkapa juurikin HG.n mainitsema kirurgin työ, tai vaikkapa bussinkuljettajan työ, molemissa ollaan vastuussa ihmishengistä. Joskaan en niitä sinällään toisiinsa vertaa, kunhan otin esimerkiksi.


Mutta uskallan väittää, että lasten ja nuorten kanssa työskentelevillä oli se sitten koulussa,päivähoidossa, laitoksessa jne. voi tulla työuransa aikana sellaisia työpäiviä eteen, joina se työteho ei ole se sata lasissa. Ja silti sitä voi hoitaa työnsä, ja vieläpä ihan kiitettävästi.

Ei hetkellinen valvominen kyllä vahvaa ammattitaitoa horjuta. Pitkäkestoinen univaje onkin sitten jo toinen juttu :(
 
juuris
Hienoa mutta miten et ymmättä että suurin osa töistä vaatii hyvää vireystilaa?
Ja miten sä et tajua, että sun päästäs puuttuu kokonaan se NORMAALIN ihmisen vireystila? Apua, mua oikeesti nolottaa, että olen vaivautunut lukemaan nää 10 sivua tätä hullun polkkaa, mutta kaitpa tästakin sen ymmärtää, että ittellään elo on oikeastaan aika kivasti mallissaan!
 
tituleeraaja
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Asuukohan rivitalossa kirurgeja? En tunne kaikkia naapureitamme.
Voisinkohan käydä soittelemassa ovikelloja ja kysellä, että mä vaan sitä, että josko tässä asunnossa asuisi joku kirurgi, että pitäiskö sen saada nukkua ?:xmas:

Yhdet molottajat täällä asuu kyllä. Ja niillä on muuten ainaki kaksi sohvaa.
 
[QUOTE="Rea Listi";29633672]Palstan tyhmin-tittelin voittaa jälleen kerran Happygirl! :flower: Oikeasti toivon, että kyse on provosta koska ei kukaan voi olla noin tyhmä,yksinkertainen ja mustavalkoinen jankkaaja.[/QUOTE]


Eikäkö vänkäpatsaan!:flower:
 

Yhteistyössä