joku perkeleen valopää MUUTTAA tähän aikaan !

  • Viestiketjun aloittaja "tuohtunut"
  • Ensimmäinen viesti
Asuukohan rivitalossa kirurgeja? En tunne kaikkia naapureitamme.
Voisinkohan käydä soittelemassa ovikelloja ja kysellä, että mä vaan sitä, että josko tässä asunnossa asuisi joku kirurgi, että pitäiskö sen saada nukkua ?:xmas:

Yhdet molottajat täällä asuu kyllä. Ja niillä on muuten ainaki kaksi sohvaa.
Lopeta jo, se oli vain yksi esimerkki ammattikunnasta joille soisin mielelläni kunnon yöunet. Mutta samalla tavalla minun esimies vaatii että töissä olen työkykyinen ja huolehdin itsestäni niin että olen läsnä 110% eikä niin että silmät ristissä teen hommat sinne päin enkä pysty antamaan itsestäni kaikkia "mehuja"

Mutta, tää lähti nyt hieman käsistä... En soittaisi poliisille minäkään jos hiljaisuusajan ulkopuolella ilmenisi muutto tai mitä vain ääniä (paitsi pahoinpitelyä). Eli samaa mieltä ollaan ! :)
 
Lopeta jo, se oli vain yksi esimerkki ammattikunnasta joille soisin mielelläni kunnon yöunet. Mutta samalla tavalla minun esimies vaatii että töissä olen työkykyinen ja huolehdin itsestäni niin että olen läsnä 110% eikä niin että silmät ristissä teen hommat sinne päin enkä pysty antamaan itsestäni kaikkia "mehuja"

Mutta, tää lähti nyt hieman käsistä... En soittaisi poliisille minäkään jos hiljaisuusajan ulkopuolella ilmenisi muutto tai mitä vain ääniä (paitsi pahoinpitelyä). Eli samaa mieltä ollaan ! :)

ei, mä haluan vielä olla eri mieltä. :D


;)
 
En haluaisi sellaista esimiestä.:O jos nyt vaihteeksi yritän vastata tosissani.

Toki esimiehellä on oikeus oletta alaisiltaan työhön sitotumista ja siihen panostamista.
Ja yksityiselämä ei saisi liiaksi vaikuttaa työhön, mutta olisi aika kamalaa, jos koskaan missään tilanteessa ei voisi mennä vähän vähemmillä läsnäoloprosenteilla.

Ihmisiä, kun ihmisten kanssa työksentelevätkin ovat.
 
tituleeraaja
En haluaisi sellaista esimiestä.:O jos nyt vaihteeksi yritän vastata tosissani.

Toki esimiehellä on oikeus oletta alaisiltaan työhön sitotumista ja siihen panostamista.
Ja yksityiselämä ei saisi liiaksi vaikuttaa työhön, mutta olisi aika kamalaa, jos koskaan missään tilanteessa ei voisi mennä vähän vähemmillä läsnäoloprosenteilla.

Ihmisiä, kun ihmisten kanssa työksentelevätkin ovat.
Niin ja jokainen vastuullinen, aamulla töihin heräävä aikuinenhan käy joka ikinen ilta klo 22 nukkumaan ettei vaan työtehot kärsi o_O Eikä koskaan esim roiku kaksplussalla puoleenyöhön :saint: Apua enää 11 minuuttia armonaikaa :D
 
"huihai"
Ei jaksanut lukea kokonaan, koska ainoa idiootti tässä on ap. Muutojahan tapahtuu kohtuullisen harvoin (ellei ap. sit ole harvinaisen koopää ja naapurissa muutetaan jatkuvasti) ja erinäisistä syistä muutto aika ei aina sovi toisten muksujen nukkumarytmiin. Meillä esim. muutto meni myöhään, koska muutto kuorma tuli 700km. päästä...
Sopeudu normaali ääniin tai muuta omakotitaloon, jossa ei ole naapureita häiriköimässä. Kai ne kiinalaiset kirjoittelee jossain foorumilla, et muuttivat joidenkin sekopäiden naapuriin..
 
En haluaisi sellaista esimiestä.:O jos nyt vaihteeksi yritän vastata tosissani.

Toki esimiehellä on oikeus oletta alaisiltaan työhön sitotumista ja siihen panostamista.
Ja yksityiselämä ei saisi liiaksi vaikuttaa työhön, mutta olisi aika kamalaa, jos koskaan missään tilanteessa ei voisi mennä vähän vähemmillä läsnäoloprosenteilla.

Ihmisiä, kun ihmisten kanssa työksentelevätkin ovat.
Oikeus olettaa?? No kyllä se on ihan vesiselvä asia, ei tarvitse oletella tai arvella mitään. Ja mun esimies on yksi hienoimmista naisista kehen olen saanut tutustua, veikkaan että aika moni muukin ihailee häntä.

Varmaan ymmärrettiin pointti puolin ja toisin. =)
 
Oikeus olettaa?? No kyllä se on ihan vesiselvä asia, ei tarvitse oletella tai arvella mitään. Ja mun esimies on yksi hienoimmista naisista kehen olen saanut tutustua, veikkaan että aika moni muukin ihailee häntä.

Varmaan ymmärrettiin pointti puolin ja toisin. =)

mä vänkäisin asiasta vielä mielelläni, mutta voin lopetaakin:saint:

Tuohon 110 % työpanokseen aina ja jokapäivä en usko. En kenenkään kohdalla.
 
"sipsi"
Henkilökohtaisesti olisin aina mieluummin antanut itsestäni 110% panoksen mieluummin täällä kotona, omalle perheelle, vanhemmille, sisarusten perheille. En ole jaksanut sitäkään :(

Kenenkään ei tarvitse antaa 110% panosta yhtään mihinkään - tai anteeksi, ehkä omalle hyvinvoinnilleen :)

Olen itsekin toiminut aika hektisessä paikassa esimiehenä, ja en kyllä koskaan keneltäkään moista odottanut. Samoin omat aikuisopiskelijat ovat erinomaisen ymmärtäväisiä, saattavat kysyä, ettetkö taaskaan ole saanut nukuttua - ja ihan ilman kettuilua, aika monella näitä vaivoja itselläänkin.

Meidän korpikylällä asuu muuten kaksikin lääkäriperhettä :) Ihania ihmisiä - ja ihanat talot!
 
"123"
[QUOTE="teukka";29629731] Ja tämä oli sitten sarkasmia, pakko erikseen mainita sillä tuskin tämän yhden järki riittää sitä ymmärtämään.[/QUOTE]

Epäilen, että hän ei myöskään ymmärrä mitä sarkasmi tarkoittaa...
 
[QUOTE="sipsi";29636682]Henkilökohtaisesti olisin aina mieluummin antanut itsestäni 110% panoksen mieluummin täällä kotona, omalle perheelle, vanhemmille, sisarusten perheille. En ole jaksanut sitäkään :(

Kenenkään ei tarvitse antaa 110% panosta yhtään mihinkään - tai anteeksi, ehkä omalle hyvinvoinnilleen :)

Olen itsekin toiminut aika hektisessä paikassa esimiehenä, ja en kyllä koskaan keneltäkään moista odottanut. Samoin omat aikuisopiskelijat ovat erinomaisen ymmärtäväisiä, saattavat kysyä, ettetkö taaskaan ole saanut nukuttua - ja ihan ilman kettuilua, aika monella näitä vaivoja itselläänkin.

Meidän korpikylällä asuu muuten kaksikin lääkäriperhettä :) Ihania ihmisiä - ja ihanat talot![/QUOTE]

Höh, no ehkä olet antanut silti tarpeeksi. :)

Minä ainakin pidän tärkeänä että ihminen työssään on täysillä enkä ole koskaan tavannut ihmistä kuka ei olisi, se olis outoa. Itse ainakin koen että se ei vie mehuja vaan päinvastoin antaa enemmän kun voit olla itseesi tyytyväinen ja lähteä kotiin hyvillä mielin. Paljon mukavempi nähdä kavereita kun ei tarvitse ajatella mitä on jäänyt hampaankoloon ja tietää että on ollut aktiivinen, herkkä ja kaikkea mitä pitääkin. Ja esimiehen yksi tehtävistä on motivoida alaisiaan ja pistää heidät näyttämään parastaan. ;)
 
"Kirurgi"
Asuukohan rivitalossa kirurgeja?
Hep, asuu. Ja meidän molemmin puolin seinänaapureina asuu vielä lisää kirurgeja. Kerran kuulin huhun, että yksi kollega asui kerrostalossakin, muttei sitä saatu vahvistettua.

Pitäis kai mennä nukkumaan, mutta joka asunnossa molotetaan ja kolistellaan niin, että huomennakin työpanos jää siihen normaaliin 15%. Onneksi meillä on kuitenkin HG-91 verrattuna leppoisa kustannuspaikka, jossa ei "esimies vaadi että töissä olen työkykyinen ja huolehdin itsestäni niin että olen läsnä 110% eikä niin että silmät ristissä teen hommat sinne päin enkä pysty antamaan itsestäni kaikkia "mehuja"".

Pitänee soittaa poliisille ja kysyä, voisivatko ne viedä minut putkaan lepäämään.

(Tiedoksi eräälle, tämäkin oli sarkasmia)
 
.

Ehkä sitten lopetan osaltani tämän puolileikillisen ja lapsellisenkin vänkäämiseni tähän.
Kai valtaosa ihmisistä noin pääosin pyrkii työssään tekemään parhaansa. Tai lähemmäs parhaansa. Mutta kyllä minä ainakin sekä itselleni että muille, olen myös armelias, että on myös päiviä, jolloin ne resurssit eivät ole aina ihan täydessä terässä.

Pilkkaamatta uskoa, tai haluamatta siirtää keskusteluun hengellistä aspektia.. siteeraan virttä.. Niin kuin päiväs, niin on voimas aina...



ja näin se on.
 
"sipsi"
Minut on kasvatettu ajattelemaan (ja kasvatan samoin omaani ajattelemaan), että parhaasi kun yrität ja teet, se riittää.

Joskus se meikäläisen paras on vaan kovin matalalla, mutta ihan oikeasti; suvaitsevainen koetan olla. Niin myöhään muuttajaa, kuin tuota kylänkuulua naapuriammekin kohtaan. Kuskasin hänet tunti sitten muutaman kilometrin päässä olevalta huoltamolta kotiin - hänelle ei enää tarjoiltu. Hyvä naapuri on, vaikka aikanaan matki keskellä yötä koiran haukkua meidän pihamaalla (ja arvatkaapas haukkuiko meidän koirat), ja kerran hänet yhytin varastoomme sammuneenakin... Mutta lämmöllä häntäkin ajattelen, vaikkei hänkään niitä normitietoisempia asujia ehkä kaikilta osin ole.

Huoh, melatoonin vaikutusta odotellessa. Viime yönä heräsin klo 4.45 odottelemaan syttyykä se sota vai ei - tai ehkä se kuitenkin oli tuo työn rampauttama selkä joka taas itsestään yöaikaan muistutteli.
 
:hug:[QUOTE="sipsi";29636817]Minut on kasvatettu ajattelemaan (ja kasvatan samoin omaani ajattelemaan), että parhaasi kun yrität ja teet, se riittää.

Joskus se meikäläisen paras on vaan kovin matalalla, mutta ihan oikeasti; suvaitsevainen koetan olla. Niin myöhään muuttajaa, kuin tuota kylänkuulua naapuriammekin kohtaan. Kuskasin hänet tunti sitten muutaman kilometrin päässä olevalta huoltamolta kotiin - hänelle ei enää tarjoiltu. Hyvä naapuri on, vaikka aikanaan matki keskellä yötä koiran haukkua meidän pihamaalla (ja arvatkaapas haukkuiko meidän koirat), ja kerran hänet yhytin varastoomme sammuneenakin... Mutta lämmöllä häntäkin ajattelen, vaikkei hänkään niitä normitietoisempia asujia ehkä kaikilta osin ole.

Huoh, melatoonin vaikutusta odotellessa. Viime yönä heräsin klo 4.45 odottelemaan syttyykä se sota vai ei - tai ehkä se kuitenkin oli tuo työn rampauttama selkä joka taas itsestään yöaikaan muistutteli.[/QUOTE]
:hug:

Kyllä se unettomuus on ikävä seuralainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
tituleeraaja
[QUOTE="123";29636723]Epäilen, että hän ei myöskään ymmärrä mitä sarkasmi tarkoittaa...[/QUOTE]

Ei niin, koskapa ei ole mikään Nasan jäsen :xmas: (viittaan erääseen huippusuosittuun ketjuun) Joo en tykkää rienaamisesta, mutta koska olen 110 % varma siitä että hahmo on keksitty, en kanna huonoa omaatuntoa jos nyt vähän huvitellaan hoogeen kustannuksella (todennäköisesti kirjoittajalla on vähintään yhtä hauskaa)
 
hjkk
Mä mietin täs vaan, et miten se ap saa lapsensa pysymään hiljaisena yöaikaan AINA. Meillä ainakin raikui toisinaan öisin pitkään ja hartaasti kun pikkuneidit sille päälle sattui.
 

Yhteistyössä