hei peace, please. Älä sä mulle rupee, vai arvosteleksä vuokra-asumista.anteeks vaan mutta kirurgien arvolle ei sovi asua rahvaan seassa jossain vuokrakasarmissa
talot niillä on
:xmas:
hei peace, please. Älä sä mulle rupee, vai arvosteleksä vuokra-asumista.anteeks vaan mutta kirurgien arvolle ei sovi asua rahvaan seassa jossain vuokrakasarmissa
talot niillä on
no eihän kukaan täyspäinen asu vuokrallahei peace, please. Älä sä mulle rupee, vai arvosteleksä vuokra-asumista.
Käänteistä kettuilua, ite asuu palatsissa.|Ohei peace, please. Älä sä mulle rupee, vai arvosteleksä vuokra-asumista.
:xmas:no eihän kukaan täyspäinen asu vuokralla
eikä pankin talkkarina
Lopeta jo, se oli vain yksi esimerkki ammattikunnasta joille soisin mielelläni kunnon yöunet. Mutta samalla tavalla minun esimies vaatii että töissä olen työkykyinen ja huolehdin itsestäni niin että olen läsnä 110% eikä niin että silmät ristissä teen hommat sinne päin enkä pysty antamaan itsestäni kaikkia "mehuja"Asuukohan rivitalossa kirurgeja? En tunne kaikkia naapureitamme.
Voisinkohan käydä soittelemassa ovikelloja ja kysellä, että mä vaan sitä, että josko tässä asunnossa asuisi joku kirurgi, että pitäiskö sen saada nukkua ?:xmas:
Yhdet molottajat täällä asuu kyllä. Ja niillä on muuten ainaki kaksi sohvaa.
Lopeta jo, se oli vain yksi esimerkki ammattikunnasta joille soisin mielelläni kunnon yöunet. Mutta samalla tavalla minun esimies vaatii että töissä olen työkykyinen ja huolehdin itsestäni niin että olen läsnä 110% eikä niin että silmät ristissä teen hommat sinne päin enkä pysty antamaan itsestäni kaikkia "mehuja"
Mutta, tää lähti nyt hieman käsistä... En soittaisi poliisille minäkään jos hiljaisuusajan ulkopuolella ilmenisi muutto tai mitä vain ääniä (paitsi pahoinpitelyä). Eli samaa mieltä ollaan !
No seki vielä Eipä siinä, hauska näitä HG:n edesottamuksia on lukea, siis sellaisten bullsh**-suodattimien läpi. Eli hyvin kevyin mielinvarmaan vielä Utahin perän murtheella?
Oho. Kun ensimmäisellä sivulla olit soittamassa ja myös varmana siitä, että virkavalta kiiruhtaa pillit pauhuten paikalle hetkessä?Mutta, tää lähti nyt hieman käsistä... En soittaisi poliisille minäkään jos hiljaisuusajan ulkopuolella ilmenisi muutto tai mitä vain ääniä (paitsi pahoinpitelyä). Eli samaa mieltä ollaan !
Niin ja jokainen vastuullinen, aamulla töihin heräävä aikuinenhan käy joka ikinen ilta klo 22 nukkumaan ettei vaan työtehot kärsi Eikä koskaan esim roiku kaksplussalla puoleenyöhön :saint: Apua enää 11 minuuttia armonaikaaEn haluaisi sellaista esimiestä.:O jos nyt vaihteeksi yritän vastata tosissani.
Toki esimiehellä on oikeus oletta alaisiltaan työhön sitotumista ja siihen panostamista.
Ja yksityiselämä ei saisi liiaksi vaikuttaa työhön, mutta olisi aika kamalaa, jos koskaan missään tilanteessa ei voisi mennä vähän vähemmillä läsnäoloprosenteilla.
Ihmisiä, kun ihmisten kanssa työksentelevätkin ovat.
Oikeus olettaa?? No kyllä se on ihan vesiselvä asia, ei tarvitse oletella tai arvella mitään. Ja mun esimies on yksi hienoimmista naisista kehen olen saanut tutustua, veikkaan että aika moni muukin ihailee häntä.En haluaisi sellaista esimiestä.:O jos nyt vaihteeksi yritän vastata tosissani.
Toki esimiehellä on oikeus oletta alaisiltaan työhön sitotumista ja siihen panostamista.
Ja yksityiselämä ei saisi liiaksi vaikuttaa työhön, mutta olisi aika kamalaa, jos koskaan missään tilanteessa ei voisi mennä vähän vähemmillä läsnäoloprosenteilla.
Ihmisiä, kun ihmisten kanssa työksentelevätkin ovat.
Jos vanhat merkit pitävät paikkansa, en nuku vielä aikoihinJa joko kaikki nukkuvat?:O
vaiko vaan viisaasti vaikenevat.:ashamed:
Oikeus olettaa?? No kyllä se on ihan vesiselvä asia, ei tarvitse oletella tai arvella mitään. Ja mun esimies on yksi hienoimmista naisista kehen olen saanut tutustua, veikkaan että aika moni muukin ihailee häntä.
Varmaan ymmärrettiin pointti puolin ja toisin. =)
Hep, asuu. Ja meidän molemmin puolin seinänaapureina asuu vielä lisää kirurgeja. Kerran kuulin huhun, että yksi kollega asui kerrostalossakin, muttei sitä saatu vahvistettua.Asuukohan rivitalossa kirurgeja?