joku perkeleen valopää MUUTTAA tähän aikaan !

• Viestiketjun aloittaja "tuohtunut"
  • Ensimmäinen viesti
"Scarlett harmaana"
Mä itte oon töis paikas jossa yövuoroos voi olla todella hiljaasta. Ei oo pakosta koko yöksi jotaki tekemistä ja porukka nukkuu niin kyllä siinä on aikaa olla netis, syödä kaikes rauhas tms. Välillä sitte saattaa porukkaa kulkia ku eivät löydä vessaan, mutta ei niihinkää reissuuhin yleensä kauhian kauaa mee aikaa.

Se riippuu niin paikasta minkälaasia ne yövuorot on.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Huutelen puskista
Mitäköhän perkelettä minä juuri luin? Neljätoista sivua jotain niin hämmentävää, ettei ole kommentoitavaa. Onkohan tuolla Happyllä jokin diagnoosi, kun noin jaksaa vängätä koko maailmaa vastaan? Aivan kuin joku Breivik, oikeassahan hän on omasta mielestään, suorastaan maailmaa pelastamassa. Aivan sama järjen äänelle. Toivon ihan oikeasti tuon pikkulikan olevan todella onnistunut trolli. Muuten pelottaa!

---
Mitäköhän perkelettä minä juuri luin? Neljätoista sivua jotain niin hämmentävää, ettei ole kommentoitavaa. Onkohan tuolla Happyllä jokin diagnoosi, kun noin jaksaa vängätä koko maailmaa vastaan? Aivan kuin joku Breivik, oikeassahan hän on omasta mielestään, suorastaan maailmaa pelastamassa. Aivan sama järjen äänelle. Toivon ihan oikeasti tuon pikkulikan olevan todella onnistunut trolli. Muuten pelottaa!
Erona tosin on se, että Breivikikin jaksoi kerätä yli tuhat sivua aineistoa väitteidensä perusteiksi, mutta Happygirl vain vänkää vastaan ilman mitään perusteluita mistään väitteistään.

Huh sulla on synkkä sielunmaisema :O koita rauhoittua vaikka.

"Rainbow"
Siinäpähän epäilette, ei vaikuta mun elämään mitenkään.

Mulla on tapana olla oikeuden puolella, ja sympatiani tässä ketjussa oli aapeen puolella koska hänen pikkulapsi. Jos te haluatte korostaa oikeutta muuttaa ja häiritä toisia miten tykkää niin siitä vaan :)
Kuka tässä ketjussa muka on sanonut, että kerrostalossa saa häiritä toisia miten tykkää? Ei kukaan. Se on ihan vaan sinun oma tulkintasi.

Kerrostaloon muuttaminen on poikkeustilanne eikä siitä aiheutuvalle metelille voi mitään. Ei niitä kamoja voi uloskaan yöksi jättää, joten jos sitä muuttohommaa ei voi hoitaa kuin ilta-aikaan, niin vähän hankala saada kaikki valmiiksi ennen kymmentä, kahdeksasta puhumattakaan (oikeasti, missä helvetissä muka on tuollainen kerrostalo, jossa hiljaisuus alkaa klo 20?).

Mitä taas tuohon pikkulapseen tulee, niin yleensä kerrostalossa tosiaan alkaa hiljaisuus vasta kymmeneltä. Tämän täytyy myös pikkulasten äitien mukisematta hyväksyä. Ihan turha kenenkään äidin on mennä kahdeksalta naapurien ovelle riehumaan, että "turvat tukkoon, kun minun kullanuppuni yrittää nukkua!" Vaikka joku naapureista taipuisikin äidin tahtoon, niin osa ei kuitenkaan näin tekisi eikä isännöitsijälle valittaminen auttaisi, koska hiljaisuus alkaa vasta kymmeneltä. Eli jos lapsen nukkumaanmenoaika on klo 20, mutta lapsi herää pienimpäänkin risahdukseen, niin ei auta kuin vaihtaa asuinpaikkaa. Kerrostalossa kun eletään yhteisten sääntöjen eikä kenenkään yksittäisen asukkaan sääntöjen mukaan.

"vierasvieras"
[QUOTE="Rainbow";29640405]Mitä taas tuohon pikkulapseen tulee, niin yleensä kerrostalossa tosiaan alkaa hiljaisuus vasta kymmeneltä.[/QUOTE]

Minä tiedän paikkoja (en tosin välttämättä kerrostaloja), joissa hiljaisuus alkaa vasta keskiyöllä.

"Rainbow"
[QUOTE="vierasvieras";29640559]Minä tiedän paikkoja (en tosin välttämättä kerrostaloja), joissa hiljaisuus alkaa vasta keskiyöllä.[/QUOTE]

Sopisi minulle. Yökyöpeli kun olen. :D

huomasi sattumalta googlesta
Muutimme kerrostalosta kerrostaloon. Muuttomatka oli 700 m.
Aamuyöstä alettiin lastata muuttoautoa (naapureille oli asiaa pahoiteltu), päivä meni ajaessa (rekan nopeudella, lainmukaiset tauot ...) Iltayöllä alettiin purkaa rekkaa uudessa paikassa. Emme olleet voineet etukäteen varoittaa, mutta kukaan ei valittanut, ja seuravina päivinä meidät toivotettiin iloisesti tervetulleiksi. Olivat tyytyväisiä, ettei meillä ollut koiraa eikä pianoa!

"V ieras"
Aamuyöstä alettiin lastata muuttoautoa (naapureille oli asiaa pahoiteltu), päivä meni ajaessa (rekan nopeudella, lainmukaiset tauot ...) Iltayöllä alettiin purkaa rekkaa uudessa paikassa. Emme olleet voineet etukäteen varoittaa, mutta kukaan ei valittanut, ja seuravina päivinä meidät toivotettiin iloisesti tervetulleiksi. Olivat tyytyväisiä, ettei meillä ollut koiraa eikä pianoa!
Melkonen ruuhka taisi olla kun koko päivä meni 700 metrin matkaan.

;)

huomasi sattumalta googlesta
No ei tietenkään heti aamuaikasella päästy lähtemään, kyseessä oli ison asunnon muutto, ja lastaus kesti. Neljännestä kerroksesta muutettiin, pieneen hissiin ei voinut mitään isompaa kaulustetta panna vaan suuri osa oli kannettava kierrerappusia pitkin. Olisi tullut liian kalliiksi palkata laumakaupalla miehiä koska heidänhän täytyi yöpyäkin. Liikenne oli tavallista. Muuttorekan ei sovi koheltaa, kun tavarat on saatava ehjinä perille. Kyseessä oli etukäteen sovittu urakka, joten eivät tahallaan viipyilleet, mutta taukoja pidettiin ja lakikin niitä vaatii. MITÄÄN ei särkynyt, ihan hyvin kaikki meni. Eikä tunnu naapurit kantavan kaunaa kummassakaan päässä.

Valittajat
Tuttavani ei saisi edes pieraista olohuoneessaan enään klo 19. Lapset syövät tuohon aikaan vielä joissain perheissä iltapalaa ja alakerran muija uhkaa poliisilla kun lapsi tiputtaa vaikka lelun olkkarin lattialle. Hän teki myös ehdotuksen että voisiko he olla klo 19 alkaen pois tuolta olkkarista. Hänellä on yksi lapsi(valittajalla) tuttu otti yhteyttä isännöitsijään ja hän ymmärsi täysin ettei 1v lasta sidota klo 19 kiinni eikä lelut leiju ilmassa. Itse en kyllä pienestä hätkähdä jos normi ääniä kuuluu vaikka klo olisi jo yli sen 22.00

kolehmainen
Ihan OT. Mutta kkiinnostaa tietää. Mitkä ovat lainmukaiset tauot rekalle 700m. matkalla?

Yhteistyössä