joku perkeleen valopää MUUTTAA tähän aikaan !

  • Viestiketjun aloittaja "tuohtunut"
  • Ensimmäinen viesti
"123"
Ei niin, koskapa ei ole mikään Nasan jäsen :xmas: (viittaan erääseen huippusuosittuun ketjuun) Joo en tykkää rienaamisesta, mutta koska olen 110 % varma siitä että hahmo on keksitty, en kanna huonoa omaatuntoa jos nyt vähän huvitellaan hoogeen kustannuksella (todennäköisesti kirjoittajalla on vähintään yhtä hauskaa)
Täytyy myöntää, että hg on kyllä ihan hyvin rakennettu hahmo :D
 
[QUOTE="123";29636905]Täytyy myöntää, että hg on kyllä ihan hyvin rakennettu hahmo :D[/QUOTE]

Siinäpähän epäilette, ei vaikuta mun elämään mitenkään.

Mulla on tapana olla oikeuden puolella, ja sympatiani tässä ketjussa oli aapeen puolella koska hänen pikkulapsi. Jos te haluatte korostaa oikeutta muuttaa ja häiritä toisia miten tykkää niin siitä vaan :)
 
Siinäpähän epäilette, ei vaikuta mun elämään mitenkään.

Mulla on tapana olla oikeuden puolella, ja sympatiani tässä ketjussa oli aapeen puolella koska hänen pikkulapsi. Jos te haluatte korostaa oikeutta muuttaa ja häiritä toisia miten tykkää niin siitä vaan :)
Entäs jos niillä vinosilmä-japanialaisillakin oli pikkulapsi tai useampi? Oisko niiden pitänyt nukkua muuttoautossa ettei vaan kantaväestön arvokkaampi pikkulapsi häiriinny?
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
"sipsi"
Nyt olen varmaan hirveä vänkääjä, mutta ei varmaan kenellekään tule peruuttamattomia vaurioita, jos yhtenä iltana ei puolin tai toisin 1v ole unilla klo 20.

Herranen aika, meillä ei koskaan lapsi tuossa iässä tuohon aikaan nukkunut. Onneksi. Kauheaa olisi ollut, jos olisi joutunut könyämään jo aamukuudelta ylös. Onhan tuo kuitenkin kunnon kansalaiseksi kasvanut. Otti äidin yövälvomisrytmin jo kohdussa vissiin :)
 
---
Happygirlin täytyy saada olla täysin rauhassa hiljaisuuden jälkeen herätäkseen virkeänä töihin kello seitsemäksi, mutta tuota virkeänä heräämistä ei selkeästi estä se, että roikkuu täällä pitkin yötä?
 
"Sirkkeli"
Hitto, ikinä muuttais taloon jossa hiljaisuusaika on 20-06. luultavasti joku senioritalo? Tosin nykyajan vanhuksetkin valvoo usein puoleen yöhön vähintään, ainakin meidän talossa.

pikkusen kun antais joustoa elämässä, niin olisi itselläänkin paljon mukavampi olo.
 
[QUOTE="sipsi";29637023]Olen ollut töissä sellaisella osastolla, jossa molemmille yököille riitti väliin töitä niin, ettei veskiin ehditty. Ei aina, mutta kun tällainen yö sattui, syötiin eväätkin vuorotellen lennosta.

Nettiin ei ehditty ikinä.[/QUOTE]

Juu, toki aina jotain pientä hommaa on ja joskus joku pomppii hereillä yli keskiyöhön mutta pääosin on tosi tylsää. Riippuen työparista välillä intoudutaan leipoo jne., joskus esimies on laittanut viikkorahojen jaot yököille, mut siinäkään ei mee koko yötä.
 
110% panostusta olisi, jos valmistelisit jotain tulevia töitäsi tai vaikka joutessasi opiskelisit jotain työhösi liittyvää. Netissä roikkuminen on pelkkää lorvailua, vaikka mitä väittäisit.
No totta kai sitä tekee mielessään, mutta ei kai yövuoroja kukaan käytä täysin suunnitteluun tai opiskeluun kun tämä työ on täysin tiimityötä. Yhdessä päätetään ja palaveerataan tulevista jutuista, eikä yksin tehdä suunnitelmia kun olosuhteet muuttuu ja jokainen pv on erilainen.
 
tituleeraaja
[QUOTE="sipsi";29637023]Olen ollut töissä sellaisella osastolla, jossa molemmille yököille riitti väliin töitä niin, ettei veskiin ehditty. Ei aina, mutta kun tällainen yö sattui, syötiin eväätkin vuorotellen lennosta.

Nettiin ei ehditty ikinä.[/QUOTE]

Joo tämä on aina yhtä hämmentävää: roikkuminen työajalla netissä. Siis ei siinä jos tekemistä ei ole ja pakko jotenkin saada aika kulumaan. Kuulostaa vaan niin utopistiselta koko ajatus, ei vastaa omaa käsitystä palkallisesta työajasta.
 

Yhteistyössä