Mitäs hottis? Täällä soiPäivää murmelit!:kiss:
Mun ei pitäis olla täällä, mutta jos kahvikupillisen (pannullisen) ajan selailee niin ei sitä varmaan lasketa.:saint:
päivää :kiss:Päivää murmelit!:kiss:
Mun ei pitäis olla täällä, mutta jos kahvikupillisen (pannullisen) ajan selailee niin ei sitä varmaan lasketa.:saint:
No mukamas olis kiire. Päässä taitaa viirata kun ajattelen että mihinkäs tässä kiire valmiissa maailmassa.Mitäs hottis? Täällä soi
[video=youtube;ab9176Srb5Y]http://www.youtube.com/watch?v=ab9176Srb5Y[/video]
kyllä se siitä, ne työkamuthan jeesaa alkuun ja neuvoo kun kysyt:wave: Päivää kaikille!
Olikin ihan mukava päivä kaikenkaikkiaan vaikka alkuun jännitti ja hermostutti.
Nyt olis sitten pariks kuukaudeksi harjottelusopparit tehtynä, pääsen koklaa toimisto- ja avustavia kirjanpitohommia nyt se sitten vasta jänskättääkin...
Super upeeta!! Onneks olkoon.:flower:Se oli sitten siinä! Hyvä minä. Jaksoin olla hereillä kaksi vuotta melkein joka tunnilla!! Yks harkka on vielä taputeltava näyttöineen, mut mä oon niin noheva tyttö töissä että tää on teoriassa jo paketissa, pitää vaan mennä viisi viikkoa paikalle ja loistaa olemassaolollaan sittenpä voikin jäädä sinne töihin. Sanoinkin haastattelussa jo et mulla on tokarissa pelkkiä kiitettäviä et SILLÄ EHDOLLA Tuun teille töihin että saan viimesestäkin harkasta kolmosen.. on tää huippu ala tällä hetkellä näillä leveyksillä kun työnantajat polvillaan rukoilee että tule meille.. Ei vois hoitoalalle parempaan saumaan valmistua..
Ps.tyttö on hiihtoloma reissulla ja soitti pyhätunturilta jolla on laskettelemassa ihan ekaa kertaa ja tuumas et tää on ihan helppoa, eikä pelota kun laskee silmät kiinni! :O
Kiireisesti.:snotty:Moi!
Miten täällä on herkuilla viikko alkanut?
No voi sinua. Tulitkohan ees kunnolla puhtaaksi kun yksin koitit pärjätä.. :|Kävin suihkussa ja ei ollut ketään pesemässä mua. :'(
Piti googlettaa kuitenkin.. Hienot näkyy olevan maisematPyhätunturi sijaitsee Itä-Lapissa, Pelkosenniemellä
oon käyny monet kerrat, hieno paikka
Pitänee tehdä tarkistus.No voi sinua. Tulitkohan ees kunnolla puhtaaksi kun yksin koitit pärjätä.. :|
Eipä nuo minun kurssit mitään ydin fysiikkaa olleet. Aika helpolla tuolta koulusta saa paperit ulos kun viitsii edes vähän kuunnella.Onnea Laura :flower:
Mulla ei ihan ole yhtä hieno rivi noissa yo:n papereissa, laskeskelin et keskiarvo on 4,8 :ashamed: Tarttis hiukan petrata. No, nyt tulee pieni tauko opiskeluun kun teen pienen sivuloikan välillä työelämään - menen koittamaan et osaanko olla enää vieraalla töissä.
Kamalaa.Kävin suihkussa ja ei ollut ketään pesemässä mua. :'(