joku perkeleen valopää MUUTTAA tähän aikaan !

  • Viestiketjun aloittaja "tuohtunut"
  • Ensimmäinen viesti
"harmaa"
So? Vaikka tekisin siivojan työtä niin mulla on oikeus tai paremminkin velvollisuus tehdä se täydessä työkyvyssä. Meidänkin työ vaatii täyttä läsnäoloa ja on aivan turha mennä sinne puolikuntoisena henkisesti tai fyysisesti.
Mulla on kyllä ollut sellaisia töitä, jotka eivät ole oikeasti kiinnostaneet pätkääkään. En ole siis ollut niissä oikeastaan koskaan täysin läsnä. Olisiko pitänyt aina soittaa työnantajalle, että "sori, tämä päivä kuulostaa hemmetin tylsältä. En usko, että voin olla täysin läsnä, eli en tule tänään töihin"... :) Useimmat työt voi oikeasti tehdä silmät puoliummessa toisella kädellä eikä kukaan huomaa eroa. (Itse asiassa useimmat työt tehdäänkin niin.)
 
"sipsi"
Ajattelepas kirurgia. Siinä hommassa pienikin epätarkkuus ja väsymystila voi kostautua keskittymisessä ja aika kriittisten työtehtävien hoidossa. Toisaalta kuka suomalainen hyvänsä haluaa tehdä työnsä mahdollisimman hyvin ja kun työaika alkaa niin olla skarppi, koska siitä maksetaan. Työmoraali on jokaisella.

Yöt!
Tuota... mulla on työuraa takana vuosissa enemmän kuin sinulla ikää, jos nimimerkkisi kertoo syntymävuotesi.

Pakko tunnustaa, että tähän neljännesvuosisataan on jokunenkin työpäivä mahtunut, jolloin en ole edes halunnut tehdä työtäni mahdollisimman hyvin :( Ja huonouninen kun olen, niin erittäin harvassa on aamut, jolloin menen skarppina töihin... virkistyn sitten päivää kohden - tahikka en :) Työni kyllä teen, enkä jää työpäivinä kotiin väsyttääpä kuinka hyvänsä.

ja kyllä, olen Suomalainen. Mietin kyllä pää hiessä täällä miten kansalaisuus vaikuttaa työmoraaliin... ja miten voi olla varma, että se on jokaisella?
 
[QUOTE="harmaa";29633323]Mulla on kyllä ollut sellaisia töitä, jotka eivät ole oikeasti kiinnostaneet pätkääkään. En ole siis ollut niissä oikeastaan koskaan täysin läsnä. Olisiko pitänyt aina soittaa työnantajalle, että "sori, tämä päivä kuulostaa hemmetin tylsältä. En usko, että voin olla täysin läsnä, eli en tule tänään töihin"... :) Useimmat työt voi oikeasti tehdä silmät puoliummessa toisella kädellä eikä kukaan huomaa eroa. (Itse asiassa useimmat työt tehdäänkin niin.)[/QUOTE]

Suoritustason työt (tyyliin postinjakelut) varmasti, ihmisläheiset työt on hiukkasen eri, mutta jos sulla on tuo työmoraali niin onnea ;) Vakipaikat ja tulosta irtoaa varmasti.
 
Montakohan kertaa pomolle menisi läpi soitto "naapuriin muutettiin illalla klo 22, en saanut oikein nukuttua enkä tunne olevani työterässä. Jään kotiin tänään". Mun pomo saattaisi sanoa jo ekasta moisesta puhelusta että sopii, nuku ihan rauhassa vaikka muutama viikko ja onnea työnhakuun
 
"teukka"
Montakohan kertaa pomolle menisi läpi soitto "naapuriin muutettiin illalla klo 22, en saanut oikein nukuttua enkä tunne olevani työterässä. Jään kotiin tänään". Mun pomo saattaisi sanoa jo ekasta moisesta puhelusta että sopii, nuku ihan rauhassa vaikka muutama viikko ja onnea työnhakuun
Sä et kato vaan ymmärrä hgirlin naapurissa asuu kirurgi ja astronautti, se on pikkusen eri juttu, niinkuin kaikkien meidän naapurissa.
 
[QUOTE="sipsi";29633344]Tuota... mulla on työuraa takana vuosissa enemmän kuin sinulla ikää, jos nimimerkkisi kertoo syntymävuotesi.

Pakko tunnustaa, että tähän neljännesvuosisataan on jokunenkin työpäivä mahtunut, jolloin en ole edes halunnut tehdä työtäni mahdollisimman hyvin :( Ja huonouninen kun olen, niin erittäin harvassa on aamut, jolloin menen skarppina töihin... virkistyn sitten päivää kohden - tahikka en :) Työni kyllä teen, enkä jää työpäivinä kotiin väsyttääpä kuinka hyvänsä.

ja kyllä, olen Suomalainen. Mietin kyllä pää hiessä täällä miten kansalaisuus vaikuttaa työmoraaliin... ja miten voi olla varma, että se on jokaisella?[/QUOTE]

No mitä sitten? Olen minäkin soittanut esimiehelle kerran krapulan takia ja pari kertaa menkkojen takia etten voi tulla töihin, mutta silloin hänellä on sentään mahdollisuus hankkia sijainen. En todellakaan ole niistä ylpeä. Kuitenkin kun työovesta astutaan sisään niin silloin ollaan joko töissä satasella tai ei olla ollenkaan ja hankitaan sijainen, mutta työ ei saa kärsiä omista henkilökohtaisista vaikeuksista. Piste.
 
No mitä sitten? Olen minäkin soittanut esimiehelle kerran krapulan takia ja pari kertaa menkkojen takia etten voi tulla töihin, mutta silloin hänellä on sentään mahdollisuus hankkia sijainen. En todellakaan ole niistä ylpeä. Kuitenkin kun työovesta astutaan sisään niin silloin ollaan joko töissä satasella tai ei olla ollenkaan ja hankitaan sijainen, mutta työ ei saa kärsiä omista henkilökohtaisista vaikeuksista. Piste.
Kannattaasko jättää ryyppäämättä jos pitää seuraavana päivänä töihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"sipsi"
No mitä sitten? Olen minäkin soittanut esimiehelle kerran krapulan takia ja pari kertaa menkkojen takia etten voi tulla töihin, mutta silloin hänellä on sentään mahdollisuus hankkia sijainen. En todellakaan ole niistä ylpeä. Kuitenkin kun työovesta astutaan sisään niin silloin ollaan joko töissä satasella tai ei olla ollenkaan ja hankitaan sijainen, mutta työ ei saa kärsiä omista henkilökohtaisista vaikeuksista. Piste.
En katso henkilökohtaiseksi vaikeudeksi sitä, että naapurissa tehdään muuttoa klo 20 illalla :) Ja itse en koskaan ole sellaista krapulaa hankkinut, jos tiedän seuraavana aamuna olevan työpäivän, etten olisi töihin kyennyt (kröhömmm, kiilloitan täällä samalla sädekehääni :) )

Mutta nyt tämä alkaa olla jo niin loppuunkaluttu luu meikäläiselle tämä ketju, että toivotan hyvät yöt kaikille. Höpöhöpö ja huomenissa sitten lissää :)
 
[QUOTE="sipsi";29633369]En katso henkilökohtaiseksi vaikeudeksi sitä, että naapurissa tehdään muuttoa klo 20 illalla :) Ja itse en koskaan ole sellaista krapulaa hankkinut, jos tiedän seuraavana aamuna olevan työpäivän, etten olisi töihin kyennyt (kröhömmm, kiilloitan täällä samalla sädekehääni :) )

Mutta nyt tämä alkaa olla jo niin loppuunkaluttu luu meikäläiselle tämä ketju, että toivotan hyvät yöt kaikille. Höpöhöpö ja huomenissa sitten lissää :)[/QUOTE]

Halusin vain sanoa ettei joku käsitä et kiilottelen sädekehääni, koska en tietysti ole täydellinen työntekijä mutta joo, eiköhän tää jauhanta ollut tässä!
 
vier ass
Ajattelepas kirurgia. Siinä hommassa pienikin epätarkkuus ja väsymystila voi kostautua keskittymisessä ja aika kriittisten työtehtävien hoidossa. Toisaalta kuka suomalainen hyvänsä haluaa tehdä työnsä mahdollisimman hyvin ja kun työaika alkaa niin olla skarppi, koska siitä maksetaan. Työmoraali on jokaisella.

Yöt!
Kirurgit ei asu vuokrakerrostaloissa... Jos ne ylipäätään asuu kerrostaloissa, niin ne voi ostaa kaksi ylintä kerrosta, niin on riittävän hiljaista.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
"toimi"
Ilman muuta ymmärrän ja olettaisin naapureiden olevan pahoillaan ja häpeissään. Ei mua vapaapäivänä haittais yhtään, mutta jos työvuoro alkaa klo seiska niin kiva olis saada nukkumisrauha ettei asiakkaiden ja työparin tarvitse kärsiä, kova väsymyshän vastaa humalatilaa.
Musta tuntuu, että sun mahdollinen väsymys on asiakkaidesi ja työparisi pienin murhe :D
Sun arvostelukyky, luetun ymmärtäminen ja vuorovaikutustaidot on jotain koomapotilaan tasoa.
Oikeasti, hiljenny hetkeksi, nainen. Sä käyt täällä ihan eri keskustelua muiden kanssa.

...ja 10 sivua tätä?! Onko mormonirintamalla juttu kuivahtanut, kun joudut tällaista jankuttamaan?
 
[QUOTE="toimi";29633395]Musta tuntuu, että sun mahdollinen väsymys on asiakkaidesi ja työparisi pienin murhe :D
Sun arvostelukyky, luetun ymmärtäminen ja vuorovaikutustaidot on jotain koomapotilaan tasoa.
Oikeasti, hiljenny hetkeksi, nainen. Sä käyt täällä ihan eri keskustelua muiden kanssa.

...ja 10 sivua tätä?! Onko mormonirintamalla juttu kuivahtanut, kun joudut tällaista jankuttamaan?[/QUOTE]

No täällähän suurin osa oli sitä mieltä ettei heitä haittaisi lainkaan jos muutot tapahtuisi yöaikaan, vaikka omat lapset valvoisi sen takia ja töihin meno olisi aamulla. Siitä mä olen sitä mieltä että saattais hieman keittää ja lähteä soitto poliisille, he päättävät ottavatko sen tehtäväkseen vai ei.

Ei ole :( Mä olen itse asiassa nyt aika erakkona, en ole käynyt edes salilla ettei ketään tuttua tulisi vastaan. Poitsukka on työreissussa, palaa loppuviikosta<3
 
No täällähän suurin osa oli sitä mieltä ettei heitä haittaisi lainkaan jos muutot tapahtuisi yöaikaan, vaikka omat lapset valvoisi sen takia ja töihin meno olisi aamulla. Siitä mä olen sitä mieltä että saattais hieman keittää ja lähteä soitto poliisille, he päättävät ottavatko sen tehtäväkseen vai ei.

Ei ole :( Mä olen itse asiassa nyt aika erakkona, en ole käynyt edes salilla ettei ketään tuttua tulisi vastaan. Poitsukka on työreissussa, palaa loppuviikosta<3
Ei muutto aina automaattisesti tarkoota hirvittävän metelin pitämistä.
 
Kyllä siitä hissin ääniä, kolinaa ja ramppaamista tulee, useimmiten kestää useita tunteja.
Ei kaikki asu kerrostalos. Eikä joku hissin ääni voi olla niin häirittevä. Tuon logiikan mukaan yöllä töistä tuleva ei saisi tulla kotiinsa ettei vain kukaa häiriinny.

Eikä sitä muuttoa oikiasti tarvitte suorittaa mahdollisimman suurella äänellä. Aika herkkähipiä pitää ihmisen olla jos joka rasahdus saa heräämään.
 
Ei kaikki asu kerrostalos. Eikä joku hissin ääni voi olla niin häirittevä. Tuon logiikan mukaan yöllä töistä tuleva ei saisi tulla kotiinsa ettei vain kukaa häiriinny.

Eikä sitä muuttoa oikiasti tarvitte suorittaa mahdollisimman suurella äänellä. Aika herkkähipiä pitää ihmisen olla jos joka rasahdus saa heräämään.
:LOL::headwall: Ei kaikki muuta.
 
vier ass
Noup, lääkärit on yllättävän vaatimattomia ja ei-rahakeskeisiä.

Mut ihansama, ajattele mitä tykkäät sinäkin!!
Kaikki mun tuntemat lääkärit (noin tusina) asuvat hulppeissa omakotitaloissa.

Siitäkin huolimatta, että ovat mukavia, realistisia, ymmärtäväisiä ja ei-rahakeskeisiä ihmisiä.

Itsekin siis panostan eniten siihen omaan rauhaan, vähemmän muuhun omaisuuteen. Todella paljon vähemmän siihen muuhun omaisuuteen.
 
Kaikki mun tuntemat lääkärit (noin tusina) asuvat hulppeissa omakotitaloissa.

Siitäkin huolimatta, että ovat mukavia, realistisia, ymmärtäväisiä ja ei-rahakeskeisiä ihmisiä.

Itsekin siis panostan eniten siihen omaan rauhaan, vähemmän muuhun omaisuuteen. Todella paljon vähemmän siihen muuhun omaisuuteen.
No mun lääkäri-appiukko ajaa todella romu autolla ja käyttää ikivanhaa puhelinta, samoin toinen tuntemani lääkäri on äärimmäisen saita ja asuu huonohkolla asuinalueella. Se niin riippuu luonteesta täysin.
 
"harmaa"
No mun lääkäri-appiukko ajaa todella romu autolla ja käyttää ikivanhaa puhelinta, samoin toinen tuntemani lääkäri on äärimmäisen saita ja asuu huonohkolla asuinalueella. Se niin riippuu luonteesta täysin.
Ja mun tuttavapiirissä eräs lääkäriperhe ihan oikeasti osti kerrostalosta yhden koko kerroksen eivätkä muutenkaan eläneet äärettömän vaatimattomasti. Mukavia ihmisiä kyllä olivat, ei siinä mitään.
 
[QUOTE="harmaa";29633489]Ja mun tuttavapiirissä eräs lääkäriperhe ihan oikeasti osti kerrostalosta yhden koko kerroksen eivätkä muutenkaan eläneet äärettömän vaatimattomasti. Mukavia ihmisiä kyllä olivat, ei siinä mitään.[/QUOTE]

Kiva, saahan sitä elää varojensa mukaan
 

Yhteistyössä