No tuos tapauksessa niin toki. Kerro sopivaa suuntaa luudalle niin lähden rykimään sitä käyntiinviiniäkin virtailevi
siideriä sihisevi
No tuos tapauksessa niin toki. Kerro sopivaa suuntaa luudalle niin lähden rykimään sitä käyntiinviiniäkin virtailevi
siideriä sihisevi
tilanteessa sopinee ehdottaa että anna luudallekkin pikku ryyppiNo tuos tapauksessa niin toki. Kerro sopivaa suuntaa luudalle niin lähden rykimään sitä käyntiin
palatsimme erottaa kun pääkaupunkiseudulle karahtaa.No tuos tapauksessa niin toki. Kerro sopivaa suuntaa luudalle niin lähden rykimään sitä käyntiin
Jos on luutajuoppo, niin tarkottaako se sitä kun lentelee luudalla kännissä vai sitä että luuta on kännissätilanteessa sopinee ehdottaa että anna luudallekkin pikku ryyppi
eikö tuo siitä virkistyne
Se on sama kun rattijuoppo. Eli silloinhan ratti on kännissä ja kääntyilee miten sattuu..Jos on luutajuoppo, niin tarkottaako se sitä kun lentelee luudalla kännissä vai sitä että luuta on kännissä
Mene mene äkkiä pois. Täällä on noita joka häätää arvostelijat luutan kanssa ulos ketjusta |ORaiskaatteko tekin lapsia
Jospa juosten jolkottaisin, kirivästi kiihtyen.palatsimme erottaa kun pääkaupunkiseudulle karahtaa.
Eiks se mee näin...Mistä tietää, että siskon menkat on alkanut?
Siitä kun isän penis maistuu vereltä.
:tirsk:Eiks se mee näin...
Rane päivittelee Keijolle: Tiesitkö muuten että naapurin Pena on homo????????????
Keijo: Ihan tosi??? Mistä sä tiedät????
Rane: No kun sen muna maistu ihan pas*alta.
Luudalla liukkaasti lennellen,Jospa juosten jolkottaisin, kirivästi kiihtyen.
Kerkeäisin kylään kymmeneksi.
Jano jäytää jättiläismäisesti juostessa.
Vodkan virkistävän voisin viinan verukkeena vetästä.
:O et sie oo syönyt mitään tänään?Pitäisköhän muuten syödä aamupalaa, alkais vähän tuntuun siltä että nälkä tulee.
Kahvia ja äskön muutaman namusen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29618664::O et sie oo syönyt mitään tänään?
mä tässä just mietin selllaista pientä iltapalan ja yöpalan välipalaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29618664::O et sie oo syönyt mitään tänään?
laitappa nyt jotain murua rinnan alle ettei käy niinkuin mustalaisen hevoselleKahvia ja äskön muutaman namusen.
Sen lisäks oon nielly kiukkuni ihan kiitettävästi!
No kerro sää joku pirtee uus?vanhoja ja väsyneitä vitsejä...
#105459No kerro sää joku pirtee uus?
Nyt syömään ja nopeasti. Pelkällä kiukun nielemisellä saat happamia röyhtäisyjä korkeintaan.Kahvia ja äskön muutaman namusen.
Sen lisäks oon nielly kiukkuni ihan kiitettävästi!
Kah ku en ees huomannu. Aika hyvä!#105459
Mie rouskutan turkinpippureita. Niitä on piilossa verkkatakin taskussa :ashamed:.mä tässä just mietin selllaista pientä iltapalan ja yöpalan välipalaa.
Ja kirahvi syö aamupalaa. :O
Kyllä äiti, mää syön heti kun toi per..saat... siis rakas jälkeläiseni on nukahtanut ja saan syödä lämpimän leipäni lämpimänä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29618707:Nyt syömään ja nopeasti. Pelkällä kiukun nielemisellä saat happamia röyhtäisyjä korkeintaan.