The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
onnistu muuten päälle toivoin se pojan tekemä pulled pork

suosittelen kokeilemaan
Roger roger!

Kyllähän nyt remppareiskalle revitty sika on tehtävä!

Huuhtasitko marinadin pois?



Tässä just räknäilin että olenhan mä tehnyt revittyä lihaa, mutta naudan kulmapalasta. Sitähän mää aina laitan venäläiseen perunasalaattiin! Se oikein sulaa suussa kun riittävästi kauan keitteleepi.:p
 
Roger roger!

Kyllähän nyt remppareiskalle revitty sika on tehtävä!

Huuhtasitko marinadin pois?



Tässä just räknäilin että olenhan mä tehnyt revittyä lihaa, mutta naudan kulmapalasta. Sitähän mää aina laitan venäläiseen perunasalaattiin! Se oikein sulaa suussa kun riittävästi kauan keitteleepi.:p
se mitään huuhellu kun annettiin vaan olla tuntikausia uunissa miedolla lämmöllä

mitä on venäläinen pottusalaatti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29618338:
Kuinka kauan Ruutis teillä oli uunissa nyhtöpossu? On näköjään hyvin erillaisia reseptejä netti pullollaan. Osassa kypsennys reilu kolme tuntia. Yhdessä jopa yli kuusi tuntia.
poika pani sen kymmeneltä uuniin ja mää panin virran pois päältä kuudelta ja nostin pois seittemältä

eli kaikkinensa 9 tiimaa
 
kahvikirahvi
Täällä on sen verran hermot tiukassa että ruuvasin puolikkaan huoneesta lampun veke ettei se pääse räpsyttelemään sitä. Keino johon aika-ajoin on turvauduttava.
 
Tais olla kaikki. Tohon on hyvä ottaa koko perhe mukaan kuorimaan. Me tehdään uudeksvuodeks sellanen 10ltr kattilallinen tuota.:D:ashamed:
 
Musta noi paistien valmismarinaadit on jotkut tosi huonon makusia. Pitääköhän se nyt itse vielä marinoidakin. Sehän pitäis jo huomen illalla laittaa mausteineen säkkiin ja kylmään. Aamulla viskata uuniin.

Laittoko poika sen sian paistopussissa? Valeliko nesteellä välillä jos oli pussitta?
 
kahvikirahvi
Mun tuli äsken ikävä yhtä vanhaa kaveria johon tutustuin junassa.

Olin entisen kämppiksen kanssa junamatkalla, ja siinä vastapäätä istu rastapäinen poika lukemassa kirjaa. Me siinä sekoiltiin ja heitettiin jotain tyhmää läppää kaverin kanssa ja se poika naureskeli siinä. Aateltiin että taitaa olla hauska kirja, mutta mitä enemmän me räkätettiin niin se poikaki alko vaan enempi nauramaan, ja sitte kun oli ihan pakko kysyä että meillekö se nauraa ja siitä alettiin sitten juttelemaan. Ei olla pariin vuoteen taidettu nyt nähä kun asutaan kaukana ja perhe pitää kiireisenä, mutta vaihettiin just pari päivää sitten kuulumisia ja se meinaa tulla sukuloimaan lähiaikoina tänne hoodeille ja kylään meillekin :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä