The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Meikäläisellä alkaa pikkuhiljaa olemaan kohta oikeesti syytä alkaa kattelemaan uutta astiastoa jos pp hajottaa niitä tähän tahtiin. Nyt hajos jo toinen leipälautanen.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Ei noita taideta myydä enää. Sitä paitsi oon muutenkin koko astioihin kyllästyny ja halunnu pitkän aikaa uudet.
Kevät on uudistusten aikaa.:D

Mä olen jo alkanut suunnittelemaan uusia värejä seinille.:rolleyes:
Viikendinä lapset menis mummilaan. Tänään vissiin pitäis jo alkaa liehittelyt jos meinaa että pensselit paukkuu viikendinä.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
kahvikirahvi
Kevät on uudistusten aikaa.:D

Mä olen jo alkanut suunnittelemaan uusia värejä seinille.:rolleyes:
Viikendinä lapset menis mummilaan. Tänään vissiin pitäis jo alkaa liehittelyt jos meinaa että pensselit paukkuu viikendinä.:D
Tuu kylään viikonlopuks, otetaan jotain vettä väkevämpää :rolleyes: Mies hoitakoon rempan, jätät sille tarkat ohjeet ja mättäät turpaan sitten jos jotain menee pilalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Salla07
Töissä pitänyt tänään kevätsiivouspäivää =) kaikkea sitä tuleekin kerättyä. Nyt on hyllyt ja laatikot käyty läpi ja kaikki ylimääräinen poistettu. Tänään haen ison nipun tulppaaneja alkavan kevään kunniaksi ja yritän ylipuhua miestä ikkunoita pesemään (ei onnistu ikuna, mutta yrittää voi aina).

Kirahvihan voisi heittää uuden ketjun aiheesta.... lapseni x vuotta yksin pihalla, haittaakse ja voinhan mä samalla ottaa pari sidukkaa. Vastausryöppy on taattu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä