kahvikirahvi
Meikäläisellä alkaa pikkuhiljaa olemaan kohta oikeesti syytä alkaa kattelemaan uutta astiastoa jos pp hajottaa niitä tähän tahtiin. Nyt hajos jo toinen leipälautanen.
eiks se olis halvempaa ja yksinkertasempaa ostaa rikkoontuneen tilalle uus samanlainen?Meikäläisellä alkaa pikkuhiljaa olemaan kohta oikeesti syytä alkaa kattelemaan uutta astiastoa jos pp hajottaa niitä tähän tahtiin. Nyt hajos jo toinen leipälautanen.
Ei noita taideta myydä enää. Sitä paitsi oon muutenkin koko astioihin kyllästyny ja halunnu pitkän aikaa uudet.eiks se olis halvempaa ja yksinkertasempaa ostaa rikkoontuneen tilalle uus samanlainen?
oon pannu merkille että tuommosta tautia on liikkeelläEi noita taideta myydä enää. Sitä paitsi oon muutenkin koko astioihin kyllästyny ja halunnu pitkän aikaa uudet.
En tainnu monesti antaa taaperoille porsliineja. Muovilautasilta söivät ja muovimukeista joivat.Meikäläisellä alkaa pikkuhiljaa olemaan kohta oikeesti syytä alkaa kattelemaan uutta astiastoa jos pp hajottaa niitä tähän tahtiin. Nyt hajos jo toinen leipälautanen.
Aloita joku paljon kohinaa tuottava ketju.Jea, tänks. Kertokaas miten mä saan koko päivän taas kulumaan, ei niinku huvita yhtään.
Meilläkin taitaa olla sellaisia. Samassa setissä tuli sellainen pikkanen muki. Tai ainakin joku oli keksinyt laittaa samaan pakettiin, lahjaks saatiin.mun piltit söi pieniä semmosista paksuista muumilautasista jonka reuna oli muotoiltu kouruksi
kourua vasten sai appeen kätsysti lusikkaan
Miksei ne muovilautaset ole koskaan pudonneet lattialle??En tainnu monesti antaa taaperoille porsliineja. Muovilautasilta söivät ja muovimukeista joivat.
Kevät on uudistusten aikaa.Ei noita taideta myydä enää. Sitä paitsi oon muutenkin koko astioihin kyllästyny ja halunnu pitkän aikaa uudet.
En mä ihan koko päivää viittis istua koneen ääressä kun tarttis vahtia ettei toi lapsi tuhoa koko kämppää sillä aikaa jos liikaa keskitynAloita joku paljon kohinaa tuottava ketju.
Palstaillessa kait se aika menee melkein nopeiten.
Tuu kylään viikonlopuks, otetaan jotain vettä väkevämpää Mies hoitakoon rempan, jätät sille tarkat ohjeet ja mättäät turpaan sitten jos jotain menee pilalle.Kevät on uudistusten aikaa.
Mä olen jo alkanut suunnittelemaan uusia värejä seinille.
Viikendinä lapset menis mummilaan. Tänään vissiin pitäis jo alkaa liehittelyt jos meinaa että pensselit paukkuu viikendinä.
Ei muuten yhtään huono idea, eikä mee niin helpolla rikki jos tipahtaa!me annettiin lapsille maito snapsilaseista sillon ne oli pieniä
pieni käsi - pieni lasi
alkasko välikausihaalarit olla ajankohtasia?...Hmmm mikähän aiheuttais kohua?
Tuu kylään viikonlopuks, otetaan jotain vettä väkevämpää Mies hoitakoon rempan, jätät sille tarkat ohjeet ja mättäät turpaan sitten jos jotain menee pilalle.
alkasko välikausihaalarit olla ajankohtasia?
Eli mieheltä suu suppuun jesarilla ja eiku menoks?Vähintäänkin pääsen teippaushommeleihin.:snotty:
Echolla on ollu aika metkoja ketjuja viimeaikoina.En mä ihan koko päivää viittis istua koneen ääressä kun tarttis vahtia ettei toi lapsi tuhoa koko kämppää sillä aikaa jos liikaa keskityn
Hmmm mikähän aiheuttais kohua?
Eli mieheltä suu suppuun jesarilla ja eiku menoks?
Palsta on ehkä viimenen paikka jossa mä haluan seksistä keskustellaEcholla on ollu aika metkoja ketjuja viimeaikoina.
Eiks seksi myis parhaiten.=)
Noi hoidossa vs kotona -ketjut alkaa tulla jo korvista ulos.
No eihän siitä seksistä koskaan keskustella, vaikka aiheena olisikin, vaan se asia lähtee rönsyämään heti toisesta viestistä lähtien ihan muualle.Palsta on ehkä viimenen paikka jossa mä haluan seksistä keskustella