Kuinka moni aikoo palstailla

Sen verran joutuu koneella istumaan muita juttuja tehden, että kyllä tässä voi muutaman linerin heittää välillä.

Disclaimer: tässä esitetyt mielipiteet ovat aidosti omiani ja voivat tai voivat olla reflektoimatta minun mielipidettäni muuna aikana tai mitään muutakaan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Riippuu kalapöydän napsukoista ja kinkkupöydän pungusta. Katsotaan illalla sitten. Toki aamun voi käyttää täällä, kun koneella olen joka tapauksessa. Ei ole lapsia kelle näyttää lumiukkoa tai joulupukin kuumaa linjaa.
 
vierailija juu
villasukkaa kudon ja katson telkun jouluohjelmia.
Joulupöytään käymme tuossa 12 jälkeen.
Karjalanpaisti muhii vielä uunissa.

Joulusaunassa tuli käytyä uimahallissa eilen.
Oma puusauna lämpee huomenna ajan kanssa.
 
vierailija
villasukkaa kudon ja katson telkun jouluohjelmia.
Joulupöytään käymme tuossa 12 jälkeen.
Karjalanpaisti muhii vielä uunissa.

Joulusaunassa tuli käytyä uimahallissa eilen.
Oma puusauna lämpee huomenna ajan kanssa.
Supisuomalaista touhua. Tuollainen muorishown pyörittäjä minäkin aikoinaan olin. Olen miettinyt ostanko edes suklaata jouluksi. Sain lakritsi&salmiakki-irtokarkeista vaikean åhkykohtauksen. Yökötti ja oli kuuma. En ole aiemmin ostanut kyseisiä irtokarkkeja.
 
En tosiaankaan tiedä. Nyt ei tuu äkkiseltään mieleen et olisin ollut jouluna palstalla. Silti yänne palaa aina välillä. Hei ne jotka viettää jouluu niinku hyvin ruuin ottakaa kuvaa ja laittakaa tänne et mitä herkkui te syötte? Viime joulun olin faijan kaa 3 päivää. Ei oo kyl mitään suunnitelmia onko teillä jo miten vietätte joulun? Ootteko jo ostaneet lahjoja? Saatteko te lahjoja? Ja jos ette petytekö vai ihan sama? Oisko suklaa levy hyvä lahja? Tai mitä lahjoja te toivotte tänä vuonna? Käyttekö jouluaattona kirkossa?
 

Yhteistyössä