The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä taas tykkään miehestä, joka osaa tehdä käsillään jotain kuten ruokaa. Viis remppahommista. Mutta ruokaa laittava mies :heart:
Mulle mies joka osaa roplata autot kuntoon ja muutkin remppahommat voin sitten auttavana kätenä olla:p ja ruokaa toki olis hyvä osata tehdä...muutakin kuin lämmittää ranskalaiset ja nakit uunissa.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mulle mies joka osaa roplata autot kuntoon ja muutkin remppahommat voin sitten auttavana kätenä olla:p ja ruokaa toki olis hyvä osata tehdä...muutakin kuin lämmittää ranskalaiset ja nakit uunissa.
Kaikkee ei voi saada. Olen saanut sen, mitä toivoin eli ei käy kuntosalilla ja tulee töistä kotiin, isona bonuksena ruoanlaittotaito. Yhdessä suhteessa ollut niin yksin, kun mies oli joko lenkillä tai kuntosalilla ja söi koko ajan purkkitonnikalaa ja raejuustoa.
 
Kaikkee ei voi saada. Olen saanut sen, mitä toivoin eli ei käy kuntosalilla ja tulee töistä kotiin, isona bonuksena ruoanlaittotaito. Yhdessä suhteessa ollut niin yksin, kun mies oli joko lenkillä tai kuntosalilla ja söi koko ajan purkkitonnikalaa ja raejuustoa.
no kunhan osaa roplata minuu ni eiköhän silläkin alkuun päästä:saint:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mulle mies joka osaa roplata autot kuntoon ja muutkin remppahommat voin sitten auttavana kätenä olla:p ja ruokaa toki olis hyvä osata tehdä...muutakin kuin lämmittää ranskalaiset ja nakit uunissa.
Aikanaan tuli rotiskoja roplattua olosuhteiden pakosta. Ei o mun homma sitten lainkaan. Nykyisin kosken autossa vain ovenkahvaan ja rattiin ja niihinkin vain ajohanskat kädessä.

Muut remppahommat saattaapi olla mukaviakin. Tosin katolla en viihdy, enkä hirveesti tykkää ryömiä rossipohjissakaan, mut siin välissä askarointi on kivaa.

Sapuskanlaitto on nykyään lempihuvejani. Jouduin sen taannoin olosuhteiden pakottamana opettelemaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä