Raukka käpertyi piiloon kun mamma hyppii sohvalla ja huutaa... on se koirastakin surkeeta tuo Ruotsin vätystely... :headwall:
Mun navan alla muistaakseni on. Jos on pinsetit ja sokeripala, niin sen joskus saa houkuteltua esiinkin. Melko ilkeä lemmikki. Vaatii säännöllistä ulkoilua. Ja aina jos mä tahdon ottaa rauhassa kaljaa, niin just silloin tota pitää ulkoiluttaa tuhkatiheään.mun navan alla mitään ole
tuo se tänne hoitoonMun navan alla muistaakseni on. Jos on pinsetit ja sokeripala, niin sen joskus saa houkuteltua esiinkin. Melko ilkeä lemmikki. Vaatii säännöllistä ulkoilua. Ja aina jos mä tahdon ottaa rauhassa kaljaa, niin just silloin tota pitää ulkoiluttaa tuhkatiheään.
Sit sille on hirveen vaikee löytää hyvää hoitopaikkaa. Kun ei sitä oikein voi jättää minnekään.
ja sää sait taas fyffeeAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29602416:Ruottalaiset häviää,buahahahaa. Oikein hyvä!!!
Jeps,näin tein taas ja voitin.ja sää sait taas fyffee
Se ei oikein osaa olla erossa minusta.tuo se tänne hoitoon
No nyt sulla on varaa tarjota mulle kunnon kakkukahvit paitsi että kahvin sijaan mulle tee:täAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29602462:Jeps,näin tein taas ja voitin.
Mä antaisin tuon crosbyn taklata mua
Pitää lähtee sohjoon käyttämään tuo mummukka pihalla. Ihan just kohta kun jaksaisin..Voi miten ihana haukku L@ur@lla on :heart:
Ja palomiehistä. Sen on oltava jotenkin liitännäinen kypärään, hikeen ja isoihin varustuksiin ( viittaan vaatteisiin senkin pervot!!)taijjat tykätä lätkänpelaajista?
Ja palomiehistä. Sen on oltava jotenkin liitännäinen kypärään, hikeen ja isoihin varustuksiin ( viittaan vaatteisiin senkin pervot!!)
No hmm...mitenköhän se sitten onnistuisi...koko mies hoitoon..Se ei oikein osaa olla erossa minusta.
Varmaan joku tottumiskysymys.
ja sähkömiehet..Ja palomiehistä. Sen on oltava jotenkin liitännäinen kypärään, hikeen ja isoihin varustuksiin ( viittaan vaatteisiin senkin pervot!!)
Ite asiassa jääkaapissa on vadelmavaahto-daimsuklaa täytekakkuNo nyt sulla on varaa tarjota mulle kunnon kakkukahvit paitsi että kahvin sijaan mulle tee:tä
En tiedä, mut tuli varusteista mieleen se axen mainos. Nothing beats a astronauteiks noi ole kaikista tavanomaisia fantasioita naisilla
Tai yleensäkin MIES..ja sähkömiehet..
mä olen vissiin sitten jotenkin vinksvonks kun mua ei tollaset fantasiat niin sytytä...kätevä käsistään oleva duunarimies taas...eiks noi ole kaikista tavanomaisia fantasioita naisilla
sää oot syönyt sen siihen mennessä kun oon sinne päässyt...lähetä se postissa tänne tai tuo itteAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29602508:Ite asiassa jääkaapissa on vadelmavaahto-daimsuklaa täytekakku
Että kipitä toki teelle.